Exeo1.8T
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Exeo1.8T
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
CMFA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Exeo1.8T
0
Reputacja
-
No właśnie przez pół roku po sofcie tego nie było. Pojawiło się niedawno i jest lekko irytujące. Poza tym zdarzało mi się że auto szarpało podczas przyśpieszania. A wyczytałem że przycinajacy się n75 może dawać takie objawy. Nie znam się dlatego pytam co może być przyczyną. Sprawdzę tą plecionkę jeszcze.
-
Ktoś coś? Z tego co wyczytałem to może być n75? Czy to prawda?
-
Exeo1.8T obserwuje zawartość Luz na pompie wspomagania , Proszę o analizę logów , Czy rozrząd jest ok? i 1 inny
-
Witam od jakiegoś czasu podczas przyspieszania auto w przedziale 1800-2800 zaczyna dziwnie buczeć tak jakby gdzieś w dolocie była dziura. Wykonałem logi i bardzo proszę o ich ocenę pozdrawiam. https://log.tunezilla.com/s/ewpfEAfq https://log.tunezilla.com/s/pCpRz5d2 https://log.tunezilla.com/s/tSCMGmvH https://log.tunezilla.com/s/K1Kc6qyN
-
Oryginalny hydrauliczny
-
Wymieniany był tylko pasek. Ze strony łańcucha była wymieniana tylko uszczelka pod napinaczem. Przed złożeniem wszystkiego sprawdzałem przód i tył i było tak jak na zdjęciach. Moim zdaniem jest 16 ogniwek pomiędzy znakami. Synchronizacja rozrządu jest ok.
-
Witam po wymianie rozrządu zaczęły mi się wibracje na fotelu kierowcy gałce i lewarku. Wydaje mi się że na niskich obrotach jest trochę mułowaty po tym zabiegu. Grupy 90,93 max 1°. Dzisiaj zdjąłem dekiel wrzucam zdjęcie. Czy walki są ustawione prawidłowo?
-
To jest tak jak piszę, niby wszystko jest ok bo robiłem logi jeśli możesz to rzuć okiem na nie, są w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/463290-18t-cfma-prośba-o-analizę-logów/. Po zakupie wszystkie typowe usterki były sprawdzone i wyeliminowane. A po wymianie pojawiły się te wibracje i dodatkowo takie pukanie w filtrze powietrza i z rury wydechowej.
-
Pytasz o przód czy o łańcuch? Przód jest na znakach natomiast walki się rozjechały tak jak u kolegi powyżej na obrazkach. Czyli wydechowy wałek jest na znaku a ssący przestawiony odrobinę w prawo identycznie jak na foto, jest 16 ogniwek pomiędzy znakami.
-
To co może być przyczyną wibracji których nie było przed wymianą rozrządu?
-
grupa 90: 0 grupa 91: 1 grupa 93: 1
-
Mam taką samą sytuację. Po wymianie rozrządu silnik zaczął delikatnie wibrować. I walki są ustawione tak samo jak u Ciebie natomiast w grupach 90 mam wartość 0 a w 91-1 dowiedziałeś się co może być tego przyczyną?
-
Mam ten sam problem, wymieniłeś pompę wspomagania? Miałeś drgania paska osprzętu i napinacza?
-
No u mnie właśnie nie było tego zjawiska przed wymianą rozrządu i zastanawiam się skąd to się wzięło.
-
No właśnie świece są świeże. Pytam bo mam pewien problem po wymianie rozrządu opisałem to tutaj: https://a4-klub.pl/topic/462824-niewłaściwe-ustawiony-rozrząd/, synchronizacja wygląda na ok ale pojawiło się drżenie wewnątrz kabiny, takie mrowienie a przed wymianą tego nie było.
-
Dzięki za pomoc a co sądzisz o cofaniu zapłonu?