Skocz do zawartości

michal.info

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal.info

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Nowa Wola

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michal.info

2

Reputacja

  1. Wi Witam, podobny problem...czy udało Ci się rozwiązać problem?
  2. 180000 u mnie prawdopodobnie przyczyną był zapchany smok od resztek silikonu.
  3. Ale mógł być jeszcze zawór zwrotny ciśnienia oleju w głowicy
  4. tak jak podejrzewaliśmy przyczyna to wałek wyrównoważający czyli balansowy
  5. Ok, dziękuje będziemy walczyć i na pewno poinformuje ku pomocy innym
  6. Witam Czy udało Ci sie rozwiązać problem?
  7. Pompa oleju wymieniona na oryginal zawór ciśnienia oleju też odma wymieniona Pozostają wałki wyrównoważające i zawór zwrotny ciśnienia oleju w głowicy Mechanik powiedział że ciśnienie na górze jest tylko na dole jest 0,4 Błąd P164D00 Styk dra zredukowanego ciśnienia oleju; Usterka - Nieciągłe Proszę o rady co należy jeszcze sprawdzić
  8. Witam Czy udało Ci się ogarnąć przyczynę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...