Skocz do zawartości

robert000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robert000

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    kujawsko-pomorskie

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robert000

0

Reputacja

  1. Mam CAHA w Exeo, wymieniłem wszystko co się dało i trzyma 90, tylko kiedy jadę ponad 100km/h, albo kiedy jest ciepło, ponad 10-15 stopni. Jak jest około 0, po zjechaniu z dłuższej górki spada nawet poniżej 70 stopni. Nie mam już siły z tym walczyć. Wymieniłem termostat główny i ten od EGR na oryginały, później jeszcze raz od EGR na Behr, chłodnicę spalin, i ostatecznie nawet zrobiłem zaślepkę, zamiast tego termostatu. Jak jest ciepło, ładnie utrzymuje 87-91 stopni (w VCDS) nawet po dłuższym zatrzymaniu się. Wydałem pewnie ponad 1500zł i różnicy brak...
  2. robert000

    Szybkie pytanie o dpf

    U mnie po czyszczeniu DPF i wielokrotnym zalaniu płynu STP lub Liqui Moly do czyszczenia wtrysków wygląda to tak jak na obrazkach. Jak kupiłem samochód wypalał się co 180-230km. Jeżdżę głównie do pracy 25km. W dłuższych trasach w zasadzie wygląda to tak samo
  3. robert000

    Temperatura silnika

    Wymieniłem chłodnicę spalin na regenerowaną, okazało się że moja była zapchana sądzą. Niestety temperatura nadal bez zmian... Pozostaje chyba próbować innego termostatu ale nie mam już siły na kolejne chybił-trafił... Wymieniłem już wszystko co jest w obiegu, mogące mieć wpływ na nagrzewanie
  4. robert000

    Temperatura silnika

    Kuzyn ma A4 B8 CAGA 2008 i po ok 10km łapie mu 90 i trzyma, więc raczej to nie kwestia konstrukcji. Na forum też jednym trzyma innym nie... U mnie zauważyłem jeszcze chłodne węże chłodnicy spalin, a wydaje mi się, że powinny być gorące, przecież powinno być do nich oddawane ciepło ze spalin które mają 250-400 stopni. Gruszka mechanicznie działa i przełącza, ale zastanawiam się czy nie jest jakoś uszkodzona sama klapka obejścia w środku ale nie wiem jak to zdiagnozować
  5. robert000

    Temperatura silnika

    Odebrałem samochód. Niestety bez zmian... Stary zawór działał tak samo jak nowy.
  6. robert000

    Temperatura silnika

    Drugi jest w zestawie węży 23. Etka nie rozbija tego na elementy i wg niej wymienia się cały zestaw w którym jest termostat chłodnicy Egr (1K0 121 113 A) i jeszcze zawór zwrotny(1J0 122 351) , który mechanik mi wymienia przy okazji rozrządu. Jutro pewnie będę wiedział czy to pomogło. Tego zaworu nie kupisz w necie, ja kupiłem w ASO VW za chyba 110zł. Może bardziej opłaca się kupić komplet, ale nie sprawdzałem. Robiłem różne testy i zauważyłem że temperatura dociąga do 90 i się utrzymuje po odłączeniu dodatkowej elektrycznej pompy wody (19 na schemacie), mimo że nie działa wtedy z powodu błędu cały układ EGR, więc silnik powinien się dogrzewać jeszcze słabiej. Zawór jest w tym właśnie obiegu więc mam nadzieję, że to jest to. Dam znać co i jak, kiedy odbiorę samochód
  7. Dzięki ? byłem już gotowy ściągać błotnik, bo nie było to takie oczywiste...
  8. robert000

    Temperatura silnika

    W takich temperaturach jak teraz czyli ok 0 też? Po ok ilu km dociąga Ci 90? Oczywiście jak wiadomo wskazówka pokazuje 90 jak faktycznie jest między 80 a 100. Ja zanim zamontowałem nowy termostat sprawdziłem w gorącej wodzie z termometrem i otwierał przy ok 87-88
  9. robert000

    Temperatura silnika

    Cześć. Ja w Exeo CAHA manual wymieniłem oba termostaty na oryginały i było ok, dopóki temperatura nie spadła poniżej 10 stopni. Dziś wyglądało to już tak jak na zdjęciu... 90 dociąga w trasie przy prędkości ponad 100km/h. Na starym termostacie nawet w lato było max 80 stopni. Sprawdziłem jeszcze wąż przy chłodnicy i kiedy wskazówka była przed 90, był zimny. Podejrzewam, że jak będzie -15 to wskazówka się nawet nie podniesie...
  10. Witam Mam Seata Exeo CAHA. Od kiedy go kupiłem zauważyłem, że na zgaszonym silniku przepływomierz wskazuje 0,6 g/s. Czy ktoś może sprawdzić jak to wygląda w innych egzemplarzach z tym silnikiem? Dodam że DPF nawet po czyszczeniu wypala mi się co 300km. (szybko rośnie wartość zmierzona sadzy na zimnym jakby miał za dużą dawkę paliwa) Na innym przepływomierzu wartość jest ta sama. Błędów brak, na zimnym odpalonym ok 8-9g/s na ciepłym ok 7g/s Podejrzewam, że albo ten tak ma, albo słaby styk kostki od strony ECU, ale zanim to rozbiorę chciałbym to porównać z kimś innym ?
  11. robert000

    Czy to sonda lambda?

    Ja wpuszczałem K2 w miejsce czujnika temperatury przed DPF (ten cienki na środku zdjęcia). To jest pomiędzy katalizatorem a DPF. Dzień wcześniej warto spryskać WD40 i powinno w miarę łatwo puścić.
  12. robert000

    Brak mocy

    Oczywiście, to było pierwsze co sprawdziłem
  13. robert000

    Brak mocy

    Witam Mam co prawda Seata Exeo, ale silnik 2.0 TDI CAHA 170km. Mam ten sam objaw, spróbowałem się z 1.9 TDI 130km i z Mondeo 2.0 TDCI 140km, i miałem powiedzmy równe szanse. Mi też często wypala się DPF, co ok 200-250km. Może ktoś miał coś takiego i próbował czyścić DPF, czy aż tak duży spadek mocy jest możliwy? Błędów brak, wyprogramowane klapy kolektora, wyczyszczony EGR i przepustnica, silnik nie szarpie (może czasem delikatnie zabuja na jałowym). Korekty wtrysków maksymalnie +/- 1.0mg. Ostatnio zauważyłem, że po dotknięciu jednego z wtrysków czuć jakby większy odrzut (kopanie) Ktoś ma jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...