-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Giorgi98

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
APU
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Giorgi98 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Giorgi98 obserwuje zawartość Pompka centralnego zamka , Problem z zamkniem centralnym - non stop aktywne mikrostyki , Zmiana gwintu na zawieszenie standardowe i 1 inny
-
Problem z zamkniem centralnym - non stop aktywne mikrostyki
Giorgi98 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam Pacjent : poliftowy sedan a4 b5 konkretniej 99r. Objawy : Mimo zamknięcia samochodu mikrostyki w klapie są zawsze aktywne. Auto już kupiłem z takim objawem, ale dorywczo po prostu odpiąłem mikrostyki i otwierałem bagażnik tylko z kluczyka. Przepatrzyłem całe forum, ale nie znalazłem aby ktoś miał taki problem. Dodam iż przy siłowniku zamka nie mam żadnych wężyków ciśnieniowych. Są tam jedynie dwa przewody elektryczne. Sam siłownik działa poprawnie. Podejrzewam, że paprok (poprzedni właściciel) coś sknocił, bo już wiele rzeczy po nim poprawiałem. Stąd moja prośba. Czy miał ktoś taki problem? Ewentualnie czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie zmienia się sygnał, odcina + czy coś w tym stylu po zamknięciu samochodu? Czy to mikrostyki powinny stracić zasilanie po zamknięciu zamka centralnego, czy może odcianane jest zasilanie na siłowniku zamka? Wiele tematów z schematami na forum niestety już posiada wygaśnięte załączniki i nie mogę znaleźć przyczyny takiego zachowania. Jeśli nie za konkretną odpowiedź będę wdzięczny za jakiś porządny schemat wiązki idącej z klapy bagażnika przez przepust i do pompki zamka centralnego. Na koniec dorzucę jeszcze nr pompki : 8LO 862 257 A Oczywiście nie wykluczam, że poprzedni właściciel zastosował pompkę o innym numerze niż powinna się tam znajdować lecz niestety nie potrafię tego zweryfikować. Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to sprawdzić także będę wdzięczny. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Giorgi98 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ8DZXA214774 -
Witam Niestety pękła mi sprężyna z tylu przy zawieszeniu gwintowanym mts technik. W sumie już jakiś czas temu myślałem, żeby wrócić do klasycznego zawieszenia. Pomoże ktoś dobrać sprężynę i amorek według numerów i kategorii wagowych ? Zależałoby mi na jakichś sensownych jakościowo częściach typu sachs. Jak ktoś ogarnia temat mógłby też pomóc z przodem. Być może na dobre gwint wyleci z autka ?
-
Z analogowym zegarkiem. Oscyloskopu nie mam ale myślisz że nowy czujnik byłby uwalony. Kupiłem nowy „Hella” na samym początku bo zacząłem od jego wymiany. Koło masz na myśli element z którego czujnik zbiera obroty skrzyni tak? Kurde brzmi to jak kupa roboty ewentualnie ?
-
Licznik to VDO tak dodam. Masz może pomysł co jeszcze sprawdzić ? Dodam iż wtyczkę rozebrałem, wyczyściłem. Chodzi o tą od czujnika przy skrzyni.
-
Źle to ująłem. Miałem na myśli właśnie przewód brązowo czerwony który na przejście z plusem aku, a brązowy ma tylko z minusem aku. Zamotałem się pisząc to ?
-
Dodam że zrobiłem test licznika vagiem i wskazówki normalnie pracują. Za to w bloku prędkości pojazdu nie pokazuje w programie nic czyli czujnik nie działa. Niestety przekładka licznika nic nie dała, bo przecież immo blokuje.
-
Więc tak sprawdziłem wszystko. Jest przejście pomiędzy licznikiem pin 28 niebieska kostka do brązowego w czujniku prędkości. Jest przejście pomiędzy przewodami we wtyczce czujnika tylko przy włączonym zapłonie więc w porządku. Nie ma zwarcia masy z pinem brązowym wtyczki przy skrzyni. Głupieje już kompletnie i nie wiem co dalej zrobić. Masz jakiś pomysł ? Spróbuje przełożyć licznik z drugiej a4 żeby jego wykluczyć może.
-
Analogowy. Sorrki że temat ucichł ale nie było czasu kiedy grzebać przy aucie. Dziś się zabieram za pomiary ciągłości wiązki.
-
Zerknę jutro. Pech że nie mam żadnego zdjęcia z widocznym licznikiem :/
-
Okej czyli dobrze rozumiem? Sprawdzam miernikiem wtyczkę przy skrzyni czy dwa piny nie mają przejścia między sobą. Następnie biorę brązowy z wtyczki i drugi koniec do minusa aku. Od tego zacznę może. Sprawdzenie ciągłości przewodu od czujnika do licznika chyba najcięższe, bo trzeba cały licznik zdejmować. Dobrze się zrozumieliśmy ? Ewentualnie jak sprawdzę dam znać co i jak
-
Hmm. Sprawdziłem to w ten sposób że dałem jeden pin wtyczki do aku minus a drugi pin zwierałem z przewodem miernika plus i wyszło przejście ( ciągłość obwodu ). Tylko w sumie nie wiem czy to dobrze czy źle ?
-
Hej. Panie i Panowie pytanie jest. Przestał mi działać prędkościomierz, wariuje wskaźnik paliwa i szarpie furą przy zmianie biegów. Vag wypluwa błąd czujnika prędkości. Kupiłem ten czujnik i wymieniłem. Dalej to samo. Sprawdziłem ciągłość przewodu tej dwupinowej wtyczki i normalnie jest przejście. Czujnik kilka razy wsuwałem do skrzyni. Normalnie zablokuje się i siedzi. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie patrzeć jeszcze? Bezpieczniki też wszystkie przetrzepane i są git.
-
Witam Ostatnio dobija mnie temat pompki zamka centralnego. Zaczęło się od syczenia w tylnich lewych drzwiach. Rozsypała się ta grafitowa przekładnia. Kilka dni temu przełożyłem z drugiej pompki części i wszystko działało… Trwało to kilka dni dosłownie i ten sam objaw. Silniczek pracuje, ale pompka nie pompuje więc pewnie znowu się rozpadło to wszystko. Zaznaczyć chce, że ten syk ustąpił po tej mojej naprawie. Pytanko tutaj do was. Jak się zabrać do sprawdzenia szczelności tego układu, żeby tego kompresorka znowu nie zajechać. Zamówiłem zestaw naprawczy i tą przekładnię sobie podkładam od nowa. Kwestia tylko gdzie szukać i jak się dobrać do tych wężyków. Może ktoś kojarzy jakieś typowe miejsca. Tutaj bardziej skupić się na zamku czy ściąganiu progów i szukaniu na chybił trafił? Wydaje mi się, że wcześniej dźwięk donosił się z centrum drzwi gdzieś na środku. Jeśli to jakaś usterka w zamku to co zakupić, żeby go zregenerować ? Ogólnie wolałbym najpierw się zorientować co i jak, żeby nie zajechać kolejny raz tego grafitowego wirnika. Przerabiał ktoś temat ? Jakaś pomoc się znajdzie dla mnie ?
-
Ps. Przy okazji można sobie porobić zaprawki pod listwą jak ja. Tutaj często pojawia się w rogach ruda a tak to przy okazji można podmalować ?