
oskar131110
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O oskar131110

Informacje
-
Imię
Oskar
-
Miasto
Słupsk
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem z odpalaniem, za którymś razem zaskakuje
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w 1.6
Dlatego oddam go najlepiej do znawcy, ja z rozrzadami nie mialem wiele wspolnego, niech mi to sprawdzi i dam znac co wyszlo -
Problem z odpalaniem, za którymś razem zaskakuje
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w 1.6
Dobra, po tym filmiku juz wszystko rozumiem i wychodzi ze mozesz miec racje, musi byc przestawiony rozrzad, dlaczego? Dlatego ze caly aparat zaplonowy wymienialem na 100% sprawny, a jezeli chodzi o ten czujnik walu to sprawdzilem go w najprostrzy sposob, odpielem wtyczke i probowalem krecic, nie bylo szans na odpalenie, wiec jest sprawny, tak wiec zamawiam rozrzad i bede go wymienial. -
Problem z odpalaniem, za którymś razem zaskakuje
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w 1.6
No okej, ile dam radę, tyle sprawdzę w tym kierunku -
Problem z odpalaniem, za którymś razem zaskakuje
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w 1.6
Czyli jak chodzi o wiazke to bez wizyty u mechanika raczej sie nie obejdzie, nie trudno ale sadzilem ze cos podpowiesz na jego temat, dmuchawa dziala bez zarzutu. Czujnik polozenia walu był wymieniany na sprawny. -
Problem z odpalaniem, za którymś razem zaskakuje
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w 1.6
Czujnik halla wymienialem na sprawny, ale dalej błąd wywala, polozenie rozrzadu tez wydaje się byc dobre. Przekaznik dmuchawy, gdzie go szukac i jakie ma numery ? -
oskar131110 obserwuje zawartość Problem z odpalaniem, za którymś razem zaskakuje
-
Witam, mam problem z moja audi a4b5 1.6 1995, otoz problem mam taki, ze ma ona problemy z odpalaniem, wymienialem pompe paliwa, filtr paliwa, cewke zapłonową, palec rozdzielacza, kopułkę 2x, kable wysokiego napiecia oraz swiece. Problem polega na tym ze na zimnym silniku odpali i od razu gasnie, potem zakrece znowu, odpali ale ciezko chodzi jakby na 2 cylindry, po 3, 4 razach juz jest normalnie. Potem muszę poczekać aż się nagrzeje, ponieważ przy dodawaniu gazu, dusi się i strzela w tlumik, jak się nagrzeje to jest okej. Czujnik temperatury sprawdzalem i dziala poprawnie na zegarach i i w vagu. Wywala blad czujnika g40, ale go tez wymieniałem. Przeplywomierz tez wymieniony, chociaz po odpieciu wtyczki na odpalonym, zero reakcji. Dodaje zdjecia z vaga. Pozdrawiam.
-
Ciezkie krecenie rozrusznikiem, przygasanie swiatel
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w Audi A4 B5
Sluchajcie panowie, bylem zbyt niecierpliwy i podjelem decyzje o kupnie nowego akumulatora po tym jak zaczelo mi sie gotowac w odpowietrzniku podczas ładowania. Kupilem nowy i wszystko wrocilo do normy. -
Ciezkie krecenie rozrusznikiem, przygasanie swiatel
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w Audi A4 B5
Sprawdzilem w dosc nietypowy sposob, jako ze jestem w pracy to podpielem do koparki kablami, zapalil na dotyk, wyglada jednak na to ze masz racje, jest jakis sposob na uratowanie akumulatora? -
Ciezkie krecenie rozrusznikiem, przygasanie swiatel
oskar131110 odpowiedział(a) na oskar131110 temat w Audi A4 B5
Aku ladowane do pelna prostownikiem. Fakt bo mam go za duzego 75ah gdzie zalecane powinno byc max 60. Napiecia niestety nie znam, nie zakupiłem jeszcze miernika -
Witam, Z gory przepraszam jezeli zly temat, ale mam pewien problen. Od kilju dni moja a4 ma problem z odpalaniem, co to znaczy, pewnego dnia zaczal harczec mi jeden glosnik a nastepnego w ogole nie dzialalo radio, wyswietlalo tylko napis protect, stw8erdzilem ze zajme sie tym kolejnego dnia. Nastepnego dnia gdy odlaczylem i podlaczylem radio, wrocilo do normy, ale gdy chcialem odpalic auto, baaardzo ciezko krecil rozrusznik w pozycji zaplonu, im dluzej trzymalem zaplon tym szybciej krecil az odpalil. Zaobserwowalem tez przy tym ze caly zegar przygasa, do tego slychac 3 piski oraz mruga immobilizer. Akumulatir doladowalem, nie jest to jego wina, wymienilem tez dzisiaj kostke stacyjki, rowniez to nie to. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
-
Hej, problem zażegnany, okazało się, że przestawil mi się zapłon. Odnalezienie odpowiedniej kombinacji poskutkowalo odpaleniem na dotyk. Dzieki Talpa za checi. Tenat do zamkniecia.
-
Witam, sprawdzalem vagiem - brak bledow. Zajrze jeszcze dzisiaj do kabli i kopulki zaplonowej.
-
O, czyli już czegoś sie dowiedziałem. W moim dziadku niestety nie ma wyswietlacza, są tylko ikonki i przebieg, reszty trzeba sie domyślać, na początku jak auto padło to również nie chciało odpalać, wymieniłem rozrusznik i filtr paliwa, okazało się że kostka stacyjki przerywa, naprawiłem i od strzała palił. Fakt widać było że poprzedni właściciel nic nie robił, bo auto było zaniedbane. Nigdy auta nie dawałem do mechanika, wszystko staram się robić sam, jedynie byłem u gazownika na wymianie filtrów i regulacji gazu bo spalanie gazu skoczyło mi do około 24l/100km, po regulacji wróciło do normy. Błedów było sporo, ale wszystkie wyeliminowałem, jutro sprawdzę czy wyskoczyły jakieś kolejne. Kopułka, tak wymieniałem na nówkę sztukę razem z palcem około 3 tygodni temu, chciałem wymienić cały aparat zapłonowy ale był tak zassany że nie mogłem go wyciągnąć. Co do tego zapłonu jak to sprawdzić / ustawić ?
-
Czym jest przyjacielu interwał ? Wydaje mi się że nie bo czyściłem ją jakieś 2 miesiące temu i do tej pory jezdziłem. Z początku myślałem, że zatarł się silnik, ale słyszałem że mogła kopułka dostać wilgoci i temu może nie odpalać. Co o tym sądzisz ?
-
Motornic ? To jakiś program diagnostyczny tak ? Przy przekręcaniu zapłonu nie stwierdze czy świeci check engine, ale słychać 3 piski jeden po drugim w równym odstępie czasu.