Skocz do zawartości

Jassper

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jassper

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAED
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jassper

0

Reputacja

  1. Jassper

    2.0 TFSI CAED

    Panowie trochę zdziwiłem się bo w sprowadzonej A4 z USA modelowo 2014 produkcji 2013 znalazłem silnik z oznaczeniem CAED. Mam w związku z tym pytanie co to za silnik? za wiele informacji nie mogę o tym oznaczeniu znaleść.
  2. Problemem okazały się wtryski dokładniej jeden z wtrysków oraz rozrząd już na wykończeniu. Moduł pompy paliwa oraz inne elementy jak pompa sprawne. Zauważ ze występował u mnie jednocześnie drugi błąd P0088.
  3. Problem rozwiązany pomógł mniejszy teleskop 375mm i sile o połowę mniejszej czyli 190NM.
  4. Temat można zamknąć. Problem rozwiązany, po zbadaniu listwy, pompy i czujnika ciśnienia, problemem okazał się moduł pompy paliwa.
  5. Może mylę się, ale plik etykiety nie wyznacza kodu silnika? Np. 2014 Audi A4 2.0T CPMB Need original working coding FORUMS.ROSS-TECH.COM Looking for any help with original coding. I somehow messed up the original coding somwhere 2014... ale nieważne bo silnik jest na 100% CPMB, czy ktoś ma jakieś podejrzenia co do błędów? Czujnik ciśnienia paliwa?
  6. A po czym to stwierdziłeś?
  7. Silnik 2.0 2013 CPMB wyrzuca takie błędy, ktoś ma pomysł co to może być? Check zapala się na zimnym silniku jeżeli się go przycisnie ale nie jakoś super mocno. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb Oznaczenie elementu: 8K5 907 115 N HW: 8K2 907 115 L Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H09 0005 Kodowanie: 4A2A0013242600062000 Kod serwisu: WSC 56062 002 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K5907115N 001006 (AU48) ROD: EV_ECM20TFS0118K5907115N.rod VCID: 3D718CF3AC71A7A2FE-8068 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 10425 - Ciśnienie paliwa podczas zimnego startu/rozruchu P053F 00 [232] - za niskie MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 104606 km Data: 2020.01.09 Czas: 07:19:33 Prędkość obrotowa silnika: 1721.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 14.1 % Prędkość pojazdu: 41 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 32 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.829 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 2837 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [100] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Przebieg: 104585 km Data: 2020.01.08 Czas: 07:35:17 Prędkość obrotowa silnika: 2290.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 37.3 % Prędkość pojazdu: 75 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.206 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Kody gotowości: 0000 0001
  8. Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie jak wymienić teleskop. Kupiłem magnetti ale po zamknięciu klapy jest z 1 cm za duży, trzeba go ściągnąć? Czy szukać krótszego? A może jest jaki patent na to?
  9. Witam wszystkich. Białystok miasto gdzie jeździ białe A4 2.0 TFSI Quattro sprowadzone prosto z mroźnej Kanady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...