Skocz do zawartości

inzynier95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O inzynier95

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Jędrzejów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia inzynier95

0

Reputacja

  1. Zmierzyłem wysokości zarówno z przodu jak i z tyłu: przód: 2x 62,6 cm tył: 2x 61,2 cm
  2. gwint firmy KW, na aucie lata ok. 2,5 roku. Sprężyny, gwint i nakrętka całe, nie skorodowane. Dodam, że po zakupie założyłem gaz, butla przeważnie pełna, bak benzyny przeważnie cały, ewentualnie połowa. Do tego koło zapasowe w bagażniku i kilka lekkich rzeczy. To na pewno ma duży wpływ na niższy tył, bo w momencie kupna tył i przód był mniej więcej równy. Teraz tył po tym dociążeniu jest jeszcze niższy i chciałbym go podnieść, nawet kosztem wymiany całego zawieszenia. poniżej zdjęcie przodu i tyłu zaraz po zakupie na feldze 16 (obecnie felga 17), aktualne zdjęcia wstawię w piątek/sobota
  3. Cześć, po dwóch latach na zawieszeniu gwintowanym, chciałbym zmienić je na oryginalne S-line (wg VIN-u). Na przodzie mam dość duży zakres regulacji wysokości, więc to mi nie przeszkadza, natomiast tył siedzi dość konkretnie, a na gwincie jest podniesiony już maksymalnie. Chciałbym wymienić całe zawieszenie, jednak jestem laikiem. Nie zależy mi na mocnej glebie, ale też nie chcę zrobić z niej "kozy". Chyba najlepszym rozwiązaniem jest założenie oryginalnego 1 BE lub 1 BV (nie pamiętam jakie oznaczenie jest na wlepce). Z tego co wiem, nawet te oryginalne zawieszenia różnią się wysokością i przód staje wyżej niż tył, dlatego zwracam się z prośbą do forumowiczów o konkretne rady dotyczące tej wymiany. Dodam, że mam butlę, która dodatkowo obciąża tylne zawieszenie. Reasumując, chcę uzyskać ładny efekt wysokości tak, żeby przód był zrównany z tyłem, ew. przód 1 cm niżej. Najważniejsze to to, żeby pomiędzy nadkolem a oponą była wolna przestrzeń, a obecnie na tyle, opona znajduje wyżej niż krawędź nadkola. Proszę o jakieś sugestie, pozdrawiam
  4. Witam, od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B7 1.8 T BFB sedan. Autko posiada pakiet S-line. Egzemplarz zakupiłem z bardzo obniżonym zawieszeniem (załączam fotki do podglądu). Oczy bardzo się cieszą, jednak tak niskie zawieszenie jest dla mnie nieco problematyczne ze względu na kochane polskie krawężniki. Chciałbym nieco podnieść autko dla własnego spokoju, niestety jestem laikiem jeśli chodzi o te elementy samochodu. Bardzo proszę osoby, które modyfikowały swoje A4-ki o pomoc. Zawieszenie: 1BE Kategoria obciążenia tył: 0YF Kategoria obciążenia przód: 0JF
  5. Witam wszystkich użytkowników. Mam nadzieję, że znajdę tutaj wiele cennych porad i fachowego doradztwa posiadaczy - A4 b7 1.8 T sedan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...