Skocz do zawartości

Kylu_kw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kylu_kw

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Kylu_kw

0

Reputacja

  1. Niestety w ogóle nie reaguje, cały czas jest "not oper". Tak jak pisałem, podmieniłem całą listwe, przepiąłem wtyczke i też bez reakcji. Chyba, że druga również była zepsuta
  2. Witam. Nie znalazłem dotąd na forum takiego problemu jak mój. Mam problem z klapą bagażnika w A4 B7 sedan - przestała się otwierać z przycisku w klapie. Klapa normalnie otwiera się z pilota oraz "mechanicznie" kluczykiem. Rozebrałem tapicerke zeby zobaczyć co i jak, ale nic podejrzanego nie znalazłem. Z tym, że nie ma u mnie tego siłownika, silniczek w zamku jest podłączony bezposrednio wtyczką oraz dodatkowo linka z zamka kluczyka. Sprawdziłem wiązkę przy zawiasie - jeden przewód masowy był naderwany, ale to nie rozwiązało problemu. Funkcja blokady kluczykiem powoduje podswietlenie przycisku swiatel awaryjnych, wiec zakladam że działa. Przycisk na klapie nie działa w obu pozycjach kluczyka - poziomej (czyli blokady) oraz pionowej (tak otwierała się wcześniej) Dodam, że wszystko poza tym działa - światła pozycyjne tylne, podswietlenie tablicy, swiatlo w bagażniku. Podłączyłem na próbę inną listwę z przyciskiem, ale dalej bez efektu. Podłączyłem VCDS, screen w załączeniu. Co jeszcze sprawdzić?
  3. Czy ktoś mógłby się podzielić jeszcze raz zdjęciami z ustawieniem ramion wycieraczek w B6/B7? Te powyżej już wygasły.
  4. Chyba rzeczywiście czujniki które kupiłem są wadliwe. Zmieniłem sterownik ale bez zadnych zmian. No dobra, zadam pytanie ktorego jeszcze nigdzie widzialem. Jak zrobić downgrade z fabrycznego 8 kanałowego (przód, tył, przycisk pdc, dwa buzzery) do 4 kanałowego (sam tył)? Czy wystarczy zmienić sterownik i podpiąć tylną wiązke, czy to bardziej skomplikowane?
  5. Dobry. Po roku czasu zabrałem się za wymianę czujników parkowania PDC w B7. Wymieniłem prawy z przodu oraz z tyłu lewy i śŕ prawy wg błędów w komputerze. Czujniki kupiłem ori w kolorze, ale o nr 4B0 919 275 E pochodzące chyba z Audi A8 ale również na 3 piny (oryginalnie mam 7H0 919 275 D). Czujniki pasują idealnie, ale sposób w jaki to działa to totalna masakra. Pika jak samo chce raz z przodu raz z tyłu, przez chwile przestaje pikać zupełnie (w trakcie cofania prosto w ścianę), ale już samą przeszkodę wykrywa OK poniżej 50 cm. Błedów na komputerze nie ma żadnych. O to odczyty z VCDS - zdjecie nr 1 to bez zadnych przeszkód (czukniki z A8 pokazują 48 cm zamiast 255 w spoczynku), zdjecie nr 2 to przy dojechaniu przodem do sciany. Kodowanie mam okej. Czy to kwestia tych czujników z A8 ktorę sieją taki zamęt w instalacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...