Marcin0707
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Marcin0707
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Marcin0707
0
Reputacja
-
Tylko te logi co już dodałem są dodane przy tych objawach, objawy te wychodzą podczas normalnego przyspieszania w zakresie 1500 -3000 obrotów mniej wiecej , a logi wykonuje się przecież z gazem w podłodze. Turbo jest po regeneracji ( roztoczone z wiekszym wirnikiem )i ma przejechanie około 20 tyś dopiero jak i cały silnik zresztą , a objawy wyszły jakieś 2 miechy temu ,tak nagle w trasie . I wystepuje to na obu paliwach ale na gazie jest duuużo gorzej bo na pb te kangury dużo łagodniejsze.
-
Właśnie statyczne były na gazie bo zapomniałem na benzynę przełączyć. A te przerywanie silnika podczas przyśpieszania masz może jakieś pomysły?, Dodam że cewki już zamieniałem, przepustnica wyczyszczona. Na jałowym pracuje wzorowo jak i podczas pełnego wciśniecia gazu do odcięcia również. Narazie kolektor ssący wymontowałem i wymieniam wszystkie wężyki podciśnieniowe na nowe , bo już są styrane i wtedy zobacze, bo naprawdę nie mam pojęcia.
-
Witam wszystkich i poproszę o analizę logów; statyczne; http://vaglogi.pl/log-002_033_032_X6C56.html http://vaglogi.pl/log-002_015_016_C0Sv74V.html dynamiczne; http://vaglogi.pl/log-003_033_020_TG0HJC.html http://vaglogi.pl/log-115_118_002_j54A5S3.html Dodam że od niedawna silnik podczas przyspieszania zaczął przerywać ,zalatuje gazem na postoju i słychać świst od strony kol.ssącego(tak mi się bynajmiej wydaje).Problem występuje na benzynie jak i na gazie z tym że na gazie dużo gorzej. Dziękuje i pozdrawiam
-
Witam i życzę wszystkim miłego dnia i bezawaryjności.