bigosik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bigosik
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Zyska
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bigosik
0
Reputacja
-
Witam ponownie U mnie pomogło wymiana pompy wysokiego ciśnienia paliwa , do tego po wyjęciu i montażu ,nie chciał odpalić wymiana komputera silnika pomogła.Takie dostałem info z Aso. Nie było opiłków metalu w pompie .
-
Niestety obroty delikatne skacza na rozgrzanym po przejechaniu 50 km ,i na zimnym też,ciekawostka jest ze temperatura nie dochodzi do 90stopni,podobno ten typ tak ma?CZY walniety jest czujnik ? Pytanie mam czy warto wogule stosować srodki docczyszczenia ukladu paliwowego i wtryskiwaczy np;stp disel injector cleaner? Pozdrawiam MZ
-
Dzięki temat jest dla mnie świeży szukam konkretnego rozwiązania problemu . Niestety auto jest daleko od Polskiej granicy i koszty mogą być tutaj bardzo wysokie. Mechanik bez diagnozy postawił na wymianę świec . Koszt ok 900 zł na polskie ,pewnie też się przyda tylko czy rozwiąże problem ? Jak rozwiąże problem dam znać Pozdrawiam audi a4 b8 allroad quattro 143 hp 2.0 tdi CAGA 2009/10r
-
bigosik obserwuje zawartość CAGA - Drgania, trzęsienie na biegu jałowym
-
Witam czy znalazlo sie rozwiazanie tego problemu ? Regularor cisnienia common rail czy jest to praawdopodobne jal kolega napisal ? Ja dostalem,informacje od mechanika ze to swiece ? U,mnie delikatnie fałują też obroty na jałowym między 800 a 900 dwumas raczej odpada . Poproszę o pomoc w temacie .Z góry dziękuję Michal
-
Czesc mam podobnie ,co było przyczyną drgań?