
Koll
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Koll

Informacje
-
Imię
Koll
-
Miasto
Miechów
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki kolego ? odrazu będziemy działać z tymi wtryskiwaczami. A z kątem zobaczę po zrobieniu tych wtrysków.
-
A z tym kątem co zrobić?
-
Cześć koledzy. Przepraszam że tak długo nie dodałem logów. Ale w niedziele było oberwanie chmury i odłączyło mnie od świata (Brakło internetu)? Była dziwna sytuacja bo koledze rano auto nie chciało odpalić kręcił i nic przy tym mrugała kontrolka świec żarowych. Auto podobnież za piątym podejściem odpaliło od szczała. Tak opowiadał mi kolega. Podłączyłem vcds i były trzy błędy. 18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1 P1672 - 35-10 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny 17669 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 1 (N240) P1261 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny 17672 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (N241) P1264 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny Nie dało się ich usunąć. zrobiłem logi grupy 023 i 018. http://vaglogi.pl/log-023_nqnUyD4.html http://vaglogi.pl/log-018_UxhvQ.html Koledze było ciężko utrzymać obroty. Następnie zgasiłem auto rozłączyłem wtyczki przeczyściłem środkiem "kontakt" i odpaliłem auto i błędy dały się skasować , w grupie 018 były przez chwilę 6 6 6 6 ale nie zdążyłem zrobić loga później się unormowało. Załączam jeszcze log z działającymi cewkami. http://vaglogi.pl/log-023_COzp3R.html Proszę o jakieś propozycje, co zrobić?
-
Dzięki Piotrze za odpowiedź. W grupie 018 sprawdzałem i jest tak jak pisałeś podczas pracy jałowej oraz dodawania gazu pokazuje wszędzie 0 po puszczeniu gazu pokazuje 4 czyli jest Oki. Grupę 023 zaloguje jutro bo faktycznie logowałem podczas jazdy. Jutro jak tylko zrobię logi to je dodam.
-
Ja na Twoim miejscu sprawdził bym sobie moduł zapłonu.
-
Koledzy jak możecie coś doradzić w tym temacie to był bym bardzo wdzięczny, bo nw czy ustawiać ten kąt tak jak ma być a później obserwować ten wtrysk? bo przecież znowu kąt jest ustawiany mechanicznie, to nw czy stan wtrysku wpływa na kąt wyprzedzania wtrysku?
-
Właśnie też się obawiam że kąt może być mylny skoro wtryskiwacz jest uszkodzony ? a według Ciebie kolego to bardzo źle jest już z tym wtryskiem, trzeba się śpieszyć z wymianą jego ? bo uszkodzenie jego widać na grupie 013,i chodzi o pierwszy cylinder? dobrze mówię ???
-
Witam kolegów. Potrzebuję waszej pomocy, wczoraj podjechał do mnie kolega Seatem Leon z silnikiem 1.9tdi kod silnika to ASZ. Mówił że auto dużo mu pali paliwa a nie ma mocy. Więc podłączyłem mu VCDS i był błąd "17669 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 1 (N240) P1261 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny" W blokach pomiarowych w grupie 000 na drugim polu o ile się nie mylę to jest podany kąt wtrysku i powinna być wartość ~ 50 a było 131. w grupie 004 w czwartym okienku była wartość chyba okolice 1. Zrobiliśmy logi dynamiczne grup 004,013,023 i log statyczny grupy 000. http://vaglogi.pl/log-004_013_023_YetnDaY.html http://vaglogi.pl/log-000_e05Zz.html Logi niestety nie są takie jakie powinny być, jest to związane z pogodą nie mieliśmy zbyt dużych możliwości, ale mam nadzieję że da się coś zobaczyć w tych logach. I teraz właśnie nw co zrobić, czy ustawić prawidłowo kąt początku wtrysku i jeśli tak to na jaką wartość najlepiej?
-
Kolego odłączyłem przepływomierz i było tak że od 2500 obrotów tak jak by tracił moc coś go trzymało, zaraz wypaliło błaď o za niskiej wartości przepływomierza a turbina znów była czerwona ?
-
Wieczorem spróbuję się przejechać bez przepływomierza to napisze co się działo.
-
Napisałem wyżej, doładowanie ma 0.55 bara, a tam przepraszam za pomyłkę chodziło mi o przepływke.
-
Zwonko ale jak odezwę przepustnice to mam patrzeć czy turbo robi się czerwone? Bo tak jak wcześniej wspomniałem to nie ma żadnego szarpania podczas jazdy? Czy może sprawdzić różnice w mocy? chodzi mi o to na co mam zwrócić uwagę?
-
Cześć koledzy teraz mam doładowanie 0.55 do 0.6 nie dobija.
-
Ale jak auto dobrze ciągnie i nic mu się nie dzieje poza tą czerwona turbina, to wymieniać czy lepiej się wstrzymać? Przeplywke wymieniałem z pół roku temu oryginalna Boscha ale z innego auta
-
Zrobiłem logi o których mówił "zwonko" i byłbym bardzo wdzięczny gdyby je ktoś przeanalizował :D http://vaglogi.pl/log-003_025_E82h30q.html http://vaglogi.pl/log-002_007_EeO9Q1v.html Przepraszam że tak długo zwlekałem z logami ale ciężko ostatnio u mnie z czasem :)