-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O creative0310
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
BDG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
creative0310 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam. Proszę o rozkodowanie. WAUZZZ8P78A042302 Dzieki -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
creative0310 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o rozkodowanie WVWZZZ1KZ6W598767 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
creative0310 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Prosze o rozkodowanie WAUZZZ8K3EA004453 -
Numer błędu jest ten sam w vcds co w skanerze (tylko opisem spolszczonym sie różni ) wiec nie widzę problemu w diagnozie.
-
Witam . Mam problem a Audi a4 b7 2.5tdi bdg automat. Ostatnio nie mogłem go odpalić . Stawiałem na pompę paliwa albo sam sterownik . Ale po zapodaniu „plaka” odpalił i chodzi wszystko normalnie . Po nagrzaniu jest wszystko ok,odpala ładnie . Ale jest problem z ustawieniem kata wtrysku bo na „late” pokazuje 5.4atdc , jak chciałem go poprawić to nic się nie zmienia bo takjakby komputer cały czas wraca do tej samej wartości. „5.4-5.6” a w ostatniej kolumnie powinno być 100.2 % a pokazuje około 50% . Czy to uszkodzony czujnik kata wtrysku czy coś innego ? Dodatkowo wyskoczyły błędy od sterownika abs. Hamulce działają tylko choinka na desce od hamulcy.
-
Po odpięciu podciśnienia silnik pracuje ładnie i da się jeździć ale turbina wtedy nie wstaje no i dymi na biało cały czas . A VAG błędów żadnych nie pokazuje ?
-
Atdc 1.4 late 14.4 btdc early I zauważyłem że po odpaleniu zaworek n75 zaciąg sztangę w turbinie i to on ją dławi . Po dopięciu podciśnienia silnik pracuje równo i obroty wchodzą ładnie. Ale dymi na biało . A dawkę pokazuje 6.9mg/R ale nie jest wiarygodna bo auto nie złapało temperatury .
-
Nikt nie ma żadnego pomysłu co to może być ? Co sprawdzić ?
-
I przypomniałem sobie jeszcze że ostatnio na zimnym silniku żeby ruszył to trzeba było mu gazu dodać bo miał takie opóźnienie . Mogła już wtedy adaptacja wypaść? Czy może mało oleju?
-
A jak można sprawdzić czy skrzynia zgubiła adaptacje?
-
Kąt wtrysku był stały cały czas skakało od 0 do 0.4.
-
Witam. Mam problem z autem . Wczoraj po odłączeniu akumulatora (tak mi się wydaje że to przez to) auto zaczęło świrować . Pierwszym objawem była taka turbo dziura przy ruszaniu , ale po chwili mu przeszło. Po przejechaniu 20 km zgasiłem silnik i po godzinie jak chciałem go znowu odpalić to odpalił ładnie ale nie wkręca sie na obroty, jak sie trzyma cały czas gaz to idą tak stopniowo i powoli i zaczyna dymić na biało jakby nie przepalał paliwa albo nie chodzi na wszystkich cylindrach. Ale na wolnych obrotach chodzi równo i odpala ładnie. Po włączeniu "D" nie chce ruszyć i się dławi. Dodam że skrzynia multitronic. Filtr paliwa nowy, vag nic nie pokazuje (żadnych błędów) . Czyżby skończyła się pompa ? Może sam sterownik ? Czy ktoś z was miał tak ?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
creative0310 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Prosze o rozkodowanie WAUZZZ8E65A476835 -
creative0310 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Dzięki wielkie . To co chciałem to w sumie znalazłem już tutaj wcześniej . No kilka rzeczy się znajdzie pewnie jeszcze do podpytania , ale to z czasem . Pozdrawiam
-