
KTMracer
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KTMracer

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Montreal
Auto
-
Model
S5
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
CAUA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Odgrzewam temat, niestety auto nie zrobione. Lampy podłączone na żywca, działają, ale nie do końca tak jak trzeba. Miał ktoś z forum to ogarnąć zdalnie, dodatkowy czujnik położenia z przodu, parę kabelków i nowy modół BCM ...DL Niestety kontakt sięurwał i Pan nie odbiera. Mam na desce dwie awarie, auto poziomowanie i pozycje. Chciałbym zrobić żeby działały DRL tak jak trzeba tzn są ok w dzień ale w nocy zamiat zmienić odcień na słabszy działa tylko xenon. Pomoże ktoś z tym? Nawet zapłacę, mam oryginalny Vagcom. Pozdro
-
Witam wracam do tematu. Gościu który miał mi to wszystko zrobić zdalnie, podany na forum przestał odbierać tel muszę sam to ogarnąć. Auto gotowe, w sumie tylko je podłączyłem działają ledy ale tylko na maksa jasne, kiedy powinny być przyciemnione to sięwyłączają. Kierunki działają i xenon też. Na początek chcę żeby zaczęło działać levelowanie? Mam czujnik położenia tylko z tyłu? Wystarczą tylko kable?
-
młody020 dzięki za odpowiedź. Tak wiem jest kilka 7 bodajrze możliwości BCM. W sumie to jestem z Puław, tylko auto mam w Montrealu i też tutaj mieszkam. Jakbyś mógł podać namiary na tego gościa, mam dylemat czy po prostu nie przerobić bixów na te bez AFS. Dzięki
-
Wiem o tym i dlatego założyłem ten temat. Mam vcds, ogarniam wszystko fizycznie tylko chcę na 100% ogarnąć jak to zrobić. Ogólnie siedzę w BMW, to moje pierwsze Audi i potrzebuję trochę pomocy. Dzięki
-
Szczerze sam nie wiem co to było, auto kupiłem z Aukcji nigdy nie jeździłem. Załączam foty starej lampy. Nowe wiem ze mają afs na 100%
-
Dzięki za opdowiedź. Z tego co się orientuję to są 3 opcje lamp: halogeny, bixy i bixy AFS. Mam bieda opcje ale dla S5 czyli bixy zwykłe przedlift i zakładam bixy z AFS po lifcie. Mam kompletne lampy ze wszystkimi modułami z AFS. Mam dylemat czy bawić się w AFS czy olać i podłączyć lampy jako zwykłe bez afs. Zalezy mi żeby wszystko latało tak jak potrzeba. Mam VCDS i ogarniam je spoko tylko trochę zastanawia mnie okablowanie. Bez AFS nie ma problemu, największa różnica to 2 moduły od lamp przed liftem i po lifcie. Jeśli chodzi o AFS prosze o pomoc z pinami (foto diagramów w zał.) - pin 1 i 2 połączyć równolegle i do modułu - pin 3 pozostawić albo odłączyć nie używany po lifcie - pin 4 przed liftem dodatkowy moduł, po lifcie z AFS przerobić na zasilanie 5A - pin 6 bez zmian - pin 8 zostaje przy lampie, zmiana przy module - pin 9, 10, 11 bez zmian - pin 12 zmiana tylko przy module - pin 13 zamieniony wcześniej na inne - pin 14 dodatkowa masa PS. Jeśli ogarnę okablowanie tak jak napisałem, pozostaje kodowanie nowego modułu i bangla? Przed liftem moduł od świateł jest z lewej strony pod deską i na środku, a po lifcie tylko po lewej stronie pod deska?
-
Jestem w podobnej sytuacji tylko ja przerabiam ze zwykłych lamp na full opcje po lifcie. Załączam Ci instrukcje co i jak. Jeśli ktoświe jak zrobić żeby działało AFS proszę o pomoc. Prawdopodobnie muszę wymienić modół i dorobić wiązkę. Pozdro coding doc.pdf
-
Kozak auto, zastanawiam sieczy dobrze zrobiłem kupują S5 V8 i przerabiajac na polift Co do czyszczenia to u nas robi się "walnut blasting", czyli piaskowanie "skorupkami orzechów" czy nie wiem jak to sięnazywa po Polsku. Ten dolot był "czysty" w porównaniu do tego jak może być zatkany. W Kanadzie płaci się za to jak za zdjęcie dolotu + 30 min robocizny za każdy cylinder. Czyli drogo Jakby ktoś miał dużo czasu i energi to idzie to wygrzebać brake cleanerem i jakimiś twardyi narzędziami, skrobanie, zalewanie płynem i odsysanie itd, tylko wtedy raczej 1h na cylinder. Pozdro
-
KTMracer obserwuje zawartość AFS sterownik moduł świateł
-
Witam, Nie chcę zakładac nowego tematu, odgrzewam kotleta. Jestem w trakcie przeróbki przodu mojej S5 B8 na B8.5. Oryginalnie auto miało najbiedniejsze lampy xaenon + LED z regulacją góra i dół. Teraz zakładam lampy z po lifta w full opcji, czyli: góra dół, skrętne prawo lewo i AFS doświetlanie zakrętów. Wiem że pierwsze dwie opcja to nie problem. Schody zaczynają się z AFS. Wiecie coś więcej na ten temat? Czeka mnie wymiana modułu świateł? Pozdro i dzięki za info
-
Witajcie, Nazywam się Krzysiek, mam 29 lat zajmuję się, mechaniką, naprawą i handlem aut. Zawsze miałem BMW los chciał żebym przesiadł sie na Audi. Czytałem forum jako niezalogowany i jestem w szoku ile jest tutaj wartosciowych informacji oraz użytkowników. Mam nadzieję że pomogę i znajdę odpowiedzi na moje pytania. Pozdrawiam z Kanady!