Skocz do zawartości

=Fresz=

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O =Fresz=

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Rydzykowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia =Fresz=

1

Reputacja

  1. U mnie w wibracje wpadał przewód idący z pompy paliwa w zbiorniku do filtra paliwa. Podłożyłem kawałek gumy i jest dużo ciszej.
  2. Chwilę miałem spokój po wymianie samego filtra paliwa i znowu pompa zaczęła wyć, po dłuższym postoju jest problem z odpalaniem. Używana oryginalna pompa paliwa zamówiona i w weekend będzie co robić w garażu.
  3. No u mnie też wyła pompa, a nie filtr paliwa. Pompa wyje bo musi być zapchany filtr paliwa albo uszkodzony i pompa nie ma siły wytworzyć odpowiedniego ciśnienia. Ja zacząłem od tańszego elementu tej układanki czyli filtra a Ty zrobisz jak uważasz daj znać o efektach wymiany pompy.
  4. Tak jak pisałem wyżej u mnie wystarczyło wymienić filtr paliwa na firmy KNECHT i wycie ustąpiło. Przed zakupem trochę poczytałem i o MANNie czy to na forach czy w komentarzach na alledrogo pisali ludzie że są do D.... No i wszędzie też czytałem żeby zacząć od wymiany właśnie filtra bo w 80% to on broi.
  5. Dla potomnych. U mnie wyła pompa paliwa i po wymianie tylko samego filtru paliwa firmy KNECHT wycie ustąpiło. Poczytałem komentarze i na innych filtrach paliwa jak np MANN pompy wyły, a na tej KNECHTA nie i się to potwierdza.
  6. Okazało się że miałem przekodowany licznik na wersję quattro. Przekodowałem na przód napęd i na FISie już nie pali się rezerwa, a wskazówka poszła w górę na maks bo miałem auto zatankowane pod korek.
  7. No to odpowiem sobie sam nie zrobił bym nic bo zamek był zacięty na amen. Odkręciłem zamek od klapy i na otwartym bagażniku dopiero z pomocą sąsiada i młotka udało się rozblokować zamek. Musieliśmy uderzyć w miejscu cięgna i puściło. A o tym że jest zablokowany stwierdziłem po tym że mając w ręku inny zakupiony używany zamek idzie bezproblemowo otworzyć ciągnąć za cięgno a u mnie stał jak zamurowany. Co ciekawe zamek po tym jak puścił zaczął działać normalnie ale żeby nie kusić losu zamontowałem używkę która ładniej wyglądała i mam nadzieję że o nim zapomnę. A przy okazji zamontowałem sobie nowe siłowniki i teraz nie dość że pięknie mi się zatrzaskuje klapa to dodatkowo otwiera się sama kiedy otwieram klapę z pilota i jest
  8. Mnie też dopadł problem z otwieraniem klapy bagażnika w kombi. Najgorsze jest to że nie działa ani z klucza ani z ręcznego otwierania ani z pilota. Siłownik słychać jak działa i widać jak pracuje bo zdjąłem w bagażniku tapicerkę klapy i chyba zapadka w zamku się zablokowała na amen. Używany zamek to około 100zł a nowy 350zł i nie wiem czy zamawiać. Jak zapadka się nie cofnie to pozostanie mi cięcie kątówką. Miał ktoś już taki problem?
  9. Musisz mieć przerwany przewód ten w gumowej osłonie który jest między drzwiami a karoserią. Nie trzeba zdejmować drzwi. Trochę się tylko napocisz żeby zlutować przerwane przewody. Na forum są tematy wystarczy poszukać...
  10. Mam problem jak w tytule. Wskazówka na zegarach po zatankowaniu idzie do góry i jest powyżej rezerwy a FIS cały czas woła o niskim poziomie. Próbowałem wyciągnąć bezpiecznik nr 15. FIS się resetuje i po odpaleniu po kilku sekundach znowu wyskakuje niski poziom. Czy ktoś miał taki problem i się z nim uporał? Poprzedni właściciel powiedział mi że mechanik po wymianie klocków hamulcowych wyłączył jakiś komunikat w FIS odnośnie zużytych klocków. Ale o tym problemie z informacją o niskim poziomie paliwa mi nie powiedział. Mam vcds lite, kompa i kabel więc mogę pokombinować tylko przy czym?
  11. Pisz do Adam-Lewian. Mi po VINie dobrał i sprzedał w dobrej cenie najlepszy zestaw tarcz zimmermann i klocków ferodo. Teraz mam hamulce żyleta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...