Jump to content

mazur1990

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About mazur1990

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Ostrów Wielkopolski

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

193 profile views
  1. Sprawdz kable zasilajace od idące akumulatora, zmierz napięcia przy zgaszonym i odpalonym silniku (jak uda sie odpalic). Spróbuj odpiąć przepływke i spróbować zapalić. Przejrzyj jeszcze forum są tematy z podobnym objawem w B8 może coś ciekawego znajdziesz. Może ktoś z kolegów bedzie miał jeszcze jakieś sugestie?
  2. Tuleje wahacza do sprawdzenia najlepiej na szarpakach. Jak guma w tulei popękana to do wymiany.
  3. Dochodzą z prawej strony Auta? Mamy się domyślać, że chodzi o prawe przednie koło tak? Do sprawdzenia przeguby, tarcze, klocki, opony (może kamyszek w bieżniku) . A może coś z tapicerką jest nie tak i wpadło coś w jakiś plastik lub jakaś śrubka się poluźniła?
  4. Uszkodzona sona lambda będzie pokazywała błąd. Różnica ciśnień powiedziałbym, że ok. Nie powiedziałeś jakie dystansy robisz.
  5. Mam ponad 300tys. na blacie i nigdy sie tym imbusem nie interesowałem. Olej zawsze na czas wymieniany. Rocznik 2011 2.0TDI 143PS podłaczam sie do pytania wyżej.
  6. DPF to temat rzeka szczególnie po akcji serwisowej. Jakie dystansy robisz? Jak masz dostęp do VCDS to zapodaj loga czujnika róznicy cisnień na postoju przy 2000tys obr.
  7. Jestem po wymianie termostatów. Temperatura trzyma 90°C. Brak błędów w całym samochodzie po przeskanowaniu VCDS-em Ale dalej dymi podczas wypalania ale juz nie tak czesto jak to bywało. Podsylam zdjęcie parametrów DPF. Róznica cisnien -1.Niepokoi mnie zawartość popiołu w oleju wynosi 0.00 Pomiary wykonano przy zgaszonym silniku. Po odpaleniu różnica cisnienia skoczyla do 4. Podmiene jeszcze czujnik różnicy cisnień i zobaczymy co bedzie sie działo.
  8. Byłem u mechanika z kazaniem, ze jak mógł diagnozować samochód skoro nie uzyskuje on temperatury 90°C. Poinformował, że były małe odchyki i dlatego postanowił je wymienić. Powiedział, ze wtryski może oddać oraz zwrocić kase za nie. Umowiłem sie z nim na wymianę termostatu/termostatów w połowie stycznia i jeśli to nie pomoże zakłada moje stare wtryski i oddaje kase. Ponoć czujniki temp. I roznicy cisnien sprawdził i są ponoć ok. Teraz jak jeżdżę Skoda dymi na siwo jak parowóz przy wypalaniu DPF oraz czuć smród. VCDS ma do mnie dotrzeć również w połowie stycznia. Spróbuję mu sam porobić logii oraz zczytać błedy jesli jakies bedą bo nie mam siły na mechaników każdy aby próbuje naciągnąć na kase.
  9. Naprawę prowadzi mechanik z BoshServis polecany nawet na forum. Jesi chodzi o sprawy mechaniczne to oceniam wzorowo prace. A co do diagnostycznych spraw to się okaże. Wymiana wtrysków moze coś pomogła ponieważ, nie dymi co 20km ja siwo jak parowóz. Co do szybszej jazdy to go do konca nie miałem gdzie sprawdzic na trasie. Dziś trochę jezdziłem, zrobiono ok 80km i temp. 90stopni nie złapał. Ruchu wentylatorów nie zaobserwowałem, szaprania również. Czyli postawimy na termostat ale przy okazji nie zaszkodzi sprawdzić czujników w DPF i pozostałych. Może też sie przyczyniła do tego akcja servisowa VW... ciężko powiedzieć. Dziękuję za zaineresowanie się tematem. Będę informował o sytuacji
  10. Dzieki za szybką odpowiedź. Poinformuje mechanika by sprawdził jeszcze te czujniki.
  11. Witam, nie dawno stałem sie posiadaczem Skody Superb II 2.0 TDI CR 140KM 2011r. Na blacie ok 210tys. Mam nastepujacy problem borykam sie z ciągłym wypalaniem DPF. Co chwile siwa chmura dymu z wydechu. Zapala się kontrolka DPF co jakis czas i silnik czasami poszarpuje. Silnik nie chce osiągnąć temp. 90stopni przez włączające sie wentylatory. Mechanik z Bosh Servis postawił na wtryski, wymienił je skasował kupe kasy i problem pozostał. Moze wy macie jakies pomysły? Dodam ze m posiadam Audi A4 2.0 TDI CR i zadnych problemow z DPF itp. nigdy nie mialem.
  12. Witam, Ostatnio miałem przygodę, że po przejechaniu trasy ok 100km zgasiłem samochód przed domem na ok 5-10min po ponownym uruchomieniu popracował przez ok 5s. i zgasł. Kręcił ale nie odpalał jakby mu odcięło dopływ paliwa. Po ok 2 min kręcenia, kręcił coraz szybciej, załapywał i w końcu udało się, odpalił jak by udało mu się zaciągnąć paliwo. Teraz nie mam takich problemów wchodzę, wsiadam, zapalam i jadę. Dodam, że żadnych problemów z mocą nie mam. Nie mam teraz możliwości podłączenia go pod komputer. Ok 2 miesiące temu jak usuwałem błędy co mnie zaniepokoiło to błąd kluczyka nr 2 (że niby zalany kluczyk czy jakoś tak). Dodam, że kluczyka nigdy nie wyprałem w pralce itp. Może ktoś wie co mogło być przyczyną takiego zachowania, że po odpaleniu sam gaśnie i po 2 min kręcenia, zaciąga paliwo i odpala? Silnik 2.0TDI CR 143PS Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  13. mazur1990

    MMI 3G HIGH

    Witam ma ktoś dobre pliki do aktualizacji MMI 3G Basic, które nie uwalą jednostki. Bylbym bardzo wdzieczny. Aktualne moje oprogramowanie poniżej.
  14. mazur1990

    Cześć

    Witajcie posiadam Audi A4 B8 2.0TDI od 5 lat Może trochę późno zawitałem do was ale lepiej późno niż wcale. Mam nadzieję, że moje doświadczenia z użytkowania A4 przydadzą się na tym forum Pozdrawiam
×
×
  • Create New...