Skocz do zawartości

Wytaczak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wytaczak

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Wytaczak

1

Reputacja

  1. Zobaczysz sam jak przyjdzie Ci ją przerobić. Prosta robota tam jest taki zatrzask który trzeba przypiłować żeby wtyczka wyszła w gniazdo, piłowałem do momentu aż ciasno weszło jedno w drugie
  2. Ja sobie poradziłem, potrzeba kierownicy, poduszki i tej tasmy/zwijaka z b7, pasuje do B6. Jedynie trzeba przerobić pilnikiem / nozykiem żółta kostkę żeby połączyć przewody. Po skasowaniu błędu airbag kierownica śmiga kilka miesięcy bez problemu.
  3. Witam, Jestem zainteresowany zmianą fabrycznej kierownicy B6 czteroramiennej bez przycisków multifunkcyjnych na kierownicę trójramienną z B7 również bez multifunkcji. Owszem czytałem znany temat gdzie instalowali kierownicę multi zamiast zwykłej jednak nie do końca wszystko zrozumiałem. Poduszka w B6 jest jedno nabojowa a w B7 zaś dwu. Mają też inne wtyczki wpinane w "taśmę" jeśli dobrze to nazywam. Jeżeli zakupię kierownicę z B7 z poduszką i wychodzącym z niej złączem, to czego mi będzie brakować? Muszę zakupić taśmę/zwijak z wersji B7 i wtedy po prostu przepiąć zamiast starej taśmy a potem już tylko wpiąć złącze poduszki nowej kierownicy w nową taśmę? Czy jeśli dobrze myślę, to czy taśma od B7 będzie w pełni pasowała zamiast starej taśmy w B6 i elektronika obsłuży dwunabojową poduszkę bez ingerencji w elektronikę samochodu? Czy ewentualnie da się zmienić kierownicę bez zmiany taśmy? Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie, Od niedługiego czasu posiadam A4 B6 2.0 ALT bez LPG z 2004 roku i w sumie to jestem zadowolony, ale czasem coś trzeba poprawić jak to z autami bywa. Od momentu zakupu do teraz został wymieniony kompletny rozrząd INA z pompą wody, termostat, gruszka odmy, przewody i zawór, wszystkie filtry i hamulce przód Jednak nie wszystko jest tak jak bym oczekiwał. Zawsze rano gdy nie ma jeszcze upału i auto też nie jest rozgrzane nie ma się zupełnie do czego przyczepić, jednak po pewnym czasie jazdy pojawiają się drobne problemy. 1) Otóż ruszanie w korku czy gdziekolwiek bez używania gazu - samym sprzęgłem z pierwszego biegu jest w sumie dość trudne, szybko spadają obroty autem trzęsie i prawie gaśnie, z rana nie ma tego problemu jak i na biegu wstecznym również nawet po rozgrzaniu jest okej. Poza tym sprzęgło nie czuć żeby się ślizgało, ruszając z gazem jest zupełnie spokojnie ale nie zawsze się go używa żeby przejechać metr w korku. Obroty na biegu jałowym na zimnym czy rozgrzanym silniku są stabilne, może ewentualnie minimalnie zadrżeć. Nic nie słychać żeby coś było nie tak. Nie oglądałem jeszcze świec ale nie wiem czy mogą mieć na takie rzeczy wpływ. Ponadto co jakiś czas dostaję check engine z błędem od ubogiej mieszanki blok I, kasuję go telefonem, bo ponoć sama sonda może mieć błędne odczyty i nie należy się nią przejmować a troszkę też kosztuje. 2) Wspomaganie trochę dziwnie działa, ponieważ też rano na zimnym skręca się super lekko nawet w miejscu, natomiast po przejechaniu parunastu km już dość ciężko chodzi i jestem pewien swoich odczuć, nie żeby to był jakiś wymysł, testowo też porównywał to mój tata i potwierdził że jest coś nie tak. Wymieniłem płyn od wspomagania na oryginał (zielony) zgodny z numerem na zbiorniku wyrównawczym. Jednak nic to w sumie nie dało. Dodam że przy maksymalnym skręcie w lewo bądź w prawo minimalnie słychać "coś" chyba pompę ale nie wiem na 100%. Co samemu można by było w przypadku takich dwóch problemów sprawdzać szukać i może nawet zreperować zanim zdecydowałbym się na mechanika? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  5. Witam wszystkich, jestem Michał i posiadam A4 B6 Alt z którym czasami mam drobne problemy Wierzę, że z Waszą pomocą będę mógł sobie z nimi radzić a w przyszłości, gdy poznam szczegółowo auto, to sam również będę w stanie coś podpowiedzieć Pozdrawiam serdecznie z centrum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...