Skocz do zawartości

mateshino

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateshino

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateshino

0

Reputacja

  1. Witam. Uporałem się z problemem trzęsienia silnikiem na wolnych obrotach. Winny był pompowtrysk na 2 cylindrze. Mechanik zmienił pompowtrysk na używany i problem zniknął. Pojawił się nowy problem, mianowicie od 1800 do 2200 obrotów pojawiło się drganie silnika / całej budy. Mechanik wymienił uszczelnienia na wszystkich pompkach, śrub mocujących pompki nie wymienił, dał tylko jedną nową większą, bo był problem z przykręceniem jej (przegwintował na śrubę o milimetr większą). Poniżej wrzucam logi: Dynamiczne gr. 13 i 23: http://vaglogi.pl/log-013_023_004_paRP3m.html Statyczne gr 13: http://vaglogi.pl/log-013_N3eIUXq.html Statyczne gr 23: http://vaglogi.pl/log-023_405D8.html Statyczne gr 18: http://vaglogi.pl/log-018_36XIu9.html Statyczne gr 4: http://vaglogi.pl/log-004_163R24.html Statyczne gr 1: http://vaglogi.pl/log-001_pBeFHn6.html Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Przed ruszeniem pompek nie było żadnych problemów podczas jazdy, tylko na postoju mocno rzucało silnikiem.
  2. Witam. Mam problem z A4 B6 1.9 AWX. Co jakiś czas telepie mocno silnikiem, zarówno na zimnym jak i ciepłym. Nie dzieje się to zawsze, ale ostatnio coraz częściej. VCDS pokazuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze: 16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów Zrobiłem logi statycznie: Grupa 1: http://vaglogi.pl/log-001_l00YHo.html Grupa 4: http://vaglogi.pl/log-004_o8zaeo.html Grupa 7: http://vaglogi.pl/log-007_VAh9G.html Grupa 13: http://vaglogi.pl/log-013_5sI1H8c.html Grupa 23: http://vaglogi.pl/log-023_zOe7N.html Zapomniałem o grupie 18, ale chyba jest w porządku. Na biegu jałowym pokazuje 0.0, po dodaniu i odpuszczeniu gazu są 4.0. Potrzebne jeszcze jakieś logi do diagnostyki i stwierdzenia co to może być? Pytanie brzmi co z tym zrobić i co najpierw sprawdzić? Doginanie konektorów PD mogło by coś w tej sytuacji pomóc?
  3. Witam wszystkich, zostałem posiadaczem a4 b6, więc obowiązkowo dołączam do forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...