Skocz do zawartości

creative0310

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O creative0310

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Proszę o rozkodowanie. WAUZZZ8P78A042302 Dzieki
  2. Numer błędu jest ten sam w vcds co w skanerze (tylko opisem spolszczonym sie różni ) wiec nie widzę problemu w diagnozie.
  3. Witam . Mam problem a Audi a4 b7 2.5tdi bdg automat. Ostatnio nie mogłem go odpalić . Stawiałem na pompę paliwa albo sam sterownik . Ale po zapodaniu „plaka” odpalił i chodzi wszystko normalnie . Po nagrzaniu jest wszystko ok,odpala ładnie . Ale jest problem z ustawieniem kata wtrysku bo na „late” pokazuje 5.4atdc , jak chciałem go poprawić to nic się nie zmienia bo takjakby komputer cały czas wraca do tej samej wartości. „5.4-5.6” a w ostatniej kolumnie powinno być 100.2 % a pokazuje około 50% . Czy to uszkodzony czujnik kata wtrysku czy coś innego ? Dodatkowo wyskoczyły błędy od sterownika abs. Hamulce działają tylko choinka na desce od hamulcy.
  4. Po odpięciu podciśnienia silnik pracuje ładnie i da się jeździć ale turbina wtedy nie wstaje no i dymi na biało cały czas . A VAG błędów żadnych nie pokazuje ?
  5. Atdc 1.4 late 14.4 btdc early I zauważyłem że po odpaleniu zaworek n75 zaciąg sztangę w turbinie i to on ją dławi . Po dopięciu podciśnienia silnik pracuje równo i obroty wchodzą ładnie. Ale dymi na biało . A dawkę pokazuje 6.9mg/R ale nie jest wiarygodna bo auto nie złapało temperatury .
  6. Nikt nie ma żadnego pomysłu co to może być ? Co sprawdzić ?
  7. I przypomniałem sobie jeszcze że ostatnio na zimnym silniku żeby ruszył to trzeba było mu gazu dodać bo miał takie opóźnienie . Mogła już wtedy adaptacja wypaść? Czy może mało oleju?
  8. A jak można sprawdzić czy skrzynia zgubiła adaptacje?
  9. Kąt wtrysku był stały cały czas skakało od 0 do 0.4.
  10. Witam. Mam problem z autem . Wczoraj po odłączeniu akumulatora (tak mi się wydaje że to przez to) auto zaczęło świrować . Pierwszym objawem była taka turbo dziura przy ruszaniu , ale po chwili mu przeszło. Po przejechaniu 20 km zgasiłem silnik i po godzinie jak chciałem go znowu odpalić to odpalił ładnie ale nie wkręca sie na obroty, jak sie trzyma cały czas gaz to idą tak stopniowo i powoli i zaczyna dymić na biało jakby nie przepalał paliwa albo nie chodzi na wszystkich cylindrach. Ale na wolnych obrotach chodzi równo i odpala ładnie. Po włączeniu "D" nie chce ruszyć i się dławi. Dodam że skrzynia multitronic. Filtr paliwa nowy, vag nic nie pokazuje (żadnych błędów) . Czyżby skończyła się pompa ? Może sam sterownik ? Czy ktoś z was miał tak ?
  11. Dzięki wielkie . To co chciałem to w sumie znalazłem już tutaj wcześniej . No kilka rzeczy się znajdzie pewnie jeszcze do podpytania , ale to z czasem . Pozdrawiam
  12. creative0310

    Wnętrze

    Siemka . Co myślicie o tej małej modyfikacji ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...