Skocz do zawartości

marcin1520

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marcin1520

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siema. Problem był na forum ale chyba nie taki jak mój. Chodzi o nawiewy. Skrajna strona pasażera chłodzi, środkowa od pasażera też chłodzi, środkowa kratka od kierowcy daje już letnie powietrze, a skrajna od kierowcy gorące. Na szybę nawiew działa tak samo z jednej strony zimne, z drugiej gorące, tak samo nawiew na nogi. Był zepsuty potencjometr od strony kierowcy więc wymieniłem, test wykonany i pokazuje wszędzie 0 czyli jest ok. Silniczek chodzi, a z nawiewów od strony kierowcy leci dalej ogień. Czynnik w układzie jest, sprężarka włącza się. Miał ktoś taki problem?
  2. Siema. Problem był na forum ale chyba nie taki jak mój. Chodzi o nawiewy. Skrajna strona pasażera chłodzi, środkowa od pasażera też chłodzi, środkowa kratka od kierowcy daje już letnie powietrze, a skrajna od kierowcy gorące. Na szybę nawiew działa tak samo z jednej strony zimne, z drugiej gorące, tak samo nawiew na nogi. Był zepsuty potencjometr od strony kierowcy więc wymieniłem, test wykonany i pokazuje wszędzie 0 czyli jest ok. Silniczek chodzi, a z nawiewów od strony kierowcy leci dalej ogień. Czynnik w układzie jest, sprężarka włącza się. Miał ktoś taki problem?
  3. Cześć. Czy do skrzyni 5b wejdzie sprzęgło 240mm? Oryginalnie jest 228mm. Jeśli tak to co jest potrzebne?
  4. Witam. Jakie koło dwumasowe 228mm ogarnie 400-450 nm? Wymiana skrzyni nie wchodzi w grę. Silnik 1.9 BKE skrzynia 5. LUK i SACHS napewno nie ogarnia bo Sachs zaciął się po przebiegu 5k a luk przy 3k miał podobne objawy. Docisk i tarcza były ok. W środku dwumasy coś się działo zawsze. Ogarnie ten moment jakiś dwumas 228?
  5. Cięgno kiedyś mi spadło z niego. Myślałem że to jakiś drugi bo na schematach pokazuje, że to ten za skrzynką bezpieczników v158. Chyba że źle patrzę albo nie ten schemat
  6. Zaraz sprawdzę. Po nastawach klap mam taki błąd
  7. Jutro sprawdzę przez kompa co się dzieje powyżej 120 i jak coś znajdę dam znać
  8. Gdzie znajduje się ta klapa? Jak zapobiec zamykaniu się jej?
  9. Tak myślę, żeby cięgno spadło to bym nie miał wcale ogrzewania, a ja nie mam ogrzewania gdy jadę powyżej 120km/h. Żeby ogrzewanie wróciło spowrotem to muszę zwolnić do ok. 90km/h i ciągle tak się powtarza.
  10. Temperatura płynu powyżej tej prędkości się nie zmienia. Może to być wina dmuchawy?
  11. Cześć. Mam problem z ogrzewaniem w b6 1.9tdi BKE. Gdy jadę do 120km/h ogrzewanie działa ale gdy jadę powyżej 120km/h to przestaje mi grzać w środku. Wtedy działa tylko ogrzewanie na przednią szybę i to tak nie do końca bo musi być ustawiony na maxa. Jeżeli mam ustawione nadmuch na nogi i na środkowe kratki to po przekroczeniu 120km/h zaczynają mi parować szyby i nie ma ogrzewania. Termostat, czujnik temperatury płynu, nagrzewnica i test na UPG zrobiony. Błędów na klimatroniku brak, klapy nawiewu domykają się. Panowie pomóżcie bo niedługo to zamarznę podczas jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...