Skocz do zawartości

marvetst

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marvetst

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Delft

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marvetst

0

Reputacja

  1. Co do B7 2.5 TDI, zobacz u mnie temat, miałem podobne objawy aż na końcu padła pompa wtryskowa VP44, nie chciał odpalać po nocy dopiero kręcił za 2 czy 3 razem im dłużej lekceważyłem problem tym dłużej trwało poranne odpalanie zresztą u mnie w temacie znajdziesz więcej informacji , oby to nie była pompa u Ciebie! Pozdrawiam
  2. Temat do zamknięcia. Długo trwało zanim wszystko ogarnąłem, poczta zawiodła, jedna firma regenerująca pompy, firma w której zamówiłem zregenerowaną pompek ( przyszła nie wiem czy faktycznie była sprawna czy nie ale brak 7 cyfrowego kodu sprawił że serwis audi nie potrafił jej zaadaptować więc stwierdzili że pompa uszkodzona ). W końcu zdecydowałem się wysłać pompę do Polski, polecam firmę w mieście Reda, kto chce ten znajdzie :-) pompa została naprawiona była kompletnie zniszczona mechanicznie, koszt 2500 zł. Po zamontowaniu samochód od razu ruszył, przy okazji problemów z pompą wyszło kilka innych które audi serwis naprawił także auto śmiga jak nowe. Pozdrawiam
  3. Witam, już drugi raz kolei, chciałem kontynuować poprzednie tematy ale stwierdziłem że nie ma sensu, otworze nowy i opisze całą historie bo kompletnie nie wiem co robić. Jestem posiadaczem Audi A4 2.5 TDI v6, z końca 2005 roku, kombi, lampy amerykańskie nie wiem czy to coś wniesie do tematu no ale jak szczegółowo to szczegółowo. Kupiłem auto z przebiegiem 300 tys, naprawiłem w nim drobne usterki typu wymiana pompki spryskiwaczy biksenonów itp. Autko śmigało aż miło, mocy nie brakowało, jedyne co było dla mnie dziwne to dźwięk podczas przyśpieszania powyżej 3 tys obrotów, ale jarałem się tym bo był głośny i nawet przyjemny dla ucha więc stwierdziłem mam V6 to pewnie dlatego : P Olej i filtry zmieniałem sam przy nim co 5-8 tys km, potrafiłem ostro wcisnąć w pedał więc ten olej częściej wymieniałem ( nie brał oleju, ani kropli ) Już po przejechaniu 15 tys, zaczął mieć problemy z odpalaniem po nocy, trzeba było go dłużej kręcić czasem gasł ale już za drugim razem odpalał, jak już odpalił z rur wydechowych wylatała wielka biała chmura dymu, każdego dnia. Jak samochód jeździł przez cały dzień i był gaszony i tam po kilku godzinach odpalany, to odpalał nie było problemu, miał zawsze moc, obroty nie skakały, nie trzęsło nim nawet bo dłuższej trasie. Pewnego dnia jechałem z moją dziewczyną i na 3 biegu jak mu docisnąłem pedał to powyżej 3 tys obrotów tak jakby się zakrztusił i stracił moc, więc redukcja i jechaliśmy dalej, ale to już było niepokojące. Taka rzecz powtórzyła się może jeszcze z 3 razy, albowiem, pewnego późnego wieczoru w weekend stwierdziłem że pojadę nim na myjnie. Przejechałem 15 km i wtedy zaczął szarpać, ja redukcja on dalej szarpie znowu wchodzi na obroty, szarpie i znowu to samo, mowie sobie dojadę chociaż do myjni i tam już będę kombinował ale na rondzie jakiś gościu tirem pomylił zjazdy i się zatrzymał i zaczął cofać, więc musiałem spuścić z gazu i w tym momencie aż do tego dnia auto za cholerę już nie chce odpalić. Było to około 2 miesięcy temu. No i teraz przechodzę do meritum. Pierwsze co, pompa wtryskowa, na forum wszyscy jednogłośnie, na bank pompa wtryskowa, kontrolka ESP świeci się cały czas, auto kręci, nie odpala. No to zakupiłem zregenerowaną pompę wtryskową, mieszkam w Holandii, nowa 2700 euro, więc stwierdziłem, no autko już młode nie jest więc nawet na ten rok czy dwa dalszej jazdy to ta zregenerowana wystarczy za 1500 euro. Numery pompy te same no i przyszła. Laweta zabrała auto, mechanik wymienił i dzwoni i mówi że pompa wymieniona, auto tak jakby chciało odpalić ale nie odpala bo trzeba zaadaptować pompę a nie ma kodu 7 cyfrowego. Ok, pojechałem do warsztatu, zamówiłem pseudo diagnostyka z LAUNCHEM, wydobył 5 cyfrowy kod, ale to nic nie pomogło. Komputer tym kodem wywalał błąd podczas adaptacji pompy na kanale 50 po wpisaniu wartości 3200. Ok, diagnostyk pojechał, mechanicy go wyśmiali, powiedzieli że muszę ogarnąć to w salonie Audi, więc pojechałem, powiedzieli że nie mogą wydać kodu bo go nie mają, mogą go tylko wydobyć z auta, mechanik wyśmiał sprawę, powiedział że powinni go mieć no ale trudno, obdzwoniłem jeszcze kilka serwisów audi w tym główny holenderski no i wszędzie info że nie posiadają takich kodów że można jest wydobyć tylko z auta w serwisie audi. OK. Zamówiłem lawetę, zawiozłem auta do audi, audi dzwoni po jednym dniu i mówi że kasuje 130 euro po 2 godziny grzebali w aucie ale niestety nic nie mogą zrobić bo to nie jest wina pompy i w ogóle są zdziwieni że pompa była wymieniana ( zaznaczę tu że po wymianie na zregenerowana pompę auto zachowywało się tak jakby chciało odpalić ale nie mogło bo coś mu nie pozwało, na starej pompie po prostu rozrusznik kręcił i tyle także wymiana pompy wtryskowej raczej miała sens ) no i mówią że to wina w kokpicie, jak się później dowiedziałem od mechanika, wina immobilizera i że oni w AUDI tego nie robią ( tu w ogóle jestem zażenowany że audi nie potrafi zrobić audi : P ) ale maja jakiegoś diagnostyka komputerowego i on za 200 euro to ogarnie, czekam do tej pory, 2 dni, zero odzewu, powiedzieli że za 200 euro to zrobi albo nie wtedy nie skasuje, nie wiem co robić czy już zacząć szukać jakiegoś innego mechanika czy jak, dodam że komputer nie pokazuje żadnego błędu a raczej działa bo po odłączeniu np czujnika jakiegoś tam błąd wyskakuje , kasuje błąd, błędu nie ma i jest git, ale auto nie pali. Co radzicie, co zrobić o co chodzi bo szkoda mi auta, lubię ten samochód i chciałbym go naprawić ale nie wiem gdzie szukać przyczyny, bo jak Audi nie potrafi naprawić Audi to gdzie iść? POMOCY!
  4. po rozmowie z mechanikiem doszliśmy do wniosku że szukanie tutaj expertow VAG-a to nie ma sensu, to nie Polska. Auto jedzie na lawecie do serwisu. Dziękuje za pomoc! do zamknięcia
  5. czyli ten 7 cyfrowy kod którego nie chcą podać mi jako właścicielowi auta można z zegarów odczytać za pomocą VAG Dash?
  6. czyli pozostaje zawiezienie audi na lawecie do najbliższego pkt serwisowego AUDI, czyli 145 euro i nic innego nie poradzimy?
  7. Audi A4 Avant 2.5 TDI V6/ 11.2005r. / BDG Witam, jak w tytule, auto stoi u mechnika pompa z takimi samymi numerami już zamontowana jednak auto chcę ale nie może odpalić , trzeba zaadaptować pompę, próbował to robić jakiś pseudo diagnostyk z jakimś LAUNCHEM, nie udało mu się, wydobył 5 cyfrowy kod kalkulatorem ale w tym pkt utknęliśmy gdyż auto nie chciało dalej wpuścić chłopa , przez co nie mogliśmy zaadaptować pompy, wyskakiwał błąd po wpisaniu wartości 3200. Kanał 50 oczywiście. Nie mam kodu 7 cyfrowego, w salonach Audi tępi pseudo holenderscy znawcy ( mieszkam w Holandii ) nie rozumieją w ogóle po co mi ten kod i nie chcą pomóc albo nie potrafią się przyznać że nie wiedzą o co chodzi. Mam VCSD, mam 5 cyfrowy kod, 2 kable, VAG KKL 409.1 i drugi kabel , VAG CAN PRO. Czy jestem w stanie VCSD0em i tymi kablami zaadaptować te pompę? Był wyłączany immobilizer niestety to nie dało rezultatu. Proszę o pomoc.
  8. Nie ma żadnych błędów jednak po odpięciu przewodu wysokiego ciśnienia paliwo nie poleciało ani kropla, po przekręceniu kluczyka i trzymani przez 5 sekund na rozruszniku, z wtryskiwacza wyleciało z 5ml paliwa, zero ciśnienia. Mam pytanie, chciałbym zamówić pompe jednak nie mam numeru jej, za to mam datę ze sterownika 2.07.05, poprzez stronę wyskoczyły mi 4 pompy jednak rozbieżność cenowa jest ogromna, najtańsza 1300 euro najdroższa 2700, nie wiem która wybrać, tutaj w Holandii poprzez podanie numeru rejestracji, strona automatycznie dopasowuje pompy pod auto, nie wiem jednak czy mogę zaufać stronie, czy jakieś numery powinny się zgadzać czy coś, prosiłbym o pomoc w tej sprawie, gdyż będę oddawał auto do mechanika ale pompę chciałbym zamówić sam na firmę. https://www.auto-onderdelen24.nl/bosch/688447 na tej stronie szukałem pompy, moja rejestracja auta to : 94-RV-ZZ z góry dziękuje za pomoc
  9. tylko że po wykasowaniu tych błędów już ponownie nie wyskoczyły, gdyby to była pompa patrząc na nr błędu tak jak mówisz to pewnie wyskoczył by ten błąd ponownie, czy się mylę? 340 tys już
  10. miałem na myśli błędy, niestety logów nie potrafię sprawdzić, mam tyle informacji ile mam może ktoś naprowadzi, napisałem w innym dziale, tutaj do zamknięcia
  11. Witam, posiadam spory problem z moją Audi a4 b7 2.5 tdi. Pewnej nocy jechałem nad morze i nagle samochód zaczął się dusić, dodałem troche gazu zredukowałem na 4 przez chwile było ok i potem już sie zaczął mega dusić, dojechałem do ronda ale jakiś gość pomylił zjazd tirem i cofał więc musiałem i ja cofnąć po czym auto zgasło i już wiecej nie odpaliło. Wcześniej pojawiały się problemy że nie chciał odpalić albo odpalał i gasł zarazł jak np miałem mało paliwa, problem ten się nasilał i ostanimi czasy samochód cięzko odpalał trzeba było go dluzej krecić a po każdej nocy po odpaleniu z rur wylatywała mega duża chmura dymu ( to akurat mogło być spowodowane tym że już dpf jest do wymiany ). Dzwoniłem do mechanika on stwierdził że to prawdopobnie pompa wtryskowa, sprawdzałem napięcie na kablu i prąd dostaje, jak kręcę kluczykiem to paliwo do filtra jak i z filtra paliwa leci także raczej pompa paliwa to nie jest ( choć mogę się mylić ) Zamówiłem kabel podłączyłem vaga, i wyskoczyły takie błędy, jednak zaznaczę że przed tym odłączałem kilka kabli ( nie wiem dlaczego, może po prostu tonący brzytwy się chwyta i już nie wiedziałem co zrobić sądziłem że może coś nie łączy ) Po usunięciu tych błędów już ponownie nie wyskoczyły. A i co się zmieniło, na desce rozdzielczej od momentu kiedy auto stanęło i nie odpala, świeci się cały czas kontrolka trakcji ( esp ). O to błędy : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 AF Component and/or Version: 2.5l V6 TDI G000SG 0050 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 06325 Additional Info: 00008059 130 106KC318_1.V14054344587 Additional Info: 00008059 130 106KC318_1.V14054344587 5 Znalezione: 17583 - Pre-Injection Turned Off P1175 - 35-00 - - 00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 01318 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00522 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-00 - Please Register/Activate proszę o pomoc
  12. Witam, posiadam spory problem z moją Audi a4 b7 2.5 tdi. Pewnej nocy jechałem nad morze i nagle samochód zaczął się dusić, dodałem troche gazu zredukowałem na 4 przez chwile było ok i potem już sie zaczął mega dusić, dojechałem do ronda ale jakiś gość pomylił zjazd tirem i cofał więc musiałem i ja cofnąć po czym auto zgasło i już wiecej nie odpaliło. Wcześniej pojawiały się problemy że nie chciał odpalić albo odpalał i gasł zarazł jak np miałem mało paliwa, problem ten się nasilał i ostanimi czasy samochód cięzko odpalał trzeba było go dluzej krecić a po każdej nocy po odpaleniu z rur wylatywała mega duża chmura dymu ( to akurat mogło być spowodowane tym że już dpf jest do wymiany ). Dzwoniłem do mechanika on stwierdził że to prawdopobnie pompa wtryskowa, sprawdzałem napięcie na kablu i prąd dostaje, jak kręcę kluczykiem to paliwo do filtra jak i z filtra paliwa leci także raczej pompa paliwa to nie jest ( choć mogę się mylić ) Zamówiłem kabel podłączyłem vaga, i wyskoczyły takie błędy, jednak zaznaczę że przed tym odłączałem kilka kabli ( nie wiem dlaczego, może po prostu tonący brzytwy się chwyta i już nie wiedziałem co zrobić sądziłem że może coś nie łączy ) Po usunięciu tych błędów już ponownie nie wyskoczyły. A i co się zmieniło, na desce rozdzielczej od momentu kiedy auto stanęło i nie odpala, świeci się cały czas kontrolka trakcji ( esp ). O to logi : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 AF Component and/or Version: 2.5l V6 TDI G000SG 0050 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 06325 Additional Info: 00008059 130 106KC318_1.V14054344587 Additional Info: 00008059 130 106KC318_1.V14054344587 5 Znalezione: 17583 - Pre-Injection Turned Off P1175 - 35-00 - - 00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 01318 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00522 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-00 - Please Register/Activate proszę o pomoc
  13. Witam. Postaram się opisać problem krótko i treściwie co nie będzie łatwe auto posiadam od 1.5 roku, Audi A4 B5 1.6 AHL, benzyna, 6 miesięcy temu zaczął się problem który wyglądał następująco, odpaliłem samochód bez problemów, dojechałem do najbliższych świateł, obroty zaczęły skakać, samochód zgasł żeby go odpalić musiałem go dłużej przytrzymać aż w końcu odpalił ale nie miał mocy i co jakiś moment nim szarpało, czasem bywało że dojechałem do świateł auto nie zgasło wyjechałem na prostą drogę raz szarpnęło i samochód już jechał dalej z normalną mocą jedyne co zaobserwowałem to przy tym szarpnięciu czy też skoku obrotów i gaśnięciu silnika, wskazówka temperatury silnika przesuwała się delikatnie już ku górze, pomyślałem i przeczytałem na jakimś innym forum że to może być wina czujnika temperatury cieczy, wymieniłem czujnik i w sumie nic to nie zmieniło, jedynie to że teraz wskazówka płynnie przechodzi z 0 stopni do 80 czy 90 bo wcześniej potrafiła sobie tak przeskakiwać ale to pewnie wina już starego czujnika. 6 miesięcy temu jak problem się pojawił wymieniłem u mechaników przepustnice, powiedzieli że stara była zła ale nie aż tak, mimo wszystko użyli używanej w trochę lepszym stanie którą im dostarczyłem, to też nie wyeliminowało problemu, nie pomogło nawet w najmniejszym stopniu. Od 3 dni słyszę że coś tak jakby mi trzaska kiedy silnik jest zimny, nie cały czas lecz sporadycznie, coś jakby w tłumiku, pomyślałem że może to być katalizator, jednak tutaj ta cześć a mieszkam w Holandii, kosztuje z tego co widziałem 300 euro, więc nie mało, da rade jakoś wyciąć katalizator i pozbyć się go na dobre? ( dodam iż robię co roczny APK u znajomego także spokojnie przejdzie przegląd ) i czy ów katalizator może być przyczyną tych skoków obrotów i gaśnięciu silnika? Te objawy występują tylko tak do 65 stopni temperatury silnika czy też przez pierwsze 5 min jazdy jak już przekroczę ten moment tego szarpnięcia czy też odpalę go ponownie po zgaśnięciu, to już mogę normalnie kontynuować jazdę, z tym że tak jak pisałem wcześniej, jeśli zgaśnie i odpalę go ponownie co bardzo trudno mu przychodzi to nie ma mocy, a jeśli przekroczę ten moment tego jakby szarpnięcia i skoków obrotów to samochód już normalnie jedzie, tak samo jak zgaśnie, odpalę przejadę z 3km kiedy on się tak jakby dławi szarpie co jakiś czas i zgaszę silnik np na światłach odpalę to już trybi normalnie i ma moc. Dodam iż Audi ma przebieg 345tys, oleje filtry wymieniane na czas, czeka mnie jeszcze wymiana rozrządu co też może być powodem tak mi się wydaję. Proszę o fachową poradę może ktoś miał podobny problem, bo u mechaników tutaj jednego drugiego trzeciego to tylko pieniądze zostawiam, wole w miarę możliwości dowiedzieć się co może być nie tak kupić te cześć i jechać ja tylko wymienić, taniej mnie to wychodzi niż ich diagnoza bo tutaj mechanicy raczej tylko na kasę nastawieni. Trochę z tego opisu wyszedł miszmasz ale ciężko to inaczej opisać Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...