Jump to content

RobsonRob

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About RobsonRob

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Bytom

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz rację. Myślałem że będzie łatwo. Wszystko jest prawie ale drzwi lewych przednich jakoś mało albo gnioty.
  2. Audi a4 b6. Sedan. Poratuje ktoś? Pilnie poszukuje drzwi lewych przednich. Kod lakieru lz5l. Najlepiej kompletne.
  3. Witam. Przepraszam jeżeli założyłem temat który już może jest. Usunę jak coś. Szukam bdb fachowców od regeneracji turbiny. Śląskie, najlepiej okolice Katowic. Żadnych partaczy. Konkretna firma która zrobi to tak jak należy.
  4. Ok. Zawsze coś. Kiedy masz czas?
  5. Witam. Szukam kogoś ogarnietego do diagnostyki auta. Logi itp. Okolice Katowic. Sprawa pilna
  6. OK. Sprawdzę. Dzięki
  7. Witam. Szukam kogoś ogarnietego kto zrobi mi logi i porządną diagnostykę auta. Audi a4b6 1.8t avj 2001. Cofanie zapłonow i branie oleju. Chcę sprawdzić samochód zanim cokolwiek zrobię za garnek złota. Okolice Katowic, Bytomia...
  8. Witam. Czy jest ktoś z śląskiego kto zrobi mi PORZĄDNĄ diagnostykę auta? Spalanie stukowe i branie oleju. Tak na dzień dobry. Audi a4b6 1.8t avj.
  9. Lubelskie za daleko. Może ktoś bliżej pomoże. Popytam. Przeplywka wymieniona. Pisałem wyżej o tym.
  10. Znajdź kogoś kto zrobi to porządnie. No chyba nie czytałeś tego co wcześniej napisałem. Swoją drogą z tego co się dowiedziałem to przyczyn spalania stukowego nie ma wiele. Złe paliwo, świece, czujnik źle dokrecony i nagar. Wszystko odpada oprócz nagaru. Logi nic więcej nie powiedzą. Przynajmniej tak twierdził koleś który robił ostatnio diagnostykę. Więc w jakim celu mam kolejne logi robić? Nawet samemu. Jeżeli uważasz że coś dadzą to napisz co. Branie oleju i spalanie stukowe to chyba mocne dowody że silnik powoli kaput. Mylę się?
  11. Nie znam się wogole na tym. A działać muszę szybko. Czas goni. Nie ma czasu na naukę vaga
  12. I żadnych korekt w 033 nie znam. Ktoś robi logi i tyle. Stawia diagnozę i kropka. Jedyne logi jakie mam to już wysłałem wcześniej.
  13. Niestety ale nie mam innego wyjścia. Nie znam się więc jestem zdany na innych "znawców". A sporo ich było. Co jeden to niby wielki macher a potem wychodzi ze jednak nie. Jadę na diagnostykę i słyszę to co słyszę. Nikt porządnie nie przeswietlil auta bo... nie umie, albo mu się nie chce. Więc co ja mogę.? Czytam po forach ale opinie tyle ile osób. Jak nie znajdę kogoś ogarniętego który sprawdzi porządnie to muszę iść droga właśnie tą o której piszesz. Może polecisz kogoś na Śląsku?.... Eh te pytanie zdawałem już wszędzie i zawsze lipa była
  14. Przepływomierz wymieniłem. Jest lepiej ale wciąż cofa zaplony. Mocniej na jałowym a mniej po dodaniu gazu. Usłyszałem że spalanie stukowe jest ale silnik wychwytuje to i koryguje właśnie cofaniem zapłonow. Świece są nowe ngk v line, filtr powietrza też nowy boscha. Paliwo leje na orlenie tylko lub circkle. Podobno pozostaje nagar który może to powodować. Bierze mi silnik olej. Około 2,5 litra na 10 tyś. Nie wiem czy nie czeka mnie remont...
  15. Dzięki za info. Sprawdzę. Czy po wymianie przepływomierza cofanie zapłonu powinno się znormalizowac że tak powiem.?
×
×
  • Create New...