Skocz do zawartości

mariusz.menes

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariusz.menes

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mariusz.menes

0

Reputacja

  1. Autko oddane do innego warsztatu. Zobaczymy czy coś wymyślą. Swoją drogą, jestem laikiem w tych sprawach, ale naszła mnie taka myśl... Czy to możliwe, że przed awarią (przed kupnem) auto było chipowane, tuningowane itp. pod starą turbinę, a teraz ta zregenerowana nie współpracuje z wgranym programem i coś trzeba wyregulować w oprogramowaniu?
  2. Pierwsza część wykonana. Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_xVMe16.html Niestety, jeżeli chodzi o sprawdzenie pracy sztangi na turbienie, to jest to raczej poza moimi możliwościami - kompletnie nie wiem jak się za coś takiego zabrać. Rozumiem, że z załączonych logów nie da się wywnioskować czy jest to problem z samą turbiną czy może z jakimś przewodem lub czujnikiem?
  3. Brak błedów. Szczelność podobno sprawdzona i nic nie znaleziono. Dzisiaj jednak zauważyłem, że jadąc na dowolnym biegu podczas przyspieszania od 1600 do 2200 obrotów słychać bardzo cichy świst/pisk (tak cichy, że słyszalny tylko przy otwartym oknie). Czy to oznacza, że turbina jest uszkodzona lub źle ustawiona? Czy jednak może to być problem z jakimiś nieszczelnymi wężykami lub czujnikami?
  4. Witam Serdecznie, W ostatnim czasie moje Audi odmawia współpracy niemal na każdym kroku. Przywiązanie jednak robi swoje i za wszelką ceną próbuję autko zreanimować Kilka tygodni temu auto momentalnie i całkowicie straciło moc oraz zaczęło dymić. Po odstawieniu auta do warsztatu okazało się, że padła turbina i puściła olej. Zdecydowałem się więc na zakup turbiny zregenerowanej z innego miasta z wysyłką (ze zwrotem własnej turbiny). Mechanik wymienił więc turbinę jednocześnie wymieniając inne części na które przyszedł już czas: Zawór EGR, Chłodnica powietrza (intercooler), Rozrząd oraz (prawdopodobnie felerną) Turbinę Oczywiście cały układ został oczyszczony z oleju. Po tych naprawach autko całkowicie straciło moc w przedziale 1500 - 2300 obrotów. Przed awarią autko zbierało się bardzo konkretnie i pozwalało na osiągnięcie 100km/h w okolicach 9 sekund. Aktualnie, osiągnięcie 100km/h zajmuje około 15 sekund Mechanik sugeruje, że jest to wina turbiny, jednak zanim zdecyduję się na zakup kolejnej, zdecydowałem się poprosić was o pomoc. Bardzo proszę o analizę załączonych logów i próbę naprowadzenia z czego może wynikać brak mocy na niskich obrotach. Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_Qls41ps.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_488SI.html Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_4sAg9.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_FZWVX.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_mU0irqT.html Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_H7THbV.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_qB9475.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_wjmQr.html Dynamiczny: Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_X39049b.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_pNOYc7.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Gg82H94.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_G44kG59.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_R945i.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_kATfzLC.html Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_RUC4N.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_psd3s5.html Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam
  5. Cześć Witam wszystkich bardzo serdecznie i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...