-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maxflex

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
maxflex odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8KXAA083078 -
Informacyjnie do wszystkich ciekawych rozwojem sytuacji. W moim przypadku przyczyną błędu był uszkodzony lewy tylni czujnik przy hamulcu. Aluminiowa część nie wytrzymała czasu. Obecnie po wymianie czujnika, problem nie występuje.
-
To jest pelny stan jaki udało mi się wyciągnąć po OBD. Niestety z powodu braku dostępu do kabelka VAG, mam tylko to: Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Audi ============1============== P2004 Raw code: 2004 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Potwierdzona OBDII: Intake manifold air control actuator, bank 1 - actuator stuck open ============2============== P2008 Raw code: 2008 ECU: Jednostka sterująca silnika Status: Potwierdzona OBDII: Intake manifold air control actuator, bank 1 - open circuit ============3============== 3705 Raw code: 0E79 ECU: 19. CAN Gateway Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna ============4============== 0290 Raw code: 0122 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Audi: C1027F0: All wheel drive control module Low temperature Audi: C10CDF1: Level control system sensor Short circuit to each other left front Audi: Rear Left Wheel Speed Sensor-G46; Rear left speed sensor-G46; Throttle valve potentiometer-G69 signal too small ============5============== 0473 Raw code: 01D9 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: C107701: ABS return flow pump Electrical error Audi: Electromechanical parking brake control unit-J540; Electric parking / handbrake control unit-J540 ============6============== 4698 Raw code: 00125A ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============7============== 4699 Raw code: 00125B ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============8============== 5340 Raw code: 0014DC ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P200800: Intake Manifold Runner Bank 1 Control Circuit/Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392985 km Data, godzina: 2020.08.26 19:20:01 ============9============== 9120 Raw code: 0023A0 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P046C00: EGR Sensor "A" Circuit Range/Performance ============10============== 9130 Raw code: 0023AA ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) Audi: P200400: Intake Manifold Runner Control Bank 1 Stuck Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392088 km Data, godzina: 2020.08.17 15:30:34 ============11============== 1316 Raw code: 0524 ECU: 16. Steering column Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Brake control unit ============12============== 1519 Raw code: 05EF ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci Audi: Right Reversing Lamp-M17; Right-hand reversing light bulb-M17
-
Witajcie forumowicze W piątek zaparkowałem normalnie samochód (napisze - może jest to mało istotne, ale we wtorek wymieniałem opony). W poniedziałek odpalając samochód, na desce rozdzielczej pojawiły się komunikaty ESP/ABS Fault + Parking brake malfunction! Ręczny zaciąga się bez zmian, odblokowuje bez zmian. Hamowanie również wygląda identycznie. Nie zauważyłem żadnych odstępstw od normalnego zachowania samochodu. Podpiałem się OBD2 pod samochód i wyszły mi takie błędy (wnoszę, że to błąd pod numerem 5, powoduje wszystko - jestem laikiem i mogę się mylić ): ============3============== 3705 Raw code: 0E79 ECU: 19. CAN Gateway Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna ============4============== 0290 Raw code: 0122 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Audi: C1027F0: All wheel drive control module Low temperature Audi: C10CDF1: Level control system sensor Short circuit to each other left front Audi: Rear Left Wheel Speed Sensor-G46; Rear left speed sensor-G46; Throttle valve potentiometer-G69 signal too small ============5============== 0473 Raw code: 01D9 ECU: 03. Jednostka sterująca ABS Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: C107701: ABS return flow pump Electrical error Audi: Electromechanical parking brake control unit-J540; Electric parking / handbrake control unit-J540 ============6============== 4698 Raw code: 00125A ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============7============== 4699 Raw code: 00125B ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Bity stanu: 1 Priorytet: 6 Częstotliwość: 2 Indeks: 255 Drogomierz: 406201 km Data, godzina: 2021.05.31 08:22:38 ============8============== 5340 Raw code: 0014DC ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P200800: Intake Manifold Runner Bank 1 Control Circuit/Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392985 km Data, godzina: 2020.08.26 19:20:01 ============9============== 9120 Raw code: 0023A0 ECU: 01. Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)] Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu Audi: P046C00: EGR Sensor "A" Circuit Range/Performance ============10============== 9130 Raw code: 0023AA ECU: 01. Jednostka sterująca silnika Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany) Audi: P200400: Intake Manifold Runner Control Bank 1 Stuck Open Bity stanu: 1 Priorytet: 2 Częstotliwość: 254 Indeks: 255 Drogomierz: 392088 km Data, godzina: 2020.08.17 15:30:34 ============11============== 1316 Raw code: 0524 ECU: 16. Steering column Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna Audi: Brake control unit ============12============== 1519 Raw code: 05EF ECU: 46. Central comfort systems module (VW TP2.0) Status: Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci Audi: Right Reversing Lamp-M17; Right-hand reversing light bulb-M17 Czy mogę prosić Was o pomoc? Jakie kroki wykonać najpierw - czy uda się to naprawić samemu, bez wizyty w warsztacie? Z góry dziękuje
-
bin85 i wrclaguna - dziękuje za pomoc i wyczerpujące informacje. Napewno przydadzą się w dalszych przygodach z akumulatorem
-
bin85 - dziękuje za odpowiedź Czyli mogę ją normalnie odpiąć? tzn wysunąć z akumulatora? Czy robi się to w jakiś specjalny sposób?
-
maxflex zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Drodzy, przepraszam jeśli to banalne pytanie - ale nie jestem mechanikem i ekspertem w samochodach, a AUDI A4 B8 posiadam od kilku miesięcy. Niestety dziś jadąc po trasie pokazał się komunikat, że akumulator nie jest ładowany. Udało mi się zjechać bezpiecznie autem ( niestety połowa systemów już została odłączona ABS, trakcja etc.) - myślę, że to problem z alternatorem. W poniedziałek chcę podjechać autem do elektryka aby zweryfikował problem, najpierw muszę podładować akumulator. Chcę podpiąć akumulator pod prostownik i podczas wymontowania pojawił się problem - magiczny "przewód", który nie wiem czym jest. Bardzo proszę was o pomoc. Czym jest ten magiczny "przewód" i jak mogę go odpiąć? Z góry dziękuje za pomoc