Skocz do zawartości

kamil1998koszyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil1998koszyk

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Prudnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

223 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamil1998koszyk

0

Reputacja

  1. @przem8 okej postaram się jeszcze dziś ogarnąć po logach wnioskujesz że auto ma jakiś program?
  2. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Witam, mam następujący problem otóż samochód 1.8t BEX 285000KM 2004r nie jedzie jak na 190 koni odkad go mam. Jechalem innymi bexami juz dla punktu odniesienia to lapia i ladnie ciagna juz od 2tys obrotow, natomiast moja w odczuciu dopiero okolo 3-3,300tys obrotow co raczej za normalne nie uwazam, powyzej wkleilem logi dynamiczne kanalow (002+003, 011+020, 115+118, 032+033) logi robione od 3 biegu od 1,5tys do 6tys obrotow silnik 90°C i wylaczone wszytkie odbiorniki oprocz swiatel. Jesli ktos z was moglby zerknac cos doradzic co moze nie grac co mu dolega bylbym bardzo wdzieczny. Dodam ze n75 podmieniony na sprawny, DV wymieniona mimo ze wedlug mnie dzialala, szczelnosc sprawdzona(chyba dobrze) po sprawdzeniu zmienione dwa kolanka od odmy i odpowietrznik skrzyni korbowej. Dalej to samo. Dodam jeszcze ze mam blad statyczny o nr p0299 tj.nieosiagnieta dolna wartosc graniczna. Aha i jeszcze mam taki przypadek ze jezdzac po miescie okolicy na spokojnie nie mam zadnych probelmow z ubytkami oleju jednak gdu tylko wskocze na autosrade i zaczne jezdzic 150+ km/h co 100km zapala sie kontrolka oil min pomaga otwarcie maski i zamkniecie na nastepne 100km ale mimo wszystko oleju przy tych predkosciach ubywa. Prosiłbym o pomoc w tej kwestii. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i z góry dziękuję.
  3. Tak wygląda po zakonserwowaniu nadkole i wyczyszczony wózek do konserwacji co sądzicie?
  4. Okej a zakładając tą teorie jeśli teraz zrobię to w ten sposób moim zdaniem solidny to będzie dalej wyłaziło na zewnątrz czy operacja raczej bez sensu?
  5. Witam mam następujący problem po kupnie a4 b6. Mianowicie zakupiłem audi za nie male pieniądze a niedługo po tym wyszlo takie coś dodam ze samochód sprowadzony ze Szwecji bezwypadkowy z potwierdzonym przebiegiem 275tys rok producji 2004 kombi. Rdza odchodzi platami jako tako dziur nie ma ale oszlifowanie i obsrukanie 2 nadkoli tylnych zajelo 2 pelne dni pracy. Nastepnie rdze kwasze nakladam pędzlem podkład epoksydowy oraz mase uszczelniająca bitumiczna do konserwacji podwozia. Mysle ze zabezpiecznie na dobrym poziomie ale czy to normalne w tym modelu i roczniku. Jeśli chodzi i blache kompletie nie ma korozji i czujnik nie wychodzi popokazer dobre wartości. Prosze o porady czy ktos tak mial jakies możliwości tego czy zdanie na ten temat. Dodam jeszcze że nadkola z przodu są prawie bez rdzy oraz podwozie również nie najgorzej l. Najgorsza jest tylna część podowozia i tylne nadkola. Pozdrawiam i licze na odpowiedzi i sugestie. received_1015199695506782.mp4 received_328286161405064.mp4 received_368469557352062.mp4 received_452335018892056.mp4 received_2233748243401350.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...