Skocz do zawartości

urzyk7890

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O urzyk7890

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Latchorzew

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. urzyk7890

    150 KM vs 190 KM

    Spalanie z boxem nie wpływa znacząco na spalanie. Średnie od początku się w zasadzie nie zmieniło.Z pewnością przy większym obciążeniu spalanie będzie większe, ale zauważyłem że przy prędkościach autostradowych do 160 km/h odnotowuję niższe spalanie o jakieś 0.5 litra. Miasto raczej podobnie - przy założeniu że normalnie przyspieszam.
  2. urzyk7890

    150 KM vs 190 KM

    Boxa brałem w EMsetup. Była wówczas promocja za 1000 zł z hamowaniem. Box ma 3 mapy wgrane z możliwością ich zmiany.
  3. urzyk7890

    150 KM vs 190 KM

    Dorzucę się do wątku. Sam mam avanta z motorem 2.0 150 KM i skutecznie założyłem boxa, który podniósł seryjne hamowane 156KM do 188KM oraz seryjne hamowane 315Nm (katalogowo niby 270Nm :) do 365 Nm. Jeżdżę z boxem już około roku i żadnych błędów nie wywala. Zbiera się świetnie myślę że lepiej niż standardowe 190 KM - przy założeniu że standard ma 320Nm. Ponadto boxa mogę w każdej chwili odpiąć aby się w ASO nie pytali co to za skrzynka :)
  4. czy udało się dokonać upgradu klimatyzacji?
  5. Udało się doposażyć wspomniane Audi w jakieś dodatkowe opcje? Sam się nad tym zastanawiam, bo mam również golasa na stoku
  6. Dzwoniłem do ASO z takim pytaniem że jakbym chciał wymienić olej przed terminem cyklicznego serwisu to oczywiście mogę to zrobić. Koszt usługi w ASO to bagatela 1200 zł !!! za samą wymianę oleju i filtra oleju. Olej jaki jest zalany w 35 tfsi to Castrol 0w20 - i taki zalecają przy wymianie. Koszt samych części w serwisie to 830 zł !!! plus dodatkowo usługa i wychodzi 1200 zł. Ponieważ nie lubię przepłacać tak znacząco za podstawową usługę, wymienię sobie olej sam koszt oryginalnego oleju z filtrem wyniósł mnie 276 zł z przesyłką. Olej wymienię u znajomego za 100 zł i mam ok. 850 zł w kieszeni. Do ASO pojadę kiedy komputer wskaże mi właściwy termin przeglądu - czyli za ok. rok czasu.
  7. Witajcie, Chciałem otworzyć temat dotyczący różnic w silnikach 2.0 tfsi (poza mocą wyrażoną w Nm i km) jaka jest pomiędzy nimi. Z tego co się dowiedziałem to wersja najsłabsza ma już pasek rozrządu a nie łańcuch jak ma to miejsce w przypadku mocniejszych jednostek. Wiecie coś na temat turbiny lub innych podzespołów zasilających? Zastanawiam się czy najsłabsza wersja silnikowa nie jest czasem tylko "wykastrowana" elektroniką i można by było ją kiedyś zmodyfikować na mocniejszą wersję.
  8. Witam Chciałem się podpiąć do tematu - czy zestaw w postaci wiązki elektrycznej oraz kamery cofania wystarczy do montażu w podstawowej wersji radia MMI radio Plus bez nawigacji? (oczywiście jest PDC przód i tył).
  9. Roberto, nic nie reklamuję (przecież nie wskazuję marki ani firmy w której to robiłem), tylko czytając wątki na tym forum widzę że nie ma takiej wiedzy a sadzę że ktoś już się tym wcześniej interesował. To że jestem świeżym użytkownikiem o niczym nie świadczy
  10. Witam serdecznie, Mam pytanko w sprawie waszych doświadczeń odnośnie wymiany oleju. interwał olejowy zgodnie z instrukcją serwisową przewiduje jego wymianę po przejechaniu 30k lub 2 latach. ja mam samochód od stycznia br i do dnia dzisiejszego przejechałem dokładnie 15k. Oleju jak do tej pory ubyło na poziomie 2 kresek na elektronicznym bagnecie (łącznie 10 kresek pomiędzy min a max), więc raczej nie bierze. Bardziej mnie zastanawia kwestia czy nie wymienić oleju wcześniej, a już na pewno nie po 2 latach eksploatacji !!! Jak to wygląda w Waszym przypadku? Robiliście w swoich A4 przegląd olejowy wcześniej?
  11. Witam wszystkich forumowiczów Od początku stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem nowego A4 B9 w avant z silnikiem 2.0 tfsi 150 km z DSG. Samochód użytkuję do dzisiaj przerzedzając 15 000 km. W zeszłym tygodniu zdecydowałem się na modyfikację silnika power boxem. Z racji braku jeszcze u renomowanych tunerów oferty na boxy, postanowiłem skorzystać z usługi profesjonalnej firmy korzystającej jako bazy z boksów Vtech. Cały zabieg rozpoczął się na hamowni - gdzie ku mojemu zdziwieniu moja seryjna A4 pokazała 157 km i uwaga 315 Nm (seria miała być 270Nm)!!! Szczerze wam polecam samo hamowanie samochodu bo może się okazać że macie całkiem sprawna jednostkę bez konieczności, oczywiście o ile nie chcecie, jej modyfikacji. Ja osobiście się na nią zdecydowałem, bo brakowało mi troszkę elastyczności przy wyższych prędkościach autostradowych - i się nie zawiodłem. Sam box jest łatwo demontowany i nie wpływa na utratę gwarancji. Moja modyfikacja została potwierdzona na hamowni następującymi wynikami 186 km i 365 Nm. nie ukrywam że najbardziej zależało mi na Nm gdyż to one odpowiadają za dynamikę przyspieszenia. Cały zakres maksymalnego momentu obrotowego mieści się w obrotach jak daje seria. Już po pierwszej trasie zauważyłem znaczny spadek spalania na autostradzie (przy prędkości do 140 miałem spalanie 6.0 l, (prędkość obrotowa silnika 2000 na 7 przełożeniu). Przed modyfikacją miałem spalanie na poziomie 7 litrów - przy obrotach 2200). Ostatnio poruszam się w mieście, ale z racji wakacji jeżdżę prawie bez korków. Sądzę że jeśli będę poruszał się bez dynamicznych przyspieszeń uda się zmniejszyć spalanie na poziomie 0,5-1 l na 100 km. Przyspieszenie do 100km - jeśli ktoś jest zainteresowany taka informacją oscyluje około 7,5s (seria to ok. 9s) - ciągle uczę się ruszać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...