Skocz do zawartości

Cycu19911

Pasjonat
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Cycu19911

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Nowa ruda

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

751 wyświetleń profilu
  1. Jest to taki dźwięk, przy ruszaniu na wstecznym nasila się, przy ruszaniu do przodu jest nieco mniejszy IMG_1893.mov
  2. Witam, pacjent A4 B7 BFB Multitronic, od jakiegoś czasu po uruchomieniu zimnego silnika i przełączeniu skrzyni w pozycję D lub R słychać metaliczne „zgrzytanie” coś ala uwalony przegub? Po przejechaniu kilku, kilkunastu metrów dźwięk ustaje. Na ciepłym silniku nic takiego się nie dzieje…poza tym dźwiękiem żadnych innych objawów, skrzynia nie szarpie, działa płynnie….mozliwe że jest zbyt niski poziom oleju czy szukać gdzie indziej?
  3. Witam, pacjent A4 B7 BFB Multitronic, od jakiegoś czasu po uruchomieniu zimnego silnika i przełączeniu skrzyni w pozycję D lub R słychać metaliczne „zgrzytanie” coś ala uwalony przegub? Po przejechaniu kilku, kilkunastu metrów dźwięk ustaje. Na ciepłym silniku nic takiego się nie dzieje…poza tym dźwiękiem żadnych innych objawów, skrzynia nie szarpie, działa płynnie….mozliwe że jest zbyt niski poziom oleju czy szukać gdzie indziej?
  4. A nie masz kolego jakiś fotek czy coś? Wszystko będzie pomocne ? ezektor już kupiłem z ASO, DV tez na pewno wleci ori, jeszcze muszę znaleźć właśnie komplet tych kolanek No i trochę czasu i chęci ? czym czyściłes rurki? Benzyna ekstrakcyjna wystarczy czy coś innego?
  5. Drążki były sprawdzane, nie ma żadnego luzu. Ten krzyżak sprawdzać góra-dół czy na boki? Czy w zadnej płaszczyźnie nie moze być luzu? Mam nadzieje ze nie połamie żadnych plastików ?‍♂️
  6. Siema, szukałem, szukałem i nie znalazłem ?‍♂️?‍♂️ Pacjent B7 BFB. Chciałbym się zabrać za czyszczenie odmy, niedawno podciągałem rury które są na widoku i do których mogłem się dostać bez kanału, niestety zawalone masłem…zawór DV to samo, do tego już raczej nie sprawny, teraz jeszcze wysypał mi się ezektor, wiec chciałbym już ogarnąć odrazu temat odmy żeby mieć spokój. Czy posiada ktoś jakieś schematy, manuale, fotki??? Czy da się ściągnąć i wyczyścić cały układ, nie niektóre elementy trzeba wymienić na nowe? Każda pomoc w temacie będzie nieoceniona ??
  7. Przeczytaj cały wątek kolego to będziesz wszystko wiedział ?? podobno można się dostać bez ściągania osłony, ja jeszcze nie próbowałem, na weekend będę walczył
  8. Wymieniłem tylko końcówki, drążki nie miały żadnych wyczuwalnych luzów…na weekend może się dopcham na kanał to spróbuje dokręcić magiel i postaram się dostać do kolumny i sprawdzić krzyżak
  9. No nie codzień trafia się ktoś z taką wiedzą i przede wszystkim ktoś, kto tą wiedzą się dzieli, bo zazwyczaj wszystko jest „ściśle tajne” i słyszy się „przyjedź to Ci zrobię” i tyle ? szkoda ze nie mam bliżej do Ciebie. To pozbieram pytania i zadzwonię w któryś dzień w wolnej chwili, jeśli nie masz nic przeciwko ? dzięki wielkie za wyjaśnienia i cierpliwość do laika ???
  10. Ok może uda się na weekend to spróbuje dokręcić, może coś da bo przed wymiana zawieszenia stukało na każdej dziurze, przy skręcie, przy hamowaniu i przyspieszaniu, teraz jak wymieniłem przód to stuka sporadycznie na dziurach i czasami przy skręcie
  11. Kurde kolego jesteś normalnie jak encyklopedia ?? Czyli jeśli zrobił bym program na mniej więcej 190km i 250nm to nic się nie powinno stać jeśli skrzynia jest w dobrej kondycji? Po prostu może szybciej się zużyć łańcuch czy sprzęgło? Można jakoś po parametrach z VCDS ocenić stan skrzyni? Czy tylko po kulturze pracy i spuszczonym oleju? Jeszcze mnie nurtuje co oznaczają te wartości w pierwszym okienku adaptacji? Bo w głównym poście który napisałeś jest fotka na której są wartości 0.290A, u mnie są 0.325A, jaka jest między tym różnica? Jeśli za bardzo mecze i zadaje za dużo pytań to powiedz ? po prostu jeszcze nie spotkałem nikogo kto by wiedział 1/10 z tego co Ty o multi, dlatego milion pytań ?
  12. Przetrzepalem całe zawieszenie z przodu, sanki, kołyskę, poduszki pod silnikiem i skrzynią, nawet zaciski bo czasami ponoć lubią postukiwać, wszystko jest w porządku, zawiecha kompletna nowa, wiec pozostaje magiel bądź krzyżak z tego co sie „oczytalem”. Mój mechanik mówi ze na 99% obstawia magiel. Właśnie czytałem o tej regulacji, ma ktoś może fotę gdzie ta śruba się znajduje? No i ile ją dokręcić…?
  13. A w BEX tez były multi? Jaką moc i moment wytrzymują te 6 płytkowe?
  14. Możesz mi trochę objaśnić z tym serwotronikiem? Bo ja trochę blady jestem w kwestii układu kierowniczego
  15. A jaki jest koszt regeneracji? Bo widziałem różne kwoty od 400 do 1000 a nowe widziałem w granicach 1300-1500…zrobiłem cały zawias z przodu bo wszystkie tuleje siedziały, mniej stuka lecz jednak dalej się tłucze…jest możliwe ze to krzyżak w kolumnie? Bo dźwięk dochodzi tak jakby z przedniego lewego koła, wiec nie wiem czy krzyżak aż tak by przenosił dźwięk??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...