-
Postów
786 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Trzesio
Informacje
-
Imię
ukasz
-
Miasto
lubelskie gm. Jabłonna
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1693 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Trzesio
3
Reputacja
-
jest delikatna różnica w wysokości kły, ale da się bez problemu zamontować
-
jeśli nadal Cię interesuje to dywan jest ten sam niezależnie od budy czy napędu, jedyna różnica to przednie mocowanie foteli w wersji mechanicznej i elektrycznej
-
nie będzie, zostawię sobie na pamiątkę
-
poprzedni właściciel auta z którego to zrzuciłem nie miał takich problemów
-
tarcza 330 prawdopodobnie z q5 w ładnym stanie jeśli Cię interesuje
-
jeśli masz instalację pod czujniki to warto założyć taki klocek, będziesz wiedział kiedy się skończyły z rysunku technicznego wynika że to takie same tarcze
-
Demontaż mieszka i gałki zmiany biegów b5 lift
Trzesio odpowiedział(a) na Padraig temat w Audi A4 B5
wystarczy odkręcić gałkę i mieszek schodzi bez problemu -
nie kupisz nowych elementów pod separator, pozostaje tylko całościowa
-
powinna być zaślepka
-
słabe to foto, albo ori PDC zespawany albo s4
-
pasuje zamiennie, kwestia tego że lift ma spryski pod maską a wszystko przed 99 na masce
-
cały tył jest taki sam w b4 i b5, więc oczywiście że pasuje jak chcesz kupować gumowe to tylko LMO, choć i drogowe poliuretany nie będą twardsze a z pewnością żywotniejsze, koszt niemal ten sam
-
w środku na słupkach po obu stronach, na ścianie rynny za zbiorniczkiem wyrównawczym oraz połączenie silnika z budą po prawej stronie w okolicy poduchy silnika
-
bd to amor ze skróconym skokiem ale utwardzony na gorsze drogi