Skocz do zawartości

Exeo1.8T

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Exeo1.8T

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CMFA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Exeo1.8T

0

Reputacja

  1. No właśnie przez pół roku po sofcie tego nie było. Pojawiło się niedawno i jest lekko irytujące. Poza tym zdarzało mi się że auto szarpało podczas przyśpieszania. A wyczytałem że przycinajacy się n75 może dawać takie objawy. Nie znam się dlatego pytam co może być przyczyną. Sprawdzę tą plecionkę jeszcze.
  2. Ktoś coś? Z tego co wyczytałem to może być n75? Czy to prawda?
  3. Witam od jakiegoś czasu podczas przyspieszania auto w przedziale 1800-2800 zaczyna dziwnie buczeć tak jakby gdzieś w dolocie była dziura. Wykonałem logi i bardzo proszę o ich ocenę pozdrawiam. https://log.tunezilla.com/s/ewpfEAfq https://log.tunezilla.com/s/pCpRz5d2 https://log.tunezilla.com/s/tSCMGmvH https://log.tunezilla.com/s/K1Kc6qyN
  4. Exeo1.8T

    Czy rozrząd jest ok?

    Oryginalny hydrauliczny
  5. Exeo1.8T

    Czy rozrząd jest ok?

    Wymieniany był tylko pasek. Ze strony łańcucha była wymieniana tylko uszczelka pod napinaczem. Przed złożeniem wszystkiego sprawdzałem przód i tył i było tak jak na zdjęciach. Moim zdaniem jest 16 ogniwek pomiędzy znakami. Synchronizacja rozrządu jest ok.
  6. Exeo1.8T

    Czy rozrząd jest ok?

    Witam po wymianie rozrządu zaczęły mi się wibracje na fotelu kierowcy gałce i lewarku. Wydaje mi się że na niskich obrotach jest trochę mułowaty po tym zabiegu. Grupy 90,93 max 1°. Dzisiaj zdjąłem dekiel wrzucam zdjęcie. Czy walki są ustawione prawidłowo?
  7. To jest tak jak piszę, niby wszystko jest ok bo robiłem logi jeśli możesz to rzuć okiem na nie, są w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/463290-18t-cfma-prośba-o-analizę-logów/. Po zakupie wszystkie typowe usterki były sprawdzone i wyeliminowane. A po wymianie pojawiły się te wibracje i dodatkowo takie pukanie w filtrze powietrza i z rury wydechowej.
  8. Pytasz o przód czy o łańcuch? Przód jest na znakach natomiast walki się rozjechały tak jak u kolegi powyżej na obrazkach. Czyli wydechowy wałek jest na znaku a ssący przestawiony odrobinę w prawo identycznie jak na foto, jest 16 ogniwek pomiędzy znakami.
  9. To co może być przyczyną wibracji których nie było przed wymianą rozrządu?
  10. grupa 90: 0 grupa 91: 1 grupa 93: 1
  11. Mam taką samą sytuację. Po wymianie rozrządu silnik zaczął delikatnie wibrować. I walki są ustawione tak samo jak u Ciebie natomiast w grupach 90 mam wartość 0 a w 91-1 dowiedziałeś się co może być tego przyczyną?
  12. Mam ten sam problem, wymieniłeś pompę wspomagania? Miałeś drgania paska osprzętu i napinacza?
  13. No u mnie właśnie nie było tego zjawiska przed wymianą rozrządu i zastanawiam się skąd to się wzięło.
  14. No właśnie świece są świeże. Pytam bo mam pewien problem po wymianie rozrządu opisałem to tutaj: https://a4-klub.pl/topic/462824-niewłaściwe-ustawiony-rozrząd/, synchronizacja wygląda na ok ale pojawiło się drżenie wewnątrz kabiny, takie mrowienie a przed wymianą tego nie było.
  15. Dzięki za pomoc a co sądzisz o cofaniu zapłonu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...