mateshino
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mateshino
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia mateshino
0
Reputacja
-
Witam. Uporałem się z problemem trzęsienia silnikiem na wolnych obrotach. Winny był pompowtrysk na 2 cylindrze. Mechanik zmienił pompowtrysk na używany i problem zniknął. Pojawił się nowy problem, mianowicie od 1800 do 2200 obrotów pojawiło się drganie silnika / całej budy. Mechanik wymienił uszczelnienia na wszystkich pompkach, śrub mocujących pompki nie wymienił, dał tylko jedną nową większą, bo był problem z przykręceniem jej (przegwintował na śrubę o milimetr większą). Poniżej wrzucam logi: Dynamiczne gr. 13 i 23: http://vaglogi.pl/log-013_023_004_paRP3m.html Statyczne gr 13: http://vaglogi.pl/log-013_N3eIUXq.html Statyczne gr 23: http://vaglogi.pl/log-023_405D8.html Statyczne gr 18: http://vaglogi.pl/log-018_36XIu9.html Statyczne gr 4: http://vaglogi.pl/log-004_163R24.html Statyczne gr 1: http://vaglogi.pl/log-001_pBeFHn6.html Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Przed ruszeniem pompek nie było żadnych problemów podczas jazdy, tylko na postoju mocno rzucało silnikiem.
-
mateshino obserwuje zawartość [TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...
-
Witam. Mam problem z A4 B6 1.9 AWX. Co jakiś czas telepie mocno silnikiem, zarówno na zimnym jak i ciepłym. Nie dzieje się to zawsze, ale ostatnio coraz częściej. VCDS pokazuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze: 16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów Zrobiłem logi statycznie: Grupa 1: http://vaglogi.pl/log-001_l00YHo.html Grupa 4: http://vaglogi.pl/log-004_o8zaeo.html Grupa 7: http://vaglogi.pl/log-007_VAh9G.html Grupa 13: http://vaglogi.pl/log-013_5sI1H8c.html Grupa 23: http://vaglogi.pl/log-023_zOe7N.html Zapomniałem o grupie 18, ale chyba jest w porządku. Na biegu jałowym pokazuje 0.0, po dodaniu i odpuszczeniu gazu są 4.0. Potrzebne jeszcze jakieś logi do diagnostyki i stwierdzenia co to może być? Pytanie brzmi co z tym zrobić i co najpierw sprawdzić? Doginanie konektorów PD mogło by coś w tej sytuacji pomóc?
-
Witam wszystkich, zostałem posiadaczem a4 b6, więc obowiązkowo dołączam do forum