
Dmma
Pasjonat-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Dmma

Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
BDV
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki za podpowiedź ale ani mój garaż bez prądu się nie nadaje ani to że spawarki nie mam. Drążek kupiony na olx, teraz tylko czekać na dostawę nowych srub u gum.
-
Jak nakręteke?
-
Czyli rozumiem że wszystkie podejdą pod moje auto? B6 8E0 411 309 D - 1BA/BR 8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4 B7 8E0 411 309 P - 1BA 8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro) 8E0 411 309 B - S4
-
Dmma obserwuje zawartość Rozrusznik nie kręci , Drążek stabilizatora A4 B6 , Przewód hydrauliczny i 1 inny
-
Witam, ostatnim czasem zauważyłem że mam jakieś buczenie przy skręcaniu stawiałem na łożysko a okazała się urwana sruba od stabilizatora. Czy są różne drazki stabilizatora czy jest jeden typ w wszystkich b6. VID20240810194458.mp4
-
A czy ktoś jest wstanie dojść jaka pompka sprzęgłową będzie pasować do przewodu wysprzęglika o nr 8e1721465ah
-
Symbol skrzyni jest od dołu widoczny czy od strony wewnętrznej ?
-
Witam, pacjent to a4b6 2.4. w aucie był robiony swap z multi na manual. Do auta została wsadzona skrzyni 6 biegowa nie wiem jaka ale z innej wersji silnikowej. Kilka dni temu zapadł mi się pedał sprzęgła, dzisiaj będąc na kanale zauważyłem że przewód który idzie z pompki sprzęgłowej do wysprzeglika jest obtarty i wycieka płyn hamulcowy. W sieci sa tylko używki nowych nie da się kupić a najgorsze nie wiem który kupić. Czy w wersjach benzynowych występuje 1 rodzaj a w dieslach drugi a może 1 rodzaj w wersjach 5 biegowych a drugi w 6 biegowym? Czy da się nagiąć trochę te metalowe rurki aby dopasować w razie kupię zły ?
-
Witam potrzebuje numeru przewodu który idzie z pompy sprzęgła do wysprzeglika. A4b6 2.4
-
Pacjent to Audi a4b6 2.4 bdv z swapem na manual. Po 2 dniowym postoju auto nie reaguje na za przekręcenie kluczyka tzn rozrusznik nie kręci. Rozrusznik na krótko odpala auto bez problemu, kostka przy stacyjce raczej sprawna ponieważ sprawdzałem kontrolka i przy niebieskim kabelku pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka na odpalenie auta. Nie ma prądu w wsuswce która idzie do rozrusznika. Jest jakiś przekaźnik który odpowiada za rozruch?
-
Okazało się ze jeden krócieć był połamany, ewidentnie było to wcześniej drutowane.
-
Jak się pompka załącza to jest silny strumien powietrza w kratce pod lewych reflektorem. Ewidentnie coś się odpięło jutro będę walczył.
-
Rozumiem ze w układzie jest dziura i komp nie widzi przepływu co daje pełną moc tej pompki?
-
Może i tam coś dmuchało ale na pewno nie tak, teraz to wyje jakby odkurzacz jakiś chodził Edit Sprawdziłem błędy i wywala dwa
-
Może i tam coś dmuchało ale na pewno nie tak, teraz to wyje jakby odkurzacz jakiś chodził
-
a ta pompka głośno powinna pracować czy raczek nie słyszalna ?