Fakt, że nie zerkam tak często na podsufitkę ,ale jak to wygląda od strony estetycznej? Mocno kuje w oczy czy nie rzuca się w oczy takie rozwiązanie? Mam na myśli 4 opakowania pinezek.
Trochę odświeżę temat. Jakiś czas temu pojawił się problem z oporem na kierownicy i stuki przy skręcaniu, przy podjeżdżaniu na coś na skręconych kołach słychać szczególnie, plus drgania kierownicy nawet na niewielkich nierównościach. Nie wiem czy to bardziej zawieszenie, czy układ kierowniczy. Jedno i drugie kosztowne.... Od czego zacząć? Dzięki wielkie
Witam,
Bardzo prawdopodobne. Mam za sobą problem z łożyskiem oporowym i jak mówili Panowie mechanicy , dziwne dźwięki z okolic skrzyni i sprzęgła to główny objaw zużytego łożyska.
W innym aucie miałem taką historię i była uszczelka pod głowicą, ale dużo mądrych głów już Ci podpowiedziało i oczywiście nie jestem kompetentny, tylko dziele się doświadczeniem.
Pozdrawiam
Ja się nie przejechałem na częściach SKV, a jak się komuś zdarzyło to będzie gadał, że badziew, a czy to made in China, czy Germany czy inne, to dziś chyba nie jest wiarygodne do końca i dla mnie ważne żeby się sprawdzało. Moim zdaniem SKV daje rade
Dzięki za podpowiedzi.
Rozglądałem się trochę i mam do wyboru na miejscu, cewkę SKV i cewkę NTY, która lepsza, macie jakieś porównanie?? Ktoś może miał u siebie??Dzięki
Witam
Wahacze SKV zamontowane i parę dni już na nich pojeździłem na razie wszystko jest ok.
Auto dobrze się prowadzi, nie czuć żadnych luzów.
Ale więcej spostrzeżeń będę mógł napisać za jakiś czas, gdy przejadę na nich trochę km.
Pozdrawiam
Witam
Dzisiaj dotarła do mnie paczka z wahaczami do mojej Audi A4 B7.
Po rozpakowaniu w kartonie wszystko jest a nawet trafiły mi się gratisy w postaci rękawiczek ? ,
na pierwszy rzut oka wahacze wyglądają na solidne zobaczymy jak wyjdzie w praktyce u mnie akurat głównie przejazdy autostradą.
W piątek jestem umówiony u mechanika na założenie ich do auta, postaram się napisać coś więcej gdy trochę na nich przejadę.