
G4wcio
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O G4wcio

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Molna
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem rozwiązany po blisku 1.5 miesiąca, może komuś się kiedyś przyda. Pisząc w kolejności jakiej robiłem to rozrząd został sprawdzony, miska rozebrana w celu weryfikacji części z dołu,pompki sprawdzone + wymienione uszczelniacze, czujniki z wałka i wału wymienione kilkakrotnie, zmierzone ciśnienie na pompie tandem, sprawdzona wiązka do czujników i pompek( podłączone także na krótko prosto z ECU), wymieniony ECU i na końcu wymieniony pierścień magnetyczny z czujnika wału który był przyczyną (po podłączeniu oscyloskopu w prawie nie widocznym stopniu czujniki się nie synchronizowały przez co pompki zostawały odcinane przez sterownik)
-
G4wcio obserwuje zawartość Niskie ciśnienie oleju po wymianie zabieraka , 2.0 TDI brd nie odpala , Szarpanie podczas przyspieszania i 1 inny
-
Witam, pacjent Audi A4 B7 2.0TDI 170km(BRD) quattro, wczoraj zrobiłem trase 100km i wszystko było w porządku jak zawsze, chciałem dzisiaj odpalić auto i nic, kręci regularnie ale nie odpala, dopiero po psiknieciu plaka w dolot odpali ale zaraz gaśnie. Błędy jakie VCDS pokazał to czujnik położenia wałka rozrządu (g40)-wymieniłem go i dalej te same objawy Paliwo do pompy Vacum dochodzi, bezpieczniki ok, klapa gasząca otwarta, na drugich kluczykach też nic. Wg VCDSa brak ciśnienia na pompowtryskach, obroty silnika z czujnika wału pokazuje, a z czujnika wałka pokaże przez 2 sekundy po czym spadają do 0 Jakieś pomysły gdzie dalej szukać? Z góry dzięki za każdą pomoc
-
Witam od kilku tygodni zmagam się z problemem w mojej A4 B5 1.9 TDI 115km jakim jest mocne szarpanie(przerywanie) podczas przyspieszania. Wymieniony już filtr paliwa i pompka w baku(smok wyczyszczony). EGR zaślepiony, turbina pompuje, przepływomierz sprawdzony, wtryski też wyglądają w normie. Co ciekawe jak jest pełny bak auto zachowuje się normalnie, dopiero po niżej 3/4 zaczynają się objawy, jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić? Gaz na filmiku nie licząc zmiany biegów cały czas wciśnięty w podłogę VID_20210807_140621.mp4 VID_20210807_140621.mp4 VID_20210807_140621.mp4 VID_20210807_140621.mp4
-
Jak w temacie, potrzebuje znaleźć moment dokręcenia śruby centralnej koła zębatego wału. Pacjent Audi A5 B5 2.5 TDI q 150km rok 2000. Z góry dzięki za odpowiedzi
-
Rozebrałem dzisiaj jeszcze raz miskę i błąd z mojej strony, nie dokręciłem jednej śruby z pompy przez co gubiła ciśnienie ?
-
Luzu nie było, pompa była wymieniana ok 60k km temu Profilaktycznie
-
Cześć, wymieniałem ostatnio zabierak pompy oleju tzw. Imbus, wszystkie filtry i uszczelniałem czujnik ciśnienia oleju(również już wymieniony). Zrobiłem samochodem jakies 20km i wszystko wydawało się ok po czym zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju. Zmierzyłem manometrem wyniki to: -na wolnych obrotach 0.2bara (normalnie powinno być 0.4) -przy 2000 obr 1.4 bara (normalnie 2bary) Jakieś pomysły co mogło się stać? Jakiś zawór regulujący? Sama pompa? Z góry dziękuję za pomoc
-
Witam, czy ktos spotkał sie z problemem kodowania radia pod aux. Dokladnie chodzi mi o to ze chcialem podpiac moduł bluetooth pod radio rns-e. Podłączyłem owy modul tak jak trzeba zmienilem kodowanie w vcds aby w radiu pojawila sie funkcja "aux", wiec zrozbione jest wszystko co byc powinno aby dzialalo ale w opcjach w radiu nadal nie ma wejscia aux. Sam modul laczy sie z telefonem wiec raczej nie tu tkwi problem. Moze ktos ma jakis pomysl co jest nie tak?
-
Vag nie pokazuje żadnych błędów, więc też podejrzewam że uszkodził się przycisk od blokowania otwierania szyb w panelu, ale pytanie czy ma to coś wspólnego z szybą kierowcy
-
Witam od zakupu borykam się z problemem elektrycznych szyb. Mianowicie pasażerowie nie umieją otwierać szyb, ale kierowca już potrafi, zaś lewa przednia szyba nie otwiera się w ogóle. Gdzie może leżeć problem?
-
Witam! Mam na imię Marcin, jestem z okolic Lublińca i od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 B7 2.0 TDI q