Skocz do zawartości

bigosik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bigosik

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Zyska

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bigosik

0

Reputacja

  1. Witam ponownie U mnie pomogło wymiana pompy wysokiego ciśnienia paliwa , do tego po wyjęciu i montażu ,nie chciał odpalić wymiana komputera silnika pomogła.Takie dostałem info z Aso. Nie było opiłków metalu w pompie .
  2. Niestety obroty delikatne skacza na rozgrzanym po przejechaniu 50 km ,i na zimnym też,ciekawostka jest ze temperatura nie dochodzi do 90stopni,podobno ten typ tak ma?CZY walniety jest czujnik ? Pytanie mam czy warto wogule stosować srodki docczyszczenia ukladu paliwowego i wtryskiwaczy np;stp disel injector cleaner? Pozdrawiam MZ
  3. Dzięki temat jest dla mnie świeży szukam konkretnego rozwiązania problemu . Niestety auto jest daleko od Polskiej granicy i koszty mogą być tutaj bardzo wysokie. Mechanik bez diagnozy postawił na wymianę świec . Koszt ok 900 zł na polskie ,pewnie też się przyda tylko czy rozwiąże problem ? Jak rozwiąże problem dam znać Pozdrawiam audi a4 b8 allroad quattro 143 hp 2.0 tdi CAGA 2009/10r
  4. Witam czy znalazlo sie rozwiazanie tego problemu ? Regularor cisnienia common rail czy jest to praawdopodobne jal kolega napisal ? Ja dostalem,informacje od mechanika ze to swiece ? U,mnie delikatnie fałują też obroty na jałowym między 800 a 900 dwumas raczej odpada . Poproszę o pomoc w temacie .Z góry dziękuję Michal
  5. Czesc mam podobnie ,co było przyczyną drgań?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...