Jump to content

szerman91

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About szerman91

Informacje

  • First name
    Wojciech
  • Location
    Namysłów

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W tym temacie masz fajną połówkę robiona choice'm W stosunku jakość/cena/wydajność nie ma sobie równych https://kosmetykaaut.pl/topic/7412-spaceback-na-maxa-12tsi-style-plus/page/5/?tab=comments#comment-441391
  2. Siemaneczko ! Nazywam się Wojtek i mieszkam w woj. Opolskim a dokładniej w Namysłowie pracuję na etacie jak większość lecz wyjątkiem jest to, że prowadzę jeszcze DG. Marką Audi pasjonuję się od przeszło 4 lat aczkolwiek w czasie, kiedy byłem w posiadaniu pojazdów mechanicznych były to zazwyczaj pojazdy z grupy VAG m.in. Golf II, Jetta czy Vento. Każdy z tych pojazdów charakteryzował się sporym obniżeniem i ogólnie "Dobrym" stanem technicznym ale każdy rozumie to pojęcie inaczej. Przygoda z samą A4 rozpoczęła się dwa lata temu a właścicielem obecnej jestem od roku. Poprzedni model z rocznika 97" nie chcę mówić ale uległ zniszczeniu nie z mojej winy a warunków atmosferycznych [ Drzewo poleciało na drogę i wyrwało silnik, podłoga "Fale dunaju" etc. ]. Wracając do tematu... MARKA : AUDI MODEL : A4 B5 "Mały LIFT" ROCZNIK : 1998 SILNIK : 1.9 TDI [ AFN ] Jak wcześniej wspomniałem, jest to drugie A4 w moim posiadaniu i mam nadzieję, że tym razem dłużej się nią nacieszę. Poniżej zamieszczę, już kilka przeprowadzonych "Drobnych" modyfikacji w samochodzie. Po zakupie : IMG_20190622_092017.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM W międzyczasie jeszcze wleciały borbeciki : IMG_20190714_175112.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM oraz stan obecny po montażu gwintu IMG_20190906_155032.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM pyk : IMG_20190921_183036.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Ostatnio również bawiłem się tunelem, który dorwałem z Passata B5 FL w dobrych pieniążkach i wyszło to : IMG_20191027_123957.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Spasowanie może być, nie razi w oczy Aby nie było tak kolorowo, wielmożny Pan sprzedający nie wspomniał o przestawionym rozrządzie i źle działającym napinaczu paska wielokolorowego, czego następstwem było przestawienie się wałka rozrządu względem pompy wtryskowej o 3 ząbki i wartości kąta dosłownie "Wywaliło w kosmos" i czekał mnie niespodziewany zakup kpl rozrządu, pasków pomp etc [ Rozrząd był wymieniany przez poprzedniego właściciela ] ciekawi mnie tylko kto wcześniej nawalił. Tyle dobrze, że silnik nie miał kolizji. IMG_20191024_161348.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM IMG_20191025_121117.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Jestem pewien, ze powodem sprzedaży po cenie złomu była własnie ta sytuacja. Po tej całej naprawie, ustawiłem wszystko na znaki, doregulowałem pompę i wszystko chodzi jak w zegarku. IMG_20191031_164524.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM --- PLANY --- Jak większość je posiadam lecz u mnie dyktuje je czas gdyż pracując na etacie i prowadząc DG mam po prostu go mało. Ale postaram się wymienić najważniejsze z nich. TULEJE POLIURETANOWE [ JAKOŚ TAK ] POLERKA RANTÓW FELG PEŁNA KOREKTA LAKIERU + WOSKOWANIE ROZPÓRKI ZMIENIĆ BANANY Z PRZODU OBIĆ PODSUFITKĘ I DRZWI PODDAĆ RENOWACJI PLASTIKI WNĘTRZA wraz z TUNELEM Jeszcze drobna uwaga dla was... Nie używajcie plaka, bo on potrafi BRUDZIĆ IMG_20191116_151618.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do konstruktywnej krytyki tematu, na dniach wrzucę jeszcze więcej foteczek aby było o czym gadać
  3. A ja polecam budżetowy NIELSEN CHOICE Ładnie przyciemnia i dość długo się trzyma jak na środek za 25 PLN (500ml) . W działaniu podobny do PB Natural Look. Nakładam go fibro padem z SG i docieram zazwyczaj po 15 minutach.
  4. Ja używam chemspec formula 90 do ekstraktora a jako prespray excede HD i zdaje egzamin oraz nie pozostawia nalotu. Wszystko oczywiście podtrzymuje w "Słusznej" temperaturze
  5. Cześć ! Tak jak poprzednik pisze, spróbuj szczoteczką z miękkim włosiem i do tego APC np. KOCH GS w proporcji 1:10 czyli na jedna część środka masz dziesięć jednostek wody i jedziesz następnie zaimpregnuj jakimś dressingiem i tyle
  6. Witam ! Nazywam się Wojtek lekko przed 30-stką i podchodzę z jednego spod opolskich miast - Namysłów. Moja przygoda z A4 zaczęła się w roku 2016, kiedy to kupiłem pierwsze Audi za całe 2200 zł. Niestety los chciał, że dany model już miesiąc po zakupie został doszczętnie uszkodzony przez spadające drzewo podczas wichury [ Drzewo spadło na drogę i wraz z dziewczyną w nie uderzyliśmy aż silnik wyrwało ze wszystkich łap ] . Pałając optymizmem, stwierdziłem że uratuje autko lecz w momencie, kiedy rozebrałem tapicerkę zobaczyłem jak "Pofalowana" jest podłoga i bez naciągania budy by się nie obyło i plan upadł. Auto pozbawiłem części, które sam wymieniłem i powiedziałem Sobie, że jeszcze kupię takie jak nadarzy się okazja i dwa lata po zdarzeniu tak się stało. Kupiłem... kolejne B5 za całe 2600 w TDI, lecz jego stan pozostawiał wiele do życzenia . Niby auto po "Mechaniku" lecz patrząc pod tym kątem jako pasjonat zwłaszcza, kiedy robiłem rozrząd i ustawiałem VP zadałem Sobie pytanie "Jak to chodziło". Wałek rozrządu przestawiony o 3 zęby, pompa wyprzedzona max i wartości na vagu poza zakresem 255. Postanowiłem więc ustawić to na znaki wraz z pompą na VAG'u i wszystko hula jak talala. Planów jest co nie miara, funduszy jak zwykle za mało. Auto ma już kilka "Modów" takich jak 19" JR, gwint czy podłokietnik z passata B5 FL [ ANGLIK ] lecz napiszę o tym w innym dziale. Pracuję na co dzień w korporacji i aby móc realizować pasje i sensownie "Żyć" mam jeszcze działalność [ Zajmuje się marketingiem ] . Moim kolejnym "Hobby" związanym z motoryzacją jest detailing, mam ścianę kosmetyków i kilka maszyn pozwalających przeprowadzić dobrą korektę lecz pozostanie to jedynie hobby gdyż czerpię już zyski z innej działalności wymagającej mniejszych nakładów a doba ma niestety swoją ilość godzin, których nie przeskoczymy pracując fizycznie. Być może utworzę jakiś kanał lifestyle na YT dot. motoryzacji, aczkolwiek jest to termin dość odległy ze względu na to, że nie posiadam jeszcze własnego garażu jak wiadomo każdy ma swoje priorytety w życiu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich zapaleńców
×
×
  • Create New...