-
Postów
157 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Perezip

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Sochaczew
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A ja mam u siebie Max Gear'a + końcówki drążka Lema. Latem smigam na felgach 18' na zime 17. Od momentu wymiany 75 tys km - cisza
-
Zmieniłem heble na 312 - tarcze oz + klocki fdsp, po przejechaniu 400 - 500 km delikatnej jazdy zacząłem z nich normalnie korzystać i klocki podczas delikatnego dohamowywania piszczą, gdy mocniej wcisne pedał hamulca jest ok co może być tego przyczyną? poza tym różnica w hamowaniu po przejściu z 280 na tym zestawie to jakiś kosmos
-
Głośniki 16cm w przednich drzwiach Audi A4 B5 bez przeróbek tapicerki
Perezip odpowiedział(a) na Krycha temat w Audi A4 B5
Pany, upychał ktoś morel maximo z głębokością montażową 63mm? Wejdzie to jakoś? -
Dzięki za odpowiedź. Wpadną zapewnie ATE Zaciski kupiłem od a4 b6 2.5 tdi. Mam nadzieje że podpasują?
-
Cześć, proszę o podpowiedź, zmieniam heble z 280 w b5 AHU na 312 Zakupiłem jarzma 451 Zaciski Tarcze OZ + Ferodo DS I pytanie.. Przewody sztywne i elastyczne zostają te same czy musze kupić pod nowy setup? Jedni piszą że trzeba wymienić, a inni nic o tym nie wspominają. I jaką reparaturkę zacisku hamulcowego kupić do regeneracji? Poleci ktoś może jakąś solidną firmę? http://allegro.pl/reperaturka-zacisku-tloczek-przod-vw-passat-b5-57-i5746405880.html Czy coś takiego będzie dobre?
-
Siemka, tematów sporo na temat końcówek w TDI ale mimo wszystko mam dylemat. Jak dotąd miałem założone końcówki z allegro ( jakieś za ok 30 zł szt) ale po 2óch latach ich stan jest średni Pytanie jakie nowe założyć. Jaka średnica byłaby optymalna 60/70/90? Zastanawiałem się nad 90 ale mogą być za duże także może 70?
-
niezle te ledy
-
Dopisuje sie do listy obecnosci w niedziele Kubełki kiera i hebel robią mega robote w tym rs4
-
Ten spocik jest w Rzgowie ul Tuszyńska 72 Centrum Handlowe POLROS. Spoko sprawa bo naprawde ludzi sie zjeżdża oporowo. Są fajne furki niektóre, jest na co popatrzeć. Sporo ludzi z ekipy Łódzkiej a4klubu widziałem ostatnio tam także warto. Ja pewnie też odpadne bo już widzę że na jutro będe miał cisnienie na robotę i nie wiadomo kiedy z pracy wrócę.. masakra A co do spotu w skierkach to trzeba jakiś konkretny termin wybrać, nie wiem jak komu pasuje piatek,sobota czy niedziela. Kwestia kto i jak sie dostosuje Admin20 jak ci wychodzi spalanie w 1.8 T?
-
czasu brak ostatnio żeby wejsc nawet na chwile i poszperać... Rusza może ktoś na Nocny Mocny Spot aut wszystkich marek w tą sobotę? https://www.facebook.com/events/243297245749154/ ( muzyka w tle zabija )Może spocik jakiś bysmy zrobili np. 29,30 wrzesień? Jest ponad tydzien czasu jeszcze może zebrało by sie troche ludzi ;>
-
Ja niestety nie miałem czasu za bardzo żeby podjechać ale na następny chętnie podbije A foty można zawsze świeże porobić jak więcej osób podjedzie
-
Dokładnie, wtryski są ustawione na 220/300 Czyli wychodzi na to że w Nadarzynie skopali robotę...bo pompa przerobiona i calutka zregenerowana zaraz przed zrobieniem progaramu. Pojadę do innego pompiarza może na sprawdzenie tej pompy, jak się okażę że jest lipa to będę musiał reklamować. Zrobię jeszcze logi i sprawdzę dawki.
-
Kowi 131km wyszło przed włożeniem boschowskich wtrysków, jak pojechałem na program to miałem wszystko złożone włącznie z przerobioną pompą z tym że wtedy miałem wtryski firada bodajże. Rogal obejrzał wszytsko, na pierwszy rzut oka pochwalil że wszystko ladnie złożone itp, zapytał jakie graty, powiedziałem że pompa po regeneracji i przeróbce na 11nastke. Powiedział że cudów nie ma oczekiwac po tym bo ponoć takie rozwiązanie się nie sprawdza... i klops.. po strojeniu wlasnie wtedy wysżło 131 km, jak zobacyzłem wynik to myslalem ze tyle wyszło po samych gratach Diagnoza Rogala była taka że pompa totalny kibel. I wiecej sie nie dało. Polecił wymienić całą pompę na ory 11 i dopiero przyjechac na korekte. Wziąłem wykres i odrazu poleciałem do Nadarzyna, Powiedziałem jaka jest sytulacja, Podkowinski troche sie zszokował tym, zadzwonił bodajże do diagtronika zapytał ile powinno wyjsc na tych gratach i stwierdzil żebym zostawił auto. Także zostawiłem i po 3 dniach przyjechałem po odbiór, diagnoza byla taka że pompa sprawna w 100% wszystko zrobione super ( nawet powiedział że pzerabiał kilka takich pomp na 11 i wszystko było spoko z nimi ) i że to wina wtrysków, wymieniłem odrazu wtryski na bosche i auto odżyło, jest dużo dużo lepiej i ładnie sie teraz odpycha, tylko dlaczego na ciepłym nie może zapalić.... nie mam bladego pojęcia.
-
Kowi no wlasnie ja swoją przerobiłem u Podkowińskiego w Nadarzynie, pojechałem do Rogala z tym a Rogal stwierdził że lipa taka przeróbka pompy... na gratach turbo awx,ssący awx, fmic +0,216 wyszło...131km i chmura czarnego dymu za mną... Pojechałem z wykresem do Podkowińskiego zszokowany tym wszystkim, odstawiłem im auto na 3 dni... i pompa okazała się sprawną w 100% jednak..podmieniliśmy wtryski na inne 0,216 - tym razem Bosch'a i auto zaczęło jechać ( turbo 1,5bara pompuje). Teraz pytanie, jechać jeszcze raz na korekte programu do Rogala? Czy zostawić ten co jest teraz? I kolejne pytanko...może trochę odbiegające od tematu: auto przed regeneracją pompy na ciepłym silniku ledwo co zapalało ( pompa totalny trup ) a teraz na nowej pompe, nowych wtryskach...jest lepiej bo auto w miare odpala na ciepłym ale nie jest tak jak pownno byc. Czy to kwestia rozrusznika i akumulatora? Czy ciągle problem leży po stronie pompy?
-
Interesuje mnie zakup słuchawek do wyżej wymienionych urządzonek. Macie może jakieś sprawdzone niezawodne i mocne słuchawki?( nie muszą być bezprzewodowe) Cena jaka max moge za nie zapłacić to 250 max 300 zł. Patrzyłem na allegro beats audio ale chyba takie po 250 zł to podróbki patrząc na ich ceny w sklepach... chyba że te słuchawki są naprawde 4x tańsze np. w UK i ludzie sprowadzają. Proszę o poradę