Skocz do zawartości

hawlik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hawlik

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hawlik

1

Reputacja

  1. sprawa wyjaśniona, winny był czujnika 0 281 002 399
  2. Witam, Prośba o opinię W samochodzie Audi A4 B7 1.9 tdi siostry wywala błąd P1592 - 000 - Niewiarygodny stosunek - MIL zapalona i samochód wpada w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że po uruchomieniu samochodu i wykasowaniu błędu samochód jeździ oki i błąd nie wraca, ale po zgaszeniu i wystarczy że włączę zapłon pojawia się błąd: 005522 - Sygnał czujnika wysokości / czujnik ciśnienia doładowania P1592 - 000 - Niewiarygodny stosunek - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 246184 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Ciśnienie: 50 mbar Ciśnienie: -46 mbar Bity binarnie: 00011010 Ciśnienie rzecz.: 979.2 mbar Ciśnienie rzecz.: 1132.2 mbar W grupie 10 i 11 tylko na włączonym zapłonie są wartości natomiast log grupy 10 i 11 są następujące, aczkolwiek trochę w krótkim zakresie obrotów :/ Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o opinię, czy powyższe jest winą czujnika 0 281 002 399, czy może być inna przyczyna. Dzięki
  3. korekty na logach statycznych nie są do końca chyba oki, co może być powodem nieszczelności za przepustnicą, to tak wg mnie
  4. Wygląda na to że ta pompa jednak nie domaga, ale może niech ktoś bardziej doświadczony potwierdzi, a i szczelność dolotu też trzeba by sprawdzić
  5. Wg mnie przepływomierz też wskazuje trochę niskie wartości, wobec czego zaczął bym od sprawdzenia szczelności dolotu. Można by zrobić logi na LPG i sprawdzić czy coś się zmieni odnośnie czasów wtrysku i korekt paliwa - może się coś wyjaśni ws. tej pompy paliwa. Tylko przed logowaniem koniecznie wykasować błędy
  6. nie miałem na myśli złego ustawienia rozrządu, w linku który wysłałem jest ogrom informacji na temat napinacza w tym również i koszty, wystarczy poczytać
  7. przed wymiana napinacza polecam wpierw poczytać to:
  8. a no na to by wyglądało, ale łatwiej chyba będzie ustawić górę względem dołu, w każdym bądź razie dół i góra jednocześnie musi być na znakach
  9. Powiem tak, wartości na kanale 093 wskazują że coś jest nie tak z rozrządem. Wartości te powinny oscylować w okolicy zera. A odpowiadając na twoje pytanie to tak, uważam że niepoprawnie działający napinacza (ale z różnych czynników może to wynikać) może mieć wpływ na pracę silnika. Zanim jednak cokolwiek zaczniesz działać z napinaczem poczytaj tutaj:
  10. Czy te 16 ogniw zostało ustalone tak , jak to wynika z poniższego ?
  11. Witam, na początek sprawdziłbym ustawienie rozrządu, prawdopodobnie wałek ssący jest przestawiony, ale możne niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie.
  12. A czy Ty Łukasz13 wiesz jak wyłączyć w sofcie 2 sondę, SAI oraz nastawnik zmiennych faz, tak aby działały korekty długoterminowe, ewentualnie sprawdzić czy mam to poprawnie zrobione ?
  13. aha, tym razem byłem w zakładzie, który oficjalnie świadczy usługi chiptuningu, więc myślałem że teraz będzie już oki zrobione
  14. Błędów nie wyrzuca, ale VCDS pokazał mi coś takiego : Stan: 0000 0100 Układ EGR: Sprawne Ogrzewanie sond lambda: Sprawne Sondy lambda: Sprawne Układ klimatyzacji: Sprawne Układ powietrza wtórnego: Sprawne Układ odprowadzania par paliwa: Niesprawny/testowany Ogrzewanie katalizatora: Sprawne Katalizator(y): Sprawne Czy Niesprawny/testowany Układ odprowadzania par paliwa może być tego przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...