Skocz do zawartości

adipl1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adipl1

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

236 wyświetleń profilu

Osiągnięcia adipl1

0

Reputacja

  1. Witam mam mały problem z moja Audiczką B7 2.0 fsi Turbo Quattro skrzynia ZF6HP19, mianowicie : Po uruchomieniu auta na przykład rano podczas jazdy z równą prędkością w okolicy 2 tys obrotów jest falowanie w granicach +/- 200 obr, jak dodam gazu lub odpuszczę problem znika i po rozgrzaniu silnika problem znika. Sprawdziłem vagiem konwerter w skrzyni kanał 07 na D podczas dodawania gazu "open" poślizg do 1200 obr szybko spada, jak ustali prędkość "control" poślizg 0-120 obrotów tylko jak dodajesz gaz, jak jazda z ustalona prędkością 0 obr. także chyba jest ok, na S pojawia się "close" podczas zwalniania. Aha prąd zaworu 0.34-0.38 A na control. Może ktoś wie jakie powinny być parametry konwertera? Zastanawiam się jeszcze czy to nie jest przypadkiem coś z silnikiem ,tylko co? Lambda , Przepustnica , potencjometr gazu , przepływomierz , czujnik ciśnienia doładowania , sterowanie Turbina , czujnik temp silnika , pompa paliwowa wys. ciśnienia . Dodam żadnych błędów w silniku i w skrzyni. Przedtem miałem uszkodzony zawór N-80 odsysania oparów ze zbiornika myślałem ze to to ale nie . Może ktoś ma jakieś pomysły ?
  2. Nie wiem musze zapytac mechanika odpowiem jutro pozdrawiam
  3. Mam pytanie jesli pompa stanie to juz nie ruszy prawda? Az do wymiany czy staje i rusza ponownie? Wszystko bylo rozebrane i czyszczone panewki i wal mierzyli cisnienia mierzone na czujniku manometrem jak pisalem wyzej na wolnych obrotach 1,2 w czasie jazdy 3,5 bara silnik rozgrzany. Sytuacja dziwna alarm sie pojawia tylko po ostrej jezdzie ??????? na jakis czs i znika.
  4. Czesc nie jestem w stanie powiedziec na jakim oleju jezdzilo auto smok wyczyszczony i sprawdzony, miska nie bardzo rozumiem ale jest cala jesli o to chodzi. Olej przez naprawy dwa razy wymieniony mechanik zalal Castrol 5W40 twierdzi ze taki powinien byc, aha jeszce byl uszkodzony zaworek w podstawie filtra ale to tez zostalo wymienione juz jakis czas temu. Dzieki za odpowiedz i moze Masz jakies pmysly co dalej z tym fantem robic? Pozdrawiam
  5. Witam mam maly problem kupilem A4 B7 2.0 TFSI BWA 200KM quattro avant i walcze od dwoch tygodni z zapalajaca sie kontrolka smarowania. Mechanik juz sprawdzil pompe olejowa , nowy czujnik cisnienia oleju,instalacja do czujnika sprawdzona, na manometrze podpietym do miejsca czujnika na cieplym silniku na wolnych obrotach 1,2 bara w czasie jazdy 3,5 bara , odma wymieniona , silnik byl wyjety sprawdzone panewki ok, walki rozrzadu ok, wariator ok , wymieniony rozrzad wraz z lancuszkiem laczacym walki. Mimo to po przadnym wcisnieciu gazu taki sprint do 0-120 km/h i zwolnienie i tak dwa razy na dobrze rozgrzanym silniku alarm braku smarowania !!! czasami znika po kilkunastu sekundach a czasami trzeba silnik wylaczyc i wlaczyc. Co jeszcze zaobserwowalem na cieplym silniku podczas normalnego rozpedzania daje sie slyszec ciche grzechotanie w niskiej fazie obrotow. Juz zabraklo mi pomyslow na to co dalej robic moze ktos ma jakis pomysl?
  6. Witam wszystkich klubowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...