Skocz do zawartości

BartA4B5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartA4B5

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BartA4B5

0

Reputacja

  1. Tak jak pisałem wcześniej. Mimo wstępnej diagnozy mechanika mówiącej o pierścieniach nie wydaje mi się to takie pewne. Zbadam ciśnienie na cylindrach jak ogarnę manometr. I powoli zabieram się za remont góry. Ma ktoś może poratować manualem?
  2. dziękuję za sugestię. Jaką mam pewność, że silnik za 2500-3000zł będzie sprawny? Prosiłem o informację czy można podmienić słupek z innego modelu. jak zdążyłem się zorientować to nie ważne czy AZL ma 320tyś przebiegu tak jak mój czy ma 120tyś przebiegu czeka te silniki to samo. Przemyślałem sprawę przez weekend ponieważ auto nie traci na mocy a buda jest w dobrym stanie to, postaram się zrobić w pierwszej kolejności próbę ciśnienia z próbą olejową i zacznę od remontu głowicy(uszczelniaczy zaworowych). Jeżeli to nie pomoże będę oddawał blok do szlifu tulei no chyba, że ktoś mi podpowie od czego mógłby pasować dół silnika. Może od A4 b5 przed liftem też 1.6 tylko tam są aluminiowe ssące kolektory?
  3. 1,2l na 1000km strasznie kopci i przez to wyskakują błędy związane z katalizatorem.
  4. Witam koledzy i koleżanki. Powodem mojej wizyty na forum jest przepalany olej w mojej Audi. Pomyślałem , że to uszczelniacze zaworowe są do wymiany. Postanowiłem poszukać warsztatu, który wymieni mi je bez zdejmowania głowicy. Zaufany warsztat odradził mi wymianę uszczelniaczy informując, że to na 99% w tych silnikach pierścienie. Czy to prawda? Auto ma przejechane 320 tyś w tym na gazie od 5lat (150tyś.) I teraz jest problem ponieważ nie wiem co zrobić, Używane silniki ALZ kosztują w granicach 2000-3000zł nie wiadomo w jakim stanie. naprawa samego dołu 3000zł. Może się okazać, przy okazji remontu, że do wymiany szykuje się sprzęgło i uszczelniacze. Wartość naprawy wtedy przekracza wartość samochodu. Pomyślałem o silniku z innego modelu bazy VW tylko tam są silniki poprzeczne a u mnie wzdłużny. Proszę o pomoc jeżeli ktoś posiada wiedzę czy jakbym zostawił swoją głowicę "do remontu" i swój osprzęt a wziął sam supek z innego oznaczenia silnika 1.6 (jakiegoś mniej awaryjnego pod względem picia oleju) to czy to się uda? Z góry dziękuję za wyrozumiałość i odpowiedź.
  5. Witam. Pochodzę z zachodniopomorskiego, jestem nowy na forum i posiadam A4 B5 lift.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...