Skocz do zawartości

Matteo03

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Matteo03

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    DPL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Matteo03

    Końcowy do 1.8t

    Cześć, zamawialiście coś od firmy Proex? Chodzi mi o końcowy proseries w opcji głośności od 1-2. Dodam, że nie mam katalizatora i jest dp 2,75". Jak posiadacie jakieś nagrania z w/w to proszę o podesłanie. Ewentualnie jak polecacie jeszcze coś fajnego, jakąś firmę, to też możecie podrzucić. Chciał bym żeby końcowe dały taki efekt a żeby było w miarę cicho. To przynajmniej wyeliminuje ten metaliczny dźwięk, który pojawił się po wstawieniu dp. Pozdro
  2. @DJYendruh znalazłeś rozwiązanie swojego problemu? Bo ja jechałem 3h i też zmarzłem :D A ciekawostka taka że przy włączeniu spryskiwacza tak, żeby tylko "maznąć" zaczyna walić mocnym strumieniem powietrza (ale letnim) i za chwilę przestaje :D
  3. Pany i Panewki, problem podejrzewam znany, opiszę jak jest u mnie. Poniżej 1/2 wskazania na blacie (mówimy o paliwie) pompa zaczyna wyć. Im mniej tym wyje dłużej i nie przestaje. Jak robiłem logi to wyszło że małe ciśnienie paliwa jest. I teraz wyczytałem że, jeśli mam listwę wtryskową od Awt a tam jest regulator ciśnienia paliwa 3bar to czy nie dzieje się to przez to że i ciśnienie jest za małe i pompa wyje z powodu zbyt małego ciśnienia w układzie paliwowym?(Pompa ma niecały rok) Może wystarczy abym zmienił ten regulator ciśnienia paliwa na 4bar rozwiązało by to problem? Pozdro
  4. W porządku, dzięki za odpowiedź
  5. Ile płaciłeś za regenerację?
  6. Problem prawdopodobnie rozwiązany. Kompresja 11 na każdym cyl Po wykręceniu nowych świec, ta z 2 cyl cała w płynie chłodniczym. Zrobiony test na CO2 i wyszło pozytywnie. Także albo UPG albo sama głowica idzie do roboty. Profilaktycznie zmienię też uszczelkę pokrywy zaworów, natomiast słodki zapach z drugiego cylindra był dość intensywny więc obstawiał bym opcję nr 1 Pozdrawiam, dziękuję za odpowiedzi i jeśli chcecie coś podpowiedzieć co dobrze zrobić jak czapka będzie zdjęta to zapraszam do dyskusji :)
  7. Dobra, sprawdzę jutro. I zrobię kompresje. Jeśli okaże się że powyższe jest ok, co dalej?
  8. Tak, objaw na obu paliwach. Logi to chyba statyczne mogę zrobić, a dynamiczne? Bo ktoś mi powiedział że coś mogę uszkodzić przy takich objawach. Kompresję będę w stanie zmierzyć dopiero za parę dni :/
  9. Matteo03

    Wypadanie zapłonu - 1.8T

    Siemanko wszystkim, (1.8T BEX +LPG) temat dosyć często powtarzany a możliwości rozwiązań multum. Jednak chciałbym aby ktoś nakierował mnie co robić, aby nie wymieniać wszystkiego po kolei. Problem jest taki, że ostatnio auto zaczęło nierówno chodzić i pod obciążeniem (pełnym wciśnięciu gazu) przerywać. Mrugał "check" ale, gdy podłączyłem kompa błędów brak. Postanowiłem się przejechać i mocniej go przydusić z podłączonym komputerem tak, aby błąd się utrzymał i check nie gasł. Udało się. Wyszło wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Przełożyłem cewki, problem nie ustąpił. Jako że świece miałem jakieś badziewne założone (Denso czy jakoś tak) zamówiłem PRF6Q. O dziwo problem minął - na 2 dni. Teraz dzieję się to różnie, raz jest dobrze i autko przyspiesza przy pełnym gazie a raz przerywa. Nie ukrywam że tamte świece najwidoczniej swoje przejeździły, ponieważ teraz efekt przerywania zdecydowanie jest mniej odczuwalny i występuję rzadziej. Na postoju obroty nie falują ale słychać jakby takie przebicie szło. Planuję wymienić cewki na ZSE051, ale może ktoś ma jeszcze pomysł jak z innej strony zacząć aby nie pchać kolejnych stówek. Pozdro.
  10. A masz może kogoś sprawdzonego tutaj na forum lub grupie ma fb kto robi? Ewentualnie jakąś strona?
  11. Myślę o ok 230km
  12. Czyli rozumiem, że jeśli chcę podnieść moc nie warto inwestować w tip i kolektor?
  13. Przem8, z całym szacunkiem ale chyba nie przeczytałeś dokładnie. To właśnie ja pytam czy ma to sens
  14. Siemanko wszystkim, według niektórych montaż "tipa" ma sens, dla innych zaś wręcz przeciwnie - że do serii wystarcza oryginał. Polecacie założenie na seryjne graty? Jak tak, dajcie proszę namiar na stronę lub osobę, która się tym zajmuję. To samo tyczy się kolektora. Jedni mówią że spoko pod seryjne turbo, drudzy żę dopiero jak będzie zmiana turbosprężarki to pod nią najlepiej dobrać kolektor I tutaj też proszę o radę, czy polecacie na seryjne graty? Jeśli tak j.w. Pozdrawiam.
  15. Czegoś nie zrozumiałem. Masz końcowy tłumik wm sport, który wysłałeś z aukcji allegro. Opisujesz że jest brzmienie basowe ale że po włożeniu "tych końcówek w tłumik" (??) jest cicho jak seria. Nie rozumiem jakie końcówki jeszcze wkładasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...