Skocz do zawartości

Radecki_lca

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Radecki_lca

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Jak w temacie proszę o pomoc w analizie logów w 1.8t BEX. Jestem po wymianie słupka, regeneracji turbiny i ogólnym przeczyszczeniu dolotów, intercoolerów itd. Nowe świece (NGK PFR6Q), cewki (U5014 NGK) też świeże. Logi robione na PB98. Silnik seria, chce pojechać na hamownie i może jakiś 1 stage zrobić, żeby podbić Nm ale pierw chce zrobić porządną serie. 002-033-Dynamiczne 003-020-Dynamiczne 115-118-Dynamiczne 001-003-Statyczne 002-033-Statyczne Z góry dziękuje, pozdrawiam.
  2. Właśnie tak też tego się obawiam..
  3. Głowica sprawdzona, oczywiście walnięta i nie nadaje się do naprawy ponieważ była zrobiona na sztukę. Natomiast poszliśmy dalej i okazuje się że są duże rysy na cylindrach.. tłoki zmęczone więc decyzja o wymianie silnika. Teraz pytanie czy macie jakieś doświadczenia co do kupna silnika? Jak wyglądają silniki sprowadzone z samochodów z Anglii? Znalazłem silnik na olx z miejscowości Śmigiel, większa firma zajmująca się silnikami.
  4. Wtryskiwacze benzynowe właśnie już w pierwszym przypadku były wysyłane do sprawdzenia i regeneracji. Wtryskiwacze od gazu były wszystkie nowe przy zmianie regulatora, żeby właśnie uniknąć różnicy w przebiegu ich.
  5. Póki co właśnie też zakładamy, że kupiona głowica była jakimś ulepem. Bardziej zastanowia nas fakt, że to znów na pierwszym cylindrze. Czy to przypadek, czy może to norma w tych silnikach że zawsze pierwszy leci? Czy może właśnie problem być gdzieś dalej?
  6. Głowice dopiero będziemy ściągać to wrzucę foty, prawdopodobnie mam gdzieś tą swoją starą głowice to wrzucę foty. Jeśli chodzi o świece, to była mokra i różniła się wyglądem od pozostałych, na drugim cylindrze świeca ładna, bez zarzutów. Wczoraj dopiero zaglądaliśmy to była znaczną ilość płynu w tym cylindrze właśnie.
  7. Przy pierwszej głowicy była instalacja zrobiona na redaktorze który faktycznie był na granicy swojej wytrzymałości czyli do 140kw. Dlatego zmieniliśmy reduktor Golda z dwoma wyjściami do listwy, który jest dedykowany do silników uturbionnych. Byłem na regulacji i dobrze to wychodziło.
  8. No właśnie, głowica była rzekomo po planowaniu, przygotowana do założenia (ładna, świecąca.. wyglądała dobrze). Niestety prawdopodobnie uwierzenie na słowo wyszło bokiem :(. Blok nie był planowany ale to też tak z tego co doczytałem to że te bloki pancerne są raczej.
  9. Witam wszystkich, Silnik 1.8T BEX bez modów. Tematów związanych z głowicą jest wiele, natomiast u mnie problem pojawił się kolejny raz i kolejny raz na pierwszym cylindrze. Podstawowe pytanie to, czy zawsze jak pada głowica w tych silnikach to płyn zbiera się w pierwszym cylindrze? Dalej dla rozjaśnienia problemu.. Nie całe dwa lata temu podczas odpalania, samochód chodził nie równo. Następnie dochodziło do uszkodzenia świecy od strony zaworów i nierówna praca podczas przyspieszania. Sprawdziliśmy, widoczny płyn w pierwszym cylindrze. Oczywiste było że głowica do roboty. A więc kupiliśmy głowice po regeneracji już gotową (niestety). Problem zniknął, płynu nie ubywało. Niestety po niespełna dwóch latach użytkowania, zauważyłem ponownie nierówną pracę silnika po odpaleniu. Znów płyn zaczął zbierać się w pierwszym cylindrze (samochód kopci na biało itp itd) i jest go na tyle że po ostygnięciu wywala go przez kolektor wydechowy. Zabieramy się za rozebranie i pytanie czy miałem na tyle pecha, że głowica była kiepsko zrobiona i przypadkiem znów pierwszy cylinder zalewa czy problem może być gdzieś dalej i jak to rozwiązać? Jestem amatorem jeśli chodzi o mechanikę, samochód robi mój brat ale sam zastanawia się nad tym, że znów to pierwszy cylinder. Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję. Pozdrawiam.
  10. Witam, dołączam się do tematu gdyż jakiś czas temu zaczęły się u mnie podobne problemy. Komputer pokazywał błąd z lewym czujnikiem ABS z przodu, czujnik wymieniony i nie pomogło, następnie sterownik ABS został wysłany do regeneracji. Po tym, w czasie jazdy błędy nie wyskakują tylko przy przekręceniu kluczyka. Wyskakuje ABS, ESP i na czerwono Brake, gdy wyciągnę kluczyk i znów przekręce świeci się tylko ESP, ale samochód jedzie, hamuje bez problemu.. Miał ktoś podobny problem, jakieś rozwiązania, gdzie szukać dalej? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  11. Wymiana pomogła. Dzięki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam.
  12. Jutro pojadę na kanał i sprawdzę jak to tam wygląda, wymienie. Dam znać czy pomogło, dzięki bardzo.
  13. Ewentualnie gdzie dokładnie szukać tego drugiego, rozumiem od strony kierowcy, a tak dokładniej? Będę wdzięczny za jakieś wskazówki. Pozdrawiam.
  14. To już jakiś czas temu, to prawdopodobnie bardziej od strony pasażera, chyba od góry.. Rozumiem jest jeszcze jeden podobny czujnik? Z tego to czytam to będzie gdzieś od strony kierowcy? Sorry za tak podstawowe pytania ale raczej jestem laikiem w tych sprawach.
  15. Cześć wszystkim, w moim audi 1.8t BEX też ten błąd mi wyskakuje.. Czujnik wymieniłem, niestety nie pomogło, błąd dalej wyskakuje a patrząc po świecach jest zła mieszanka paliwa. Z mieszanką raczej nie powalczę póki będzie problem z odczytem. Jest szansa, że nowy czujnik był walnięty czy raczej szukać innego problemu?? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...