
fredrish
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fredrish

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
fredrish obserwuje zawartość Zgrzyty przy skręcie. i Chrobotanie przy pełnym skręcie kierownicy i dodawaniu gazu
-
Chrobotanie przy pełnym skręcie kierownicy i dodawaniu gazu
fredrish odpowiedział(a) na witjacrf temat w Audi A4 B6/B7
Jak podczas ruszania np na skrzyżowaniu przy skręcie w lewo lub w prawo słyszycie dziwne przeskoki nie zdziwcie się jak dwumasa się buja. U mnie właśnie tak było -
Jak podczas ruszania np na skrzyżowaniu przy skręcie w lewo lub w prawo słyszycie dziwne przeskoki nie zdziwcie się jak dwumasa sie buja. U mnie właśnie tak było :)
-
Dzięki wielkie. Ostatecznie zakładałeś od b5 >??
-
Proszę poratujcie mnie gdzie mogę znaleźć na szybko przegub wewnętrzny tylni do Audi a4 B7 1.8 t quattro , kod silnika bfb. numer półosi 8EO 501 203 R Mam numer części z ASO 8EO 598 103 A Ale ciężko mi wydać 1300zł na oryginał..
-
Nom, fajna sprawa. Już nerwowo się kończyłem a tu taka niespodzianka Dzięki wielkie wszystkim za rady
-
Witam wszystkich . Po zmianie opon na 4 takie same stuknięcia przy przyspieszaniu zniknęły. Dodam że z przodu miałem inny komplet jak z tyłu. Po zmianie z ciekawości sprawdziłem różnice w obwodzie kół. Przednie miały około 3mm większy obwód.
-
Dzieki. Ale to muszę wykluczyć. Jak wyciągałem 3 tyg temu sanki i wymieniałem tuleje to wszystko było dokręcone a stuki były takie same jak teraz.
-
NA dniach postaram się sprawdzić jak najwięcej. Jak coś będę wiedział to Bede pisał po każdej wymianie zamianie Dzięki chłopaki za podpowiedzi. Postaram się jak najszybciej dać znać
-
W sklepie przegub wewnętrzny lepszej firmy 240 a zewnętrzny 140+. . Ale zobaczymy. A co do wymiany przegubu to po wymianie zbieżność jest potrzebna czy obejdzie się >? Nie długo zmienię na zimówki to zobaczymy Kiedyś słyszałem z tymi oponami do Q , że lepiej jest jak są identyczne. Ale jeszcze niepokoi mnie ten głuchy stuk przy puszczaniu sprzęgła (puszczanie takie szybsze nie powolne).
-
-Podejrzewam przegub z tyłu. Nie długo zamówię jakieś używane i zobaczę czy będzie jakaś zmiana - Podpora wału wygląda jeszcze dobrze , ale z tym raczej wiązałyby się wibracje. - Wibracje nie występują . Całkiem ciekawa teoria . Pewnie trzeba będzie też ją sprawdzić.
-
Jeszcze do tych stuków dochodzi to że jak gwałtowniej puszcze sprzęgło to też jest głuche stukniecie. ale to już chyba inna usterka
-
Mam z przodu jednej marki a z tyłu innej marki. Reszta parametrów ta sama. Opony były zakładane w tym samym czasie i wszystkie nowe.
-
Pytałem sie u okolicznych magików i sugerują przegub wewnętrzny aby sprawdzić. Wał to już chyba grubsza sprawa. Myslisz że w wale by coś przeskakiwało >?
-
wyjaśniło sie coś >?
-
Wczoraj stuki, a może to przeskoki pojawiły się na trzecim biegu.