Skocz do zawartości

Malv

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Malv

Informacje

  • Imię
    Malwina
  • Miasto
    Oslo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    ATJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Malv

0

Reputacja

  1. Cześć! Siedzę nad tym już trochę, studiuję temat, a przymierzam się do wymiany amortyzatorów i sprężyn (i może gumek, pewnie warto też wymienić?). Widzę, że częściej obniżacie zawieszenie, niż podnosicie, i że łatwo dostać w sklepie cały gotowy zestaw obniżonego zawieszenia. Moim celem jest prędzej podniesienie auta (lub pozostanie przy standardzie) w stosunku do aktualnego stanu. Nie zależy mi aż tak na jego prezentowaniu się z obniżonym zawieszeniem jak na jego niezawodności i dobrej kondycji na trudnych drogach. Aktualnie latam po samochodzie na zakrętach, ścieram osłonę na progach zwalniających jeśli znacznie nie zwolnię. W skrócie - zalewam się potem przed większością hopek i nierówności, które mam przejechać. Drogi, które przemierzam to od autostrad przez polne po bardzo zniszczone z latającymi kawałkami asfaltu. Auto na pierwszy rzut oka nie stoi jakoś nisko, ale mogłoby wyżej (byłoby fajnie). Jedną przednią sprężynę mam pękniętą, amory nie wiem w jakim są stanie (tyle co udało się ocenić zaglądając przez podnośnik - nie za dobrym), więc chcę wymienić wszystko. Mam ten samochód od kilku tyg i nie sądzę, że ktoś to w ostatnich latach wymieniał. Mam wlepki z samochodu, kategorie wagowe, typ zawieszenia i znam ich różnice. Mam listę z forum polecanych firm. Wertuję oferty w intercars i już wydawało mi się się, że to koniec tej wyprawy, że już wszystko wiem i mam, aż nie odsłoniły się przede mną amory, różne amory, tej samej firmy o różnych numerach oem, różnych firm o kilku numerach, sprężyny różnych długości i szerokości i wszystko pasuje do modelu mojego Audi. Typ mocowania górny trzon, dolne widełki albo oba, albo oko (to chyba do tylnych, tak?). Jednorurki, dwururki. Wchodzę na iparts i jest podobnie, trochę więcej nowych pojęć. Brak mi jakichś podstaw żeby to ogarnąć i kiedy staję przed dokonaniem wyboru - załamuję ręce. A gumki to już w ogóle jakiś kosmos. Różne kolory, wielkości, kształty. To, co udało mi się ustalić, to ma nie być najtaniej, tylko nie najdrożej I może dłuższe sprężyny z tych dostępnych, np 361 mm. Nie wiem czy to ma sens i jaką to robi różnicę wysokości w praktyce. Tu również proszę o poradę. Poniżej dane mojej Audi. Może ktoś z Was ogarnia ten temat lekko i może mnie nakierować, oświecić, albo najlepiej pomóc skompletować odpowiedni zestaw wskazując na produkt (linkiem, numerem, patykiem). Mile widziane wszelkie wskazówki, uwagi, i proszę wybaczyć jeśli kopiuję podobny temat, jeśli tak to coś mi umknęło, zupełnie niechcący Pozdrawiam! Audi A4 Quattro 1.9 TDI 2001 (115KM, 85kW) Avant (8D5 B5) I z fotek 1BA OYS OJH i kategorie wagowe.
  2. Hej wszystkim, na imię mi Malwina i jestem nowym użytkownikiem zarówno forum jak i wspaniałego samochodu marki Audi. Niedawno miałam to szczęście nabyć Audi A4 B5 Quattro 1.9 TDI i jestem nim zachwycona. Auto używane, 235 tys przebiegu, z 2001, dobrze prowadzone. Mam zamiar kontynuować jego "pielęgnację", jest w nim co nieco do zrobienia, więc pojawię się pewnie niebawem w kilku wątkach. Fajnie, że jesteście, dzięki za pomoc! Piątka dla tych z Norwegii może są tu tacy Pozdrawiam
  3. Taak, proszę, dajcie nowe zdjęcia bo szarpię się tylko z tym i nie mogę nic zrobić. Do tego ta żółto różowa wtyczka nie chce się ruszyć - widzę w necie że to jakaś banalna sprawa ale za nic nie mogę dojść co ciągnąć, co odblokować, co robię źle. Ten różowy klocek nie rusza się w żadną stronę, wygląda jak blokada, dobrze kombinuję? Porobię zdjęcia w trakcie operacji. Na razie stoję w miejscu :D Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...