
Pablo333
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pablo333

Informacje
-
Imię
Pawel
-
Miasto
Rzeszow
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Źle to napisałem:) Chodzi o grubszy film olejowy. Ale chyba nikt nie jeździ po torze 1.8t. 5w-30 jest wystarczający.
-
Hej , jestem z pod Rzeszowa, możemy to zrobić .Od razu mówię,że nie jestem mechanikiem:). Pierwsze musimy usunąć błędy wypadania zapłonu na cylindrach 1 i 3 Podejrzewam cewki, albo coś ze swieczkami Mam dwie zapasowe cewki, mogę Ci je dać i sprawdzisz na próbę.. A poźniej możemy się bawić w logowanie.
-
Ja leję od 10 lat Castrol edge 5w-30.Polecam. Niewiem, czy 5w-40 nie jest za gęsty do tego silnika.
-
Problem w tym, że wymieniłem przepływkę na nową nieoryginalną. I jak to nie pomogło szukałem innych rozwiązań. Dzięki Przemo.
-
Na starych NGK zrobiłem 140 tys i dzisiaj je oglądałem i nie było tragedii:) Po prostu pech .
-
Kurcze ,te same kupiłem. Ale dwie były dobre, a 2 nie. Pogadam z mechanikiem o co kaman.
-
A zapomniałem.Auto było jeszcze u mechaników przez te lata i nikt się nie wyznał. Czyścili przepustnice , odmę, uszczelka przy zaworach. ,jakieś adaptacje, diagnostyka itp. Ciężki temat. W tym przypadku trzeba założyć Ori MAF.
-
Też to może być. 2 stówki w błoto...:( Życie.
-
Po 3 latach temat w końcu rozwiązany. Założyłem dzisiaj uzywkę Ori przeplywkę i wszystko jest ok.:). Przedtem było czyszczenie i zamiennik i nic nie pomagało. W Końcu auto odżyło. Tyle lat autko miało ubogo:( Morał z tego, nigdy się nie poddawać.:) Temat do zamknięcia.
-
Dramat, po wymianie, od razu dwa cylindry odmówiły posłuszeństwa,falujące obroty, poczułem od razu,że coś nie tak.Błędy itd. Myślałem, że cewki, jednak nie. Kupiłem te co polecacie, NGK PFR6Q, tanie nie były. Założyłem stare, wszystko ok,niezły numer.:-) Tylko te stare to jeszcze były z ASO NGK. Podejrzewam, że trzeba przerwę wyregulować?!
-
WOW, tak często ???!!! Hm, Ok, to wymienię profilaktycznie. Dzięki.
-
Hej, Tak zapytam, mam zrobione na świecach 140 tys. km( w tym 110 tys LPG) jest sens wymieniać, jak nic się nie dzieje. Jest z tego jakikolwiek benefit??? Silnik BFB 1.8T
-
Hej, macie może w sprzedaży oryginalne części do rozrządu? Pasek, napinacz i pompę?
-
ups!... to ja nalatałem 105 tys. W ASO powiedzieli mi ,że mogę 120 tys zrobić bez problemu. Chyba już pora z tego co tutaj piszecie...
-
Chyba norma, zreszta producent pisze ,że 0,5 litra/1000km to norma. Ja tak mam od kupna, 2 setki na 1000km,ten sam silnik. Zrobiłem już 110 tyś km i nic sie nie dzieje, tak samo. Nie chciałem szukać, bo ewentualny remont to pewnie minimum 2000zł.A jaka bede miał gwarancje ze bedzie ok??