Jump to content
IGNORED

swap mostu z 80 B4 z blokadą do b5


apka_004

Recommended Posts

Witam 
Mam most do wymiany bądź remontu ze względu dużego luzu. 
Ostatnio się zastanawiałem czy by nie podszedł jakiś most z blokadą i po przeszukaniu w etka znalazłem most z audi 80 B4 z takim samym przełożeniem.
 
Czy ktoś przerabiał taki temat lub przemyślał ?? 

Link to comment
Share on other sites

Będzie pasował u mnie już 3 rok śmiga hymn co prawda mam też torsena ale blokada robi lepsza robotę 

Link to comment
Share on other sites

Dzięki kolego za odpowiedź,

co potrzebuje oprócz mostu ?? 

Jest takiej samiej długości i pasuje pod ori wał z b5 ? 

Link to comment
Share on other sites

Hymn jeżeli chodzi o luzy to zakup jeszcze starszego dyfra może okazać się jeszcze bardziej klopotliwy ( zależy jak go kto wcześniej katował) jak chodzi o swap to ja już napisałem że się da a resztę rozkmiń sam?

Link to comment
Share on other sites

siedziałem ostatnio na etce dość długo i już wszystko wiem :D 
Most mam do kupienia nowy z Niemiec za 500E tylko się waham :kwasny:

 

Link to comment
Share on other sites

I jak się sytuacja rozwinęła?

Nie mam dostępu do etki ani żadnego dyfra na porównanie

Wszystko w takim swapie pasuje czy trzeba coś rzeźbić?

Jak sterowana jest blokada?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, gabby87 napisał:

I jak się sytuacja rozwinęła?

Nie mam dostępu do etki ani żadnego dyfra na porównanie

Wszystko w takim swapie pasuje czy trzeba coś rzeźbić?

Jak sterowana jest blokada?

mam dyfer z 80tki z blokadą (AZE) ale do Twojego AJLa nie podejdzie, inne przelożenie, potrzebujesz CAV o nr 017 525 143 E

sterowanie mozesz sobie zrobic na siłowniku z central zamka

reszta P&P

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Dzięki Dev za odpowiedź!

U mnie most DAJ, więc mówisz że CAV powinienem szukać?

A jeszcze tylko pytanie...

To jest blokada 100%, nie żadne LSD ani "szpera" (czyli mechanizmy o ograniczonym poślizgu?

Skoro można to rozwiązać siłownikiem z centralnego zamka to mniemam że tak, ale wolę się upewnić ;)

Link to comment
Share on other sites

Blokada 100%

Możesz sobie wsadzić też TorSena

Link to comment
Share on other sites

Torsen z V8?

Wtedy trzeba przełożyć bebechy do obudowy z B5, tak?

A jeszcze co do blokady z A80

Jak jest podłączony sterownik?

Sygnał dostaje z licznika? Zasilanie do ABS idzie przez ten sterownik od blokady czy w jaki sposób go odcina?

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, gabby87 napisał:

Torsen z V8?

Wtedy trzeba przełożyć bebechy do obudowy z B5, tak?

A jeszcze co do blokady z A80

Jak jest podłączony sterownik?

Sygnał dostaje z licznika? Zasilanie do ABS idzie przez ten sterownik od blokady czy w jaki sposób go odcina?

Włączenie lub wyłączenie blokady robisz na włączniku bez sterownika.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Dev napisał:

Włączenie lub wyłączenie blokady robisz na włączniku bez sterownika.

No to jest najprostsza opcja ;)

Ale ciekawi mnie po prostu jak to jest fabrycznie ;)

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, gabby87 napisał:

No to jest najprostsza opcja ;)

Ale ciekawi mnie po prostu jak to jest fabrycznie ;)

Zawór dwukierunkowy na podcisnienie Plus siłownik na dyfrze

Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.12.2019 o 14:30, gabby87 napisał:

Dzięki Dev za odpowiedź!

U mnie most DAJ, więc mówisz że CAV powinienem szukać?

A jeszcze tylko pytanie...

To jest blokada 100%, nie żadne LSD ani "szpera" (czyli mechanizmy o ograniczonym poślizgu?

Skoro można to rozwiązać siłownikiem z centralnego zamka to mniemam że tak, ale wolę się upewnić ;)

potrzebujesz cav, a to ciężki temat do zdobycia, a jak gdzieś trafisz to kumaty życzy sobie lekko 500zł

Dev jakie przełożenie ma ten most, ile cenisz i najważniejsze czy wysyłka to nie problem

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Trzesio napisał:

potrzebujesz cav, a to ciężki temat do zdobycia, a jak gdzieś trafisz to kumaty życzy sobie lekko 500zł

Dev jakie przełożenie ma ten most, ile cenisz i najważniejsze czy wysyłka to nie problem

Ostatnio za znaleziony cudem CAV kolega zaplacil 1200zł, taniej zapomnij, nie ma szans

Mój dyfer ma.przelozenie 37/9, idealnie pasuje do ori skrzyni S4 B5 albo do 1.8i 4x4 bez turbo.

Dyfer oddam za 500zl z wysyłką 

Link to comment
Share on other sites

czyli pod 2.5 dqt, jak dobrze pamiętam, powinien pasować

Link to comment
Share on other sites

Możliwe ale tego Ci nie.potwierdze na 100%

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, izydor6280 napisał:

Dev daj do siebie jakieś namiary. Może być na PW.

693456699

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...