Skocz do zawartości

KTMracer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KTMracer

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Montreal

Auto

  • Model
    S5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    CAUA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KTMracer

0

Reputacja

  1. Witam Odgrzewam temat, niestety auto nie zrobione. Lampy podłączone na żywca, działają, ale nie do końca tak jak trzeba. Miał ktoś z forum to ogarnąć zdalnie, dodatkowy czujnik położenia z przodu, parę kabelków i nowy modół BCM ...DL Niestety kontakt sięurwał i Pan nie odbiera. Mam na desce dwie awarie, auto poziomowanie i pozycje. Chciałbym zrobić żeby działały DRL tak jak trzeba tzn są ok w dzień ale w nocy zamiat zmienić odcień na słabszy działa tylko xenon. Pomoże ktoś z tym? Nawet zapłacę, mam oryginalny Vagcom. Pozdro
  2. Witam wracam do tematu. Gościu który miał mi to wszystko zrobić zdalnie, podany na forum przestał odbierać tel muszę sam to ogarnąć. Auto gotowe, w sumie tylko je podłączyłem działają ledy ale tylko na maksa jasne, kiedy powinny być przyciemnione to sięwyłączają. Kierunki działają i xenon też. Na początek chcę żeby zaczęło działać levelowanie? Mam czujnik położenia tylko z tyłu? Wystarczą tylko kable?
  3. młody020 dzięki za odpowiedź. Tak wiem jest kilka 7 bodajrze możliwości BCM. W sumie to jestem z Puław, tylko auto mam w Montrealu i też tutaj mieszkam. Jakbyś mógł podać namiary na tego gościa, mam dylemat czy po prostu nie przerobić bixów na te bez AFS. Dzięki
  4. Wiem o tym i dlatego założyłem ten temat. Mam vcds, ogarniam wszystko fizycznie tylko chcę na 100% ogarnąć jak to zrobić. Ogólnie siedzę w BMW, to moje pierwsze Audi i potrzebuję trochę pomocy. Dzięki
  5. Szczerze sam nie wiem co to było, auto kupiłem z Aukcji nigdy nie jeździłem. Załączam foty starej lampy. Nowe wiem ze mają afs na 100%
  6. Dzięki za opdowiedź. Z tego co się orientuję to są 3 opcje lamp: halogeny, bixy i bixy AFS. Mam bieda opcje ale dla S5 czyli bixy zwykłe przedlift i zakładam bixy z AFS po lifcie. Mam kompletne lampy ze wszystkimi modułami z AFS. Mam dylemat czy bawić się w AFS czy olać i podłączyć lampy jako zwykłe bez afs. Zalezy mi żeby wszystko latało tak jak potrzeba. Mam VCDS i ogarniam je spoko tylko trochę zastanawia mnie okablowanie. Bez AFS nie ma problemu, największa różnica to 2 moduły od lamp przed liftem i po lifcie. Jeśli chodzi o AFS prosze o pomoc z pinami (foto diagramów w zał.) - pin 1 i 2 połączyć równolegle i do modułu - pin 3 pozostawić albo odłączyć nie używany po lifcie - pin 4 przed liftem dodatkowy moduł, po lifcie z AFS przerobić na zasilanie 5A - pin 6 bez zmian - pin 8 zostaje przy lampie, zmiana przy module - pin 9, 10, 11 bez zmian - pin 12 zmiana tylko przy module - pin 13 zamieniony wcześniej na inne - pin 14 dodatkowa masa PS. Jeśli ogarnę okablowanie tak jak napisałem, pozostaje kodowanie nowego modułu i bangla? Przed liftem moduł od świateł jest z lewej strony pod deską i na środku, a po lifcie tylko po lewej stronie pod deska?
  7. Jestem w podobnej sytuacji tylko ja przerabiam ze zwykłych lamp na full opcje po lifcie. Załączam Ci instrukcje co i jak. Jeśli ktoświe jak zrobić żeby działało AFS proszę o pomoc. Prawdopodobnie muszę wymienić modół i dorobić wiązkę. Pozdro coding doc.pdf
  8. Kozak auto, zastanawiam sieczy dobrze zrobiłem kupują S5 V8 i przerabiajac na polift Co do czyszczenia to u nas robi się "walnut blasting", czyli piaskowanie "skorupkami orzechów" czy nie wiem jak to sięnazywa po Polsku. Ten dolot był "czysty" w porównaniu do tego jak może być zatkany. W Kanadzie płaci się za to jak za zdjęcie dolotu + 30 min robocizny za każdy cylinder. Czyli drogo Jakby ktoś miał dużo czasu i energi to idzie to wygrzebać brake cleanerem i jakimiś twardyi narzędziami, skrobanie, zalewanie płynem i odsysanie itd, tylko wtedy raczej 1h na cylinder. Pozdro
  9. Witam, Nie chcę zakładac nowego tematu, odgrzewam kotleta. Jestem w trakcie przeróbki przodu mojej S5 B8 na B8.5. Oryginalnie auto miało najbiedniejsze lampy xaenon + LED z regulacją góra i dół. Teraz zakładam lampy z po lifta w full opcji, czyli: góra dół, skrętne prawo lewo i AFS doświetlanie zakrętów. Wiem że pierwsze dwie opcja to nie problem. Schody zaczynają się z AFS. Wiecie coś więcej na ten temat? Czeka mnie wymiana modułu świateł? Pozdro i dzięki za info
  10. Witajcie, Nazywam się Krzysiek, mam 29 lat zajmuję się, mechaniką, naprawą i handlem aut. Zawsze miałem BMW los chciał żebym przesiadł sie na Audi. Czytałem forum jako niezalogowany i jestem w szoku ile jest tutaj wartosciowych informacji oraz użytkowników. Mam nadzieję że pomogę i znajdę odpowiedzi na moje pytania. Pozdrawiam z Kanady!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...