marcelbwin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marcelbwin
Informacje
-
Imię
Marcel
-
Miasto
Kluczbork
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marcelbwin
0
Reputacja
-
Witam, odkopię trochę temat ?. A więc stoję przed wymianą pompy paliwa a dokładnie wkładu pompy w moim A4 B6 1.8T AVANT. Występują typowe objawy "buczenie" po przekręceniu zapłonu oraz krótko po odpaleniu (niekiedy) a po wymianie filtra paliwa na MANN'a jest gorzej niż na oryginalnym filtrze Audi z 2003r. Przebieg 216tys a pompa prawdopodobnie jeszcze oryginał. Przechodząc do rzeczy,jak już wiadomo,dostęp do pompy paliwa w kombi nie jest akurat za najlepszy i wymaga trochę czasu aby wszystko zdjąć i później znów zmontować, dodatkowo można sobie narobić jeszcze dodatkowych szkód,typu połamanie zatrzasków bądź plastików przy demontażu itp.. Jak już czytałem,dużo osób tak ma,że po wymianie pompy problem znów powraca po przejechaniu kilkuset tys km a co za tym idzie, kolejny demontaż wszystkich plastików, aby dostać się do pompy... Wpadłem więc na pewien pomysł, aby ułatwić trochę sprawę a mianowicie chciałbym rozwiercić duży otwór właśnie w miejscu gdzie znajduje się pompa (jak na zdjęciu w załączeniu) gdyż i tak przychodzi z góry podłoga i nic nie będzie widać a zawsze jest szybki dostęp do pompy w razie "w" . Pytanie,czy ktoś praktykował już taki sposób? bądź co myślicie o takim rozwiązaniu? Oczywiście klapka by wróciła na swoje miejsce na zasadzie "otwieranej klapki" ?
-
Witam wszystkich forumowiczów! ?? Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.8T 163km ?. Jest to moje pierwsze Audi, dlatego cieszę się,że trafiłem właśnie tutaj do Was ? Mam nadzieję,że dzięki temu forum i Waszej pomocy nigdy nie będę zawiedziony z tej marki ? Pozdrawiam!