Skocz do zawartości

Trzesio

Pasjonat
  • Postów

    786
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trzesio

Informacje

  • Imię
    ukasz
  • Miasto
    lubelskie gm. Jabłonna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1693 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Trzesio

3

Reputacja

  1. jest delikatna różnica w wysokości kły, ale da się bez problemu zamontować
  2. jeśli nadal Cię interesuje to dywan jest ten sam niezależnie od budy czy napędu, jedyna różnica to przednie mocowanie foteli w wersji mechanicznej i elektrycznej
  3. nie będzie, zostawię sobie na pamiątkę
  4. poprzedni właściciel auta z którego to zrzuciłem nie miał takich problemów
  5. tarcza 330 prawdopodobnie z q5 w ładnym stanie jeśli Cię interesuje
  6. jeśli masz instalację pod czujniki to warto założyć taki klocek, będziesz wiedział kiedy się skończyły z rysunku technicznego wynika że to takie same tarcze
  7. wystarczy odkręcić gałkę i mieszek schodzi bez problemu
  8. nie kupisz nowych elementów pod separator, pozostaje tylko całościowa
  9. Trzesio

    Dziura w nadwoziu

    powinna być zaślepka
  10. Trzesio

    Co to za zderzak?

    słabe to foto, albo ori PDC zespawany albo s4
  11. Trzesio

    Maska

    pasuje zamiennie, kwestia tego że lift ma spryski pod maską a wszystko przed 99 na masce
  12. cały tył jest taki sam w b4 i b5, więc oczywiście że pasuje jak chcesz kupować gumowe to tylko LMO, choć i drogowe poliuretany nie będą twardsze a z pewnością żywotniejsze, koszt niemal ten sam
  13. Trzesio

    Punkty masy

    w środku na słupkach po obu stronach, na ścianie rynny za zbiorniczkiem wyrównawczym oraz połączenie silnika z budą po prawej stronie w okolicy poduchy silnika
  14. bd to amor ze skróconym skokiem ale utwardzony na gorsze drogi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...