Skocz do zawartości

MarcinPa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinPa

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    kuj-pom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarcinPa

0

Reputacja

  1. Cześć Kupiłem dwa tygodnie temu A4 B8 2.0 TDI z 2015r w automacie. W opisie oferty bylo że jest to skrzynia dwusprzęgłowa DSG. Dzisiaj juz wiem, ze jest to Multitronic, którego nie chciałem. Z autem nic się nie dzieje, ma przejechane 196tkm, w serwisie potwierdzone wymiany oleju na 60tkm oraz 120tkm i teraz jest przed wymianą. Zastanawiam się nad zwrotem auta, ale z drugiej strony mi żal, bo stan jest bdb. Proszę o opinie osób które maja Mulitronica, czy faktycznie przy zadbaniu o wymiany te skrzynie są trwalsze? Czytałem artykuł, ze po 2007 znacząco wzrosla trwałość tej skrzyni. Autem planuję pojeździć 3-4 lata czyli do przebiegu ok 260tkm. Dzięki
  2. Dzięki za podpowiedź. To jeszcze dwa pytania: 1. Gdzie najlepiej kupić oryginalne wkłady? Tylko ASO? 2. Czy temat z obecnym napięciem 12V zniknie po kodowaniu? Na chłopski rozum to wydaje się dziwne, że tam jest 12V przed kodowaniem.
  3. Cześć W moim A4 B8 2015r brak grzania lusterek. Wkłady mam bez mat, więc rozglądam się za zakupem mat grzewczych. Zdjąłem wkłady z auta i zrobiłem pomiar napięcia na instalacji pod maty. Takie spostrzeżenia po pomiarach: 12V pojawia się zaraz po otwarciu centralnego i znika dopiero kilkadziesiąt sekund po jego zamknięciu, a w międzyczasie od otwarcia do zamknięcia jest cały czas. W takim trybie mat nie mogę założyć. Prośba o podpowiedź co zrobić aby napięcie pojawiało się tylko po załączeniu grzania szyby. dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...