Skocz do zawartości

2.0Quattro

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 2.0Quattro

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 2.0Quattro

0

Reputacja

  1. Olej świeży jakieś 15 tys może ma A co innego może być jeśli jeżdżę powoli to 3 wchodzi dobrze wystarczy tylko trochę podnieść obroty i szybciej zmienić bieg to pojawia sie zgrzyt A jak idę ogniem to wbicoe 3 jest niemożliwe Jak by był jakiś luz na wybieraku to nawet wolne zmiany biegów pwodowaly by problem a tak nie jest
  2. O niby z czego zacisk do tyłu? Bo pod zacisk z s4 nie wejdzie przecież
  3. Czyli co kupić używana na podmiankę? Bo sądzę że naprawa wyjdzie drożej jak używana Generalnie jak się jeździ delikatnie to 3 wchodzi bez problemu jedynie jak idę ogniem i chce z 2 na 3 przebić to tylko zgrzyt i nie chce wskoczyć dopiero jak trochę obroty spadna to da radę wbić
  4. Dav-a po co z tyłu aż takie wielkie tarcze? Byłem ostatnio na przeglądzie to gość zainteresował się hamulcami i mówił że tył hamuje u mnie lepiej jak w nie jednym aucie przód 😀 Wszędzie zalecacie taki set a teraz znów inne wymysły 😀
  5. Witam Potrzebuje wymienić synchronizator 3 biegu w A4 b8 2.0 tfsi 4x4 Ma ktoś namiar na firmę która zrobi to na Śląsku? Chodzi o wymianę synchronizatora nie o remont skrzyni.
  6. Witam Mam pytanko zmieniłem przednie zaciski oraz tylne Przód A6 c7 356mm Tyl s4 330mm Jakie Klocki najlepiej założyć cena jakość Żeby poprawić jeszcze hamulce Jakieś EBC, ferodo Racing, galfer lub coś tańszego ale równie dobrego
  7. Myślałem nad tym ale według mnie z czarną blaszka zacisk wygląda na mniejszy a tak jest jedną całość I tak będzie to zdejmowane jak przyjdą te prowadnice z teflonem W każdej chwili można je zdjąć i pomalować na inny kolor
  8. Zestaw 356 z a6 C7 zalozony Wszystko oczywiście pasowało p&p Kilka zdjęć jak to u mnie wygląda Mam dystanse na przodzie 20mm więc z dużym zapasem Ale próbowałem przyłożyć felgę bez dystansu i byłby problem Układ jeszcze nie dotarty bo krótki dystans ale już widzę duuuza poprawę Widzę że przy większej prędkości będzie możliwość zablokowania kół Dość mocno ten zacisk wystaje na zewnątrz jednak Mam takie pytanie może ktoś będzie wiedział, przy mocnym nagłym depnieciu na hamulec przy większej prędkości mam dziwny objaw tył jak gdyby uciekał w lewą stronę jak gdyby nie hamował równo z obydwu stron Dodam że tył mam nowy tarcze 330mm i klocki Odpowietrzony nowy płyn Podjadę na stację sprawdzić siły z tyłu ale jak będzie ok to nie wiem gdzie szukać przyczyny Właśnie wróciłem z badania i hamulca wyszły idealnie jeśli chodzi o strony Zostaje jeszcze sprawdzenie geometrii
  9. Ok spoko dzięki Tyle chciałem wiedzieć
  10. Dzięki bardzo Czyli ta co podałem nie podejdzie? Bo wymiary z tabeli takie same Te bosche też powinny być odpowiednie 0 986 479 748 Zgodne z nr oryginału które podałeś
  11. Witam mam pytanko zmienilem tył w A4 b8 na 330 Teraz udało się dorwac zaciski z a6 C7 pod 356mm Jak by ktoś mógł podać nr tarcz jakie muszę kupić pod te zaciski chyba że te są odpowiednie 100.3357.20 Oraz nr klocków
  12. Jaka kasa? Rozumiem że są to zaciski z a6 C7 tak?
  13. Gość pisze ze te zaciski pasują do A4 b8 p&p I że sjest pod tarcze 356 i 360 w zależności od modelu auta więc już nic nie rozumiem Możesz podać nr od a6 C7?
  14. Witam Mam pytanko w jakim samochodzie były oryginalnie montowane te zaciski Już znalazłem info ze a8 D3 SA pod tarcze 356 i 360mm w zależności od auta Chce do siebie założyć tarcze 356 tył już zmieniony na 330 z s4 Chyba że jakaś inna tania opcja przejścia na 356 Czy pod te ziciski kupuje wtedy tarcze dla a8 D3? 356 czy 360? Można wiedzieć jak jest to podłączane w A4 b8 chodzi mi o przewód elastyczny
  15. Odświeżę trochę stary temat Bo jestem na etapie zmiany docisku i tarczy Rozumiem że do 2 0 tfsi też podchodzi ten sam docisk Sachs performance oraz zwykła tarcza Rozumiem że dwumas nie ma tutaj żadnego znaczenia czy Sachs czy luk Bo według etki mam zestaw luka Jeżeli miał bym tarcze ze sprężynami to można kupić taka bez czy jest to inna grubość wtedy? Jeśli będę miał u siebie że sprężynami tarcze to przetaczam docisk i kupuje taka sama tylko nowa tarcze dobrze rozumuje? Oczywiście łożysko oporowe i wysprzęglik też wypadało by dać nowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...