Skocz do zawartości

gabby87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gabby87

Informacje

  • Imię
    Gabriel
  • Miasto
    SCI

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gabby87

0

Reputacja

  1. No to jest najprostsza opcja Ale ciekawi mnie po prostu jak to jest fabrycznie
  2. Torsen z V8? Wtedy trzeba przełożyć bebechy do obudowy z B5, tak? A jeszcze co do blokady z A80 Jak jest podłączony sterownik? Sygnał dostaje z licznika? Zasilanie do ABS idzie przez ten sterownik od blokady czy w jaki sposób go odcina?
  3. Dzięki Dev za odpowiedź! U mnie most DAJ, więc mówisz że CAV powinienem szukać? A jeszcze tylko pytanie... To jest blokada 100%, nie żadne LSD ani "szpera" (czyli mechanizmy o ograniczonym poślizgu? Skoro można to rozwiązać siłownikiem z centralnego zamka to mniemam że tak, ale wolę się upewnić
  4. I jak się sytuacja rozwinęła? Nie mam dostępu do etki ani żadnego dyfra na porównanie Wszystko w takim swapie pasuje czy trzeba coś rzeźbić? Jak sterowana jest blokada?
  5. Cześć! Powiem szczerze że nie wiem nawet w jakim dziale umieścić ten post, bo problem jest bardzo nietypowy... Avant 1.8T, 180 koni quattro, wersja po 2 lifcie Otóż jako że rzadko słucham radia zauważyłem tak dziwny objaw, że nie mam nawet pomysłu gdzie zacząć szukać. Co się dzieje? No więc już tłumaczę. Podczas przyspieszania pojawia się dziwne buczenie. Dźwięk jest cichutki i chyba najłatwiej porównać go do najechania na taką hałasującą linię na autostradzie. Tak jakby coś wpadało w rezonans. Co najdziwniejsze dźwięk NIE POJAWIA SIĘ ZA KAŻDYM RAZEM. Raz trwa ułamek sekundy, a innym razem nawet do 2 sekund. Pojawia się jedynie podczas przyspieszania, najczęściej w zakresie 1600-1800, 2600-3000 i 3200-3400 obrotów ale NIE ZA KAŻDYM RAZEM. Podczas ostrzejszej jazdy jest krótszy, a podczas powolnego przyspieszania jest zazwyczaj (ale nie zawsze) dłuższy. Najczęściej słychać go na 1 i 2 biegu w podanych zakresach obrotów, rzadziej na 3, 4, 5 (możliwe że zagłusza go szum powietrza. Podczas hamowania silnikiem, zwalniania, gazowania na biegu jałowym nie dzieje się nic. Z początku myślałem że to plastikowe nadkole ociera o koło przy większej prędkości, a więc pędzie powietrza(brak osłony silnika i koło zdążyło już wytrzeć dziurę w nadkolu) ale to nie to Pomóżcie, bo już mnie coś trafia...
  6. Podepne się pod temat. Mam avanta po II lifcie. Ktoś kiedyś coś majstrował z audio (pozostało zasilanie wzmacniacza/skrzyni basowej, kable chinch do tegoż samego, jakieś w miarę fajne radio Sony. Ale do rzeczy... Na dzień dzisiejszy gra to dramatycznie. Nie wiem co za głośniki siedzą w boczkach, ale kompletnie nie mają niskich tonów. W większości albo basów nie ma, albo słychać jedynie pierdzenie... W bagazniku, w lewym boczku znalazłem dziwną okrągłą wtyczkę. Nie wiem czy to od zmieniarki czy jakiegoś subwoofera.... Do rzeczy... Jak dowiedzieć się jaki zestaw audio siedział w tym aucie fabrycznie? Druga rzecz: czy szukać oryginalnego bose i zakładać czy może lepszym wyjściem byłoby poskładanie jakiegoś fajnego zestawu na nowych komponentach? Jako wyznacznik mogę powiedzieć że miałem a3 8p z oryginalnym radiem concert, 4 głośnikami+wysokotonowki i subwooferem w bagażniku(nie bose) i gralo to akceptowalnie. Czego więc szukać aby uzyskać wynik przynajmniej podobny, a chętnie lepszy?
  7. Czołem! Witam wszystkich forumowiczów! Od niedawna jestem właścicielem poliftowej B5 1.8T quattro ? Uważam ją za całkiem udany zakup, niemniej jednak ma kilka bolączek z którymi mam nadzieję się uporać przy pomocy forumowej ekipy ? Nie jest to mój jedyny VAG, ale zdecydowanie najmłodszy i dzielnie służący na codzień. Piątka!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...