adam120297
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adam120297
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Puławy
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia adam120297
1
Reputacja
-
Tragedii nie ma, dzięki za pomoc
-
Orientujesz się mniej więcej ile może kosztować taka naprawa? 1-2k? czy powyżej 2k? pytanie czysto orientacyjne.
-
Olej sprawdzam na bieżąco bagnetem bo czujnikowi nie wierzę . A numery błędów to ; P001600, p034100 i jeszcze od wypadania zapłonów ale nie pamiętam numeru kodu.
-
Dzięki wielkie za podpowiedź, sprawdzimy ten trop. Będę pisał co wyszło na koniec.
-
Auto idzie do innego mechanika dopiero w przyszłym tygodniu, ten chce wymieniać od razu rozrząd, więc chce zaczerpnąć wiedzy u innego. A jedyne co zrobił to zmienił ten czujnik, świece i kasacja błędów, które od nowa się pojawiły . A w Twoim co wyszło ? jaka usterka ?
-
Tak w czasie jazdy auto normalnie pracuje bez skoków obrotów, i po dodaniu gazu do 1.5tys obrotów też pracuje już normalnie
-
Witam, Jestem laikiem więc zwracam się do Was z prośbą porady, związanej z usterką w moim aucie. Wszystko zaczęło się podczas spokojnej jazdy (120km/h) po autostradzie. Nagle wyświetliła się kontrolka epc, chwilę później kontrolka od hamulca ręcznego, a na samym końcu check engine. Auto pracowało nadal normalnie, gdy zjechałem na parking i wrzuciłem na luz, zaczęło się falowanie obrotów. Zgasiłem auto i po około 10 minutach próbowałem je uruchomić niestety nic, po kolejnych 20 minutach auto odpaliło, obroty falowały i od początku te same kontrolki. Dodam tylko że na wysokich obrotach i w czasie jazdy auto pracuje normalnie. "Mechanik" podpiął auto pod komputer, tam pokazało błąd czujnik wałka korbowego i wypadanie zapłonów. Wymieniony czujnik wałka i świece, jego zdaniem miało to pomóc. Niestety nic to nie zmieniło i auto nadal pracuje jak ciągnik i ma problemy z odpalaniem. Jego zdaniem wina leży w rozrządzie i zalecałby jego wymianę, co sądzicie o objawach i czy to jedyna możliwa diagnoza. Wolę się poradzić niż od razu iść w koszta . Pozdrawiam.
-
Witam wszystkich forumowiczów i fanów marki Audi , pozdrowienia!