
pancer1978
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pancer1978

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Radlin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
pancer1978 obserwuje zawartość Błędy p1649, p1848 schemat abs-u a4 b6 quattro
-
Błędy p1649, p1848 schemat abs-u a4 b6 quattro
pancer1978 odpowiedział(a) na marhew temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Temat sprzed 5 lat, ale ja teraz się borykałem z problemem braku komunikacji ze sterownikiem ABS. Najpierw pojawił się wielki wykrzyknik na Fisie, kontrolki ABS, ESP I RĘCZNEGO. Na początku miałem jeszcze połączenie ze sterownikiem. Potem już było brak połączenia. Bezpieczniki nr 7 i 42 Ok. Podłączyłem drugi sterownik na próbę i nadal brak komunikacji. WINNY OKAZAŁ SIĘ BEZPIECZNIK 50A POD KIEROWNICĄ. Zaśniedziałe całe nóżki. Pilnik i Coctact Spray załatwiły sprawę. Piszę posta, bo może się komuś przydać na przyszłość. Wszędzie gdzie czytałem tematy pisało " pada sterownikiem ABS " , a u mnie błahostka. -
pancer1978 obserwuje zawartość Audi A4 B7 i Audi A4 B6
-
pancer1978 obserwuje zawartość Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7 i Szyba gubi pamięć
-
Witam serdecznie. Nie znalazłem podobnego tematu, więc piszę nowy. Problem dotyczy szyby przedniej od kierowcy. Czasami, jak w temacie- gubi pamięć. Programuję ją, żeby zamykała się za jednym pociągnięciem przycisku i działa, następnie coś jej " odbija " i rozprogramowuje się. Po ponownym zaprogramowaniu znów działa jakiś czas. Błędów nie ma, prawa działa bez problemu. Czy ktoś może wie, co może być nie tak? Szyby elektryczne tylko przód- jeśli ma to jakieś znaczenie.
-
Jeszcze raz wielkie dzięki ?
-
Dziękuję ?
-
Witam Was. Przymierzam się do wymiany zacisków z tyłu. Kupiłem już używki, ale mam mały problem natury technicznej ze sprężyną ręcznego. Nie wiem w którym miejscu ma siedzieć jedno z ramion. Z jednej strony jest tylko podłużna dziura, z drugiej dziura o kształcie litery "L". Jeden z zacisków przyszedł ze sprężyną zapiętą na długim ramieniu litery L, a drugi na jej krótkim boku. Jak ma być prawidłowo Panowie? Zdjęcia poglądowe z netu.
-
Sądziłem, że jest dobrze odpowietrzone, ale widocznie masz rację. Najważniejsze, że działa ?
-
Witam wszystkich. Czytałem dużo o wymianie oleju w skrzyni i postanowiłem wymienić z powodu źle wchodzącej 1 i wstecznego. Czasami i 2 potrafiła mieć problemy. Mam skrzynię ENM. Powinno wejść 2.25 lecz do przelania weszło ok 2.5l. Wlałem FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80. Po ok 400km jest zasadnicza różnica. Biegi wchodzą gładko, nie wiem jak przy mrozach, bo nie ma zimy Klucz do korka w skrzyni typ SPLINE M16 Z DZIURKĄ W ŚRODKU. Pozdrawiam
-
Obiecałem, więc piszę - może komuś się przyda. Po zrobieniu 300km wszystko wróciło do normy. Kierownica chodzi jak przed zmianą, stan w zbiorniczku na max.
-
U mnie - tak jak pisałem, kiera chodzi ciężej, ale nie na tyle, żeby to był problem. Można powiedzieć, że autko pewniej się prowadzi. Pojeżdżę trochę i dam znać jakie wrażenia.
-
Nieźle. U mnie w zbiorniczku czysty zielony jest teraz. A powiedz mi, miałeś po wymianie jakąś różnicę w kręceniu?
-
Dokładnie takie coś miałem w swoim. Czyli kiedyś to było zielone?
-
Dzięki wielkie Panowie za odzew. Pojeżdżę trochę, zobaczę jak sprawa będzie wyglądać i wtedy zdecydujęco dalej. Napiszę posta po wszystkim.
-
Raczej na 100% czerwony, nawet nie był bardzo brudny. Opaski metalowe na wężach przy chłodnicy też były nieoryginalne. Mówisz więc, że znów płukać i przejść na Motula? Nie pojeździć z 2 tyg i zobaczyć co będzie?
-
Witam Panowie. Przeczytałem cały wątek i postanowiłem zmienić płyn przy okazji, bo pocił sie cienki wąż przy łączeniu w okolicach chlodnicy. Okazało się, że mam czerwony. Auto mam od roku, nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem żeby spytać o cokolwiek. Miałem już kupiony G00400. Po przepłukaniu układu kierownica ciężej chodzi - tzn. Nie ma problemu z kręceniem na postoju, ale jest ciężej. Pompa nie wydaje dziwnych odgłosów, kierownica chodzi równo, nic nie blokuje. Odpowietrzone jest dobrze, nic się nie pieni itd. Płynu mam max na bagnecie. Płyn z ASO. Myślicie, że to był błąd? Może przejść z powrotem na czerwony? Jeśli tak, to na jaki?
-
Witam wszystkich serdecznie. Nie znalazłem typowo mojego problemu, więc postanowiłem zapytać. Otóż dzisiaj zmieniłem panel klimatronika na panel o tym samym numerze i na nowym panelu wyskakuje mi blad 716 CZYLI brak zasilania na silniczku klapy wewnętrznego obiegu V113. Na starym panelu błędu nie ma. Ktoś może spotkał się z podobnym problemem?