Skocz do zawartości

adam120297

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam120297

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam120297

1

Reputacja

  1. Orientujesz się mniej więcej ile może kosztować taka naprawa? 1-2k? czy powyżej 2k? pytanie czysto orientacyjne.
  2. Olej sprawdzam na bieżąco bagnetem bo czujnikowi nie wierzę . A numery błędów to ; P001600, p034100 i jeszcze od wypadania zapłonów ale nie pamiętam numeru kodu.
  3. Dzięki wielkie za podpowiedź, sprawdzimy ten trop. Będę pisał co wyszło na koniec.
  4. Auto idzie do innego mechanika dopiero w przyszłym tygodniu, ten chce wymieniać od razu rozrząd, więc chce zaczerpnąć wiedzy u innego. A jedyne co zrobił to zmienił ten czujnik, świece i kasacja błędów, które od nowa się pojawiły . A w Twoim co wyszło ? jaka usterka ?
  5. Tak w czasie jazdy auto normalnie pracuje bez skoków obrotów, i po dodaniu gazu do 1.5tys obrotów też pracuje już normalnie
  6. Witam, Jestem laikiem więc zwracam się do Was z prośbą porady, związanej z usterką w moim aucie. Wszystko zaczęło się podczas spokojnej jazdy (120km/h) po autostradzie. Nagle wyświetliła się kontrolka epc, chwilę później kontrolka od hamulca ręcznego, a na samym końcu check engine. Auto pracowało nadal normalnie, gdy zjechałem na parking i wrzuciłem na luz, zaczęło się falowanie obrotów. Zgasiłem auto i po około 10 minutach próbowałem je uruchomić niestety nic, po kolejnych 20 minutach auto odpaliło, obroty falowały i od początku te same kontrolki. Dodam tylko że na wysokich obrotach i w czasie jazdy auto pracuje normalnie. "Mechanik" podpiął auto pod komputer, tam pokazało błąd czujnik wałka korbowego i wypadanie zapłonów. Wymieniony czujnik wałka i świece, jego zdaniem miało to pomóc. Niestety nic to nie zmieniło i auto nadal pracuje jak ciągnik i ma problemy z odpalaniem. Jego zdaniem wina leży w rozrządzie i zalecałby jego wymianę, co sądzicie o objawach i czy to jedyna możliwa diagnoza. Wolę się poradzić niż od razu iść w koszta . Pozdrawiam.
  7. Witam wszystkich forumowiczów i fanów marki Audi , pozdrowienia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...