Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8TQ] G71-blad


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Byl maly problemik z autkiem (B6 1.8TQ) wiatrak od chlodnicy latal jak szalony zaraz po odpaleniu nawet zimnego autka. znalazlem takie bledy.

2 Faults Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded

po wykasowaniu bylo ok,ale dzis znowu ten sam problem sie pojawil.

Mam pytanko gdzie jest ten G71, bo moze cos sie tam porozlaczalo, albo wystarczy przeczyscic styki.

Jak nie to pozostaje wymiana tego sensorka czy macie jakies inne sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) hmm to teraz tylko trzeba sie zastanowic czy wezyk od cisnienia gdzies sie obluzowal (oby oby) czy czujnik do wywalenia :evil: hmm ma ktos pojecie jakie sa tego koszty??

[ Dodano: 03-02-2007, 18:44 ]

nie kumam tylko co to ma wspolnego z wlaczaniem sie chlodnicy :rolleyes: (chyba ze to jest objaw G62 Signal too High i glupek mysli ze zimny plyn ma ponad 90C, ale przy walnieciu tego czujniczka czy w B5 czy B6 byly calkiem inne objawy...)

podepne jeszcze raz Vag'a i zoaczymy co wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre, żeby wymienić mały czujnik w ECU trzeba wymienić całę ECU ??

Kod silnika : AVJ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zależy gdzie jest, na razie nie znalazłem konkretnej informacji 'gdzie jest' (różnie to było).

Na audiworld znalazłem informacje, że należy sprawdzić wszelkie połączenia, przyczyną może też być G31 (który jest przy IC).

Sprawdźcie grupę 115 - pokaże wskazania G31, oraz 113 - wskazania F96.

Oba wskazania sprawdzić na jałowym (czwarte pole)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robic dynamiczna analize?? Nie pamietam ktore bloki sie robi przy 1.8T...jak ktos pamieta to napiszcie :)

no wsiądźcie i sprawdzcie na jałowym co podałem, ciekaw jestem co wyjdzie :) Roboty w końcu mało, nigdzie jechać nie trza :D

Bloki, które się sprawdza w 1.8T przecież są opisane w kóryms poscie spanky'ego (podwieszone). To ten post z linkiem do forum Mastersa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejno

113,

115

zimny

blok 113/ 800o/min 22.6% 3.5% 990mbar

blok 115/ 800o/min 22.6% 990 mbar 980mbar

rozgrzany

800 16,5 3.1 990

800 16,5 990 (980)-990

goracy

800 15,8 2,7 995

800 15,8 990 900

cos w tym roczniku 02 pozmieniali parametry blokow 07 i 25 wogole nie dzialaja, wiec nie udalo sie zrobic pelnej analizy.

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 008 - Implausible Signal - Intermittent-ten blad juz sie nie pojawil, widocznie ECU mialo mala depresje ale juz z tego wyszledl

Wiatrak chlodnicy jednak ciagle jest zalaczony wiec jest to przez blad:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded pojawia sie bardzo czesto jak silnik sie rozgrzewa, po osiagnieciu temp ro boczej juz nie wyskakuje. Moja diagnoza to G62 do wymiany :) (cale szczescie ze tylko to) Ja za ten sensor placilem jakies 30pln, ktos wymienial ile kosztuje w ASO??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatrak chlodnicy jednak ciagle jest zalaczony wiec jest to przez blad:

robiliście wirusa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pisałem już niedawno o tym :rotfl:

I co teraz.. Mam pisać drugi raz ? :twisted:

1. wrzućcie oryginał soft

2. wiatrak powinien przestać się kręcić

3. wyciągnijcie bezpiecznik od wentyl (chyyyba 24, ale sprawdźcie na wklejce)

4. jeszcze raz wgrać soft (modyfikacja)

5. założyć bezpiecznik

6. nie powinno nic się kręcić (żaden wiatrak) na nowym sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl, z tego co pamietam tak bylo robione...ale coz...trzeba tez ta opcje sprawdzic

dzialoby sie tak zaraz po nowym sofcie czy dopiero po pewnym czasie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak tam ? dalej dmucha ?

Sprawdźcie grupę 08 (Auto-HVAC), czy nie ma błędu czujnika G65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre, narazie żadnych zabiegów nie było, chociaż mam "zaproszenie" do V-Tech'u żeby zrobić tak, jak wcześniej pisałeś.

O dziwo to dmucha tylko przez pewien czas, ok. 2-3 min. po zapaleniu auta i samo dmuchania trwa kolejne 2-3 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego ze tam jest inny komputer :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego ze tam jest inny komputer

hmmm, chcesz przez to powiedzieć, że wyjmowali kompa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, problem znów powrócił. W sumie nic dziwnego, biorąc pod uwagę że nic nie było tak naprawdę z nim robione :wink: Na dniach się muszę do V-Tech'u wybrać i zobaczymy co z tego będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...