
Qldan
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Qldan

Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Krzeszowice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Qldan obserwuje zawartość [B5 AEB] Domykanie szyb z pilota , 1.8T bex ocena logów, słaby, sprawdzone kilka rzeczy , [B6 1.8TQ] G71-blad i 1 inny
-
1.8T bex ocena logów, słaby, sprawdzone kilka rzeczy
Qldan odpowiedział(a) na Zweglacz temat w Audi A4 B6/B7
@Zweglacz jak to dalej wyszło? Mam tak samo jak u Ciebie w temacie. Dziś wyleciał kat. Jutro pomiary i jeśli to nie on, to przepływkę nową kupię. A u Ciebie na czym stanęło? -
Cześć. Minęło sporo czasu, ale potrzebuję odgrzać kotleta. Mam skodę octavie 1 z 1.8t aum. Kupiłem ją od swojego brata parę dni temu. Były różne usterki np z grzałką sondy i inne drobniejsze, które rozwiązałem. Jest jedna rzecz, z którą sobie nie mogę poradzić. Błąd 16490 - g71/f96 nieprawdziwy sygnał, p0106 przerywany. Brak mi już sił. Gdy skasuje, pojawi się po kolejnym odpaleniu silnika (nie na zapłonie). Odma szczelna (jutro wymienie zaworek na trójniku, który i tak działa dobrze - w jedną stronę), dolot szczelny, ezektor działa, zaworki jednokierunkowe też. Wiązka mapa sprawdzona, dzwoniona multimetrem, sprawna. Map wymieniony- już 3 sztuka siedzi i dalej to samo. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł jeszcze? Grupa 115 Zadane 700mbar, odczytane 940 na ciepłym Grupa 113 700mbar
-
-
Nie. Pomylileś "koras" z "rdzeniem" turbosprężarki. Kupiłem więc cały, nowy koras, wyważony (nawet papierek z maszyny dostałem i są ślady na wirnikach). Screen z aukcji przedstawia wspomniany element. @Langista jeśli wymieniłbym rdzeń, to nie musiałbym ruszać ogranicznika, o którym pisałem wyżej (widać go pięknie na screenie)
-
http://vaglogi.pl/log-011_68Yt3.html
-
Cześć wszystkim. Wczoraj wymieniłem koras w mojej turbinie. Dmuchawka waliła olejem więc dostała nowe serce. Problem polega na tym, że auto gorzej się zbiera, ma większy lag niż stara konfiguracja. W nowym korasie musiałem jakoś ustawić ogranicznik (lever stop) dla vnt. Wkręciłem go tyle co na starym czyli o 3 pełne obroty, sztangi nie ruszałem. Wklejam logi gr 11 żebyście ocenili sami jak turbo wstaje. Powiedzcie co ruszyć najpierw, czy regulować ogranicznikiem (wykręcić go żeby spaliny miały mocniejszy kąt natarcia na wirnik) czy skracać sztange? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej...
-
Odgrzeje meega starego kotleta. Mam a4 b5 z 98r i tez chciałbym mieć domykanie szyb. Mam nieoryginalną centralkę od c.z (obsluguje domykanie), brak alarmu. U mnie sterowanie c.z jest dwoma masami (tak jak ktos pare postów wcześniej opisał), i nie wiem jak ugryźć temat bo jak przytrzymam przekręcony klucz do zamykania to szyby sie nie zamykają.
-
No tak- gruba robota to muszą być grube powody, żeby na darmo nie robić. Cieszę się bo problem się skończył. Turbo spoko wstaje i dmucha serią. Także dziękuję za pomoc.
-
Dziś zrzuciłem gruszkę, żeby obadać zmienną geometrię- przycinała się w połowie i nie dało się jej domknąć do końca. Wyciągnąłem suszare, wyczyściłem na glanc, zebrałem papierem na stole łopatki, złożyłem, zrobiłem loga- jest idealnie.
-
@Tomnik mógłbyś mi powiedzieć coś apropo Twojej interpretacji logów? Po czym stwierdzasz, że to na bank problem w zmiennej geometrii? Pytam bo sztanga pracuje, mogę palcami nią trochę poruszać. Zastanawia mnie bo oprócz tego, może być jeszcze walnięty n75 lub ktoś przede mną bawił się długością sztangi. Dlatego pytam skąd Twoje przekonanie o niesprawnej do końca zmiennej geometrii.
-
Pogrzebałem i znalazłem. Może się komuś jeszcze przyda: https://a4-klub.pl/topic/5991-b5zmiana-lamp-95r-00-gasna-mijania-przy-wl-drogowyc/
-
Cześć. Mam pewien problem. W moim przedlifcie oryginalnie były lampy H4, ale (pewnie po jakiś przygodach z przodu) ktoś założył lampy Bosch 2 x H7 + H1. Efekt jest standardowy, włączasz długie, gasną mijania- tak być nie może, raz, że na przeglądzie lub podczas kontroli (a w mojej okolicy lubią szukać szczegółów) to nie przejdzie, wiadome też, że ciut lepsza widoczność jest. Temat niby wałkowany, ale konkretów co i gdzie połączyć, czy zmostkować i jak to zrobić żeby było dobrze a nie na sztukę niestety brak. Czy ktoś się z tym bawił i powie jak ugryźć temat? (Co do przeciwmgłowych na H1 planuje zrobić osobną instalkę na oryginalnym włączniku na kokpicie, który dokupię)
-
Tak w ogóle to musze zrobić nowe logi bo auto nie wchodzi mi już w tryb awaryjny. Przy robieniu logów raz, że nie miałem egra (podciśnienia odpięte) a teraz mam sprawny, działający a wszystko podłączone jak w oryginale, a druga sprawa jest taka, że miałem jeszcze wtedy dwa węże do wymiany przy ecu i w samym ecu. Kolejna sprawa, że po tych zabiegach jezdzilem dosc ostro po A4 i teraz moge go cisnąć i notlaufa nie łapie. Aha nie wiem czy coś to ma wspólnego, ale ustawiłem też odpowiedni kąt wtrysku z 011 na 053. W wolnej chwili zloguje dynamicznie 11 i będę wiedział jak dmucha.
-
Dzięki. Bliżej wiosny (brak garażu) się tym zajmę. Odnośnik super sprawa, buszowałem po tamtym forum a na to nie natrafiłem - dziękuję.