Jump to content

Sensor77

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About Sensor77

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    dolnośląskie

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Troche bida w rejonie Wałbrzycha niestety
  2. Witam Podczas jazdy zaczeło mi coś piszczeć z okolic siilnika. Włączanie i wyłącznie klimy nie zmieniało nic w charakterystyce pisku więc obstawiłem że to nie sprężarka. Dzisiaj mechanik przekazał mi "radosną" wiadomosć że ukręciła się ośka sprężarki (poniżej fotka sprzęgła elektromagentycznego od strony spreżarki - widać ukreconą ośkę) Poniższy element latał luźno i ocierał o pozostałą obracającą się cześć sprzęgła Na VCDS brak błędów typowych że brak cisnienia w układzie itp. Jedyny blad to taki jak ponizej i chyba ma zwiazek z tym ze wowczas sie oś
  3. Masz 2 błędy rezystancja za duża i rezystancja za mała - dotyczą one tego samego pasa? Jak za mała to może coś źle wtyczkę podpiąłeś i nie rozwarło mostka w generatorze gazu. Jak za duż to może być źle wciśnięta wtyczka bądź generator gazu wystrzelony i ma za dużą rezystancję. Normalnie rezystancja Generatora gazu powinna być w granicach 1,7 - 2,5 Ohm.
  4. Znalazle kiedys na necie ale nie testowalem - brak czasu " mozna oszukac MCE 09 przez podlaczenie do niego glosniczka od przednich czujników i przycisku w konsoli PDC zgodnie z schematami samych przednich czujników nie trzeba podlaczac nastepnie kodowanie i gotowe: MCE 09 - Coding 07 - Byte 35 - Bit 2 zmiana z 0 na 1 8K2 959 674 G Przelacznik wielofunkcyjny pod ESP i PDC ( wersja pod MMI ) lub - 8K0 959 673 G 8K2 959 674 G •8E0 919 279 Glosnik ostrzegawczy 1szt •7L6 868 307 sruba do glosnika 2 szt •4B0 972 623 wtyka glosnika 1szt
  5. Albo kończy się palnik albo przetwornica. Przełóż z drugiej lampy palniki zobacz jak będzie efekt. Jak będzie się świecił normalnie tzn. ze palnik pada, jak będzie tak samo to cos z przetwornica
  6. Jaki rocznik auta? Przeglądając numery z ETKI to tam powinna przyjść zaślepka
  7. Zrób zdjęcie I wstaw jaki masz panel klimy. Zdemontuj tylna kratkę nawiewu i sprawdź czy idą do niej tunele którymi powietrze powinno być dostarczane. Jak nie ma tzn. ze ktoś albo się przymierzał do wymiany klimy i nie skończył bądź założył sobie sama kratkę dla wizualnego efektu.
  8. Moim zdaniem sprawdź kostki - tym bardziej ze je zmieniałeś Pokazuje zwarcie do masy wiec być może "shorting clip" który jest w generatorach gazu (zarówno w poduszkach jak i pasach) nie rozwarł się. Normalnie generatory gazu maja rezystancje 1,7-2,5 Ohma. W przypadku jakby Poduszka była strzelona bądź nie łączyło to by była rezystancja za wysoka z komunikatem "Resistance too high" na VCDS.
  9. Wg ETKI podaje ze DENSO do 20.01.2003 montowali 8E0260805AB od 20.01.2003 do 23.06.2003 8E0260805T od 23.06.2003 do 19.01.2004 8E0260805AG
  10. Duda na "TVN Turbo" na piszczące klocki zalecał zeszlifowanie krawędzi okładzin ściernych.
  11. Grzegorz przegląda FORUM wiec pewnie się odezwie.
  12. Sensor77

    B8 TrOOOOp

    Odnosnie zderzaka zerknij na załączonego PDF-a Bumper_A4_B8_09_Front.pdf
  13. Złapałeś jak to mówią "not laufa" czyli tryb serwisowy. Przyczyn może być kilka (zapieczone kierwnic turbo / konektorki na pompowtryskach itd.) - odczyt błędów już coś powie
×
×
  • Create New...